Červen 19, 201510 r Ale mi nejde o kontext, já se jen chytám toho, co je tu psáno. OIII je děsnej šmejd, když jsem jel s kolegou ve 14 dní staré OIII, děsil jsem se, jak to vypadá - nevzhledný plastový interiér se spoustou úsporných opatření bez nápadu, dveřní výplně raději ani nebudu komentovat. Jediné, co se mi líbí je, že je ve dveřních kapsách textilie. Jinak pokud to facelift nezmění, toto fakt nechci.. Upraveno Červen 19, 201510 r od _Denis_
Červen 19, 201510 r ale blbost, je to o třídu nižší auto, o 3 roky starší auto, pro jinou zájmovou skupinu, k jinému účelu a hlavně za zcela jinou cenu! tedy O III v žádném případě není zklamání V první řadě - cenová politika je taková, že se OIII prakticky nevyplatí kupovat u vyšších výbav. SIII začíná na 600k a skoky k vyšším výbavám/motorům nejsou velký. Takže záleží na tom, po čem se člověk dívá. Mně se třeba líbí Scout, ale cenově (po připlacení co bych chtěl) je dražší než SIII. V druhé řadě - včera jsem viděl SIII na letišti a nestíhám se divit. Jestli tohle prošlo koncernovým schvalováním, tak má Škoda slušně našlápnuto. Zatím jsem nebyl vevnitř, ale co bylo vidět zvenku, tak ok. Podobnost Climtronicu, infotainmentu a knoflíků? To mě nevadí.
Červen 19, 201510 r a jéje, koukám, že na Škodahome vládne všeobecný nadšení z OIII. No to není moc dobrá zpráva.
Červen 19, 201510 r No ja neviem... S cenovkou okolo 30k eur.. o3 rs vs superb... To je celkom ťažká voľba
Červen 22, 201510 r Zahájení výroby Superbu Combi: http://www.skoda-auto.cz/news/pages/2015-06-22-superb-kombi-zahajeni-vyroby-kvasiny.aspx
Červen 22, 201510 r Dix1: nemáš info, kdy vyjdou officiální ceníky pro combi a kdy bude v konfigurátoru? Díky
Červen 23, 201510 r Ceník kombi: http://www.novinky.cz/auto/373091-skoda-zverejnila-cenu-noveho-superbu-kombi-proti-dvojce-mirne-podrazil.html Upraveno Červen 23, 201510 r od Plzeňáček
Červen 23, 201510 r Jj, vice detailu viz na strankach SA, liftbak a combi pohromade: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/novy-superb-cenik.pdf Zmeny co jsem si vsiml tak narychlo: - za Sunset se priplaci i v L&K (mozna tlacova chyba) 5300 kdyz predtim byl v zakladu - zadni Aero sterac ma cenu "2700/." coz je asi mysleno ze pro Combi je v zakladu i kdyz to tam neni uvedeno (asi tiskova chyba) - ACC je specifikovano do 210 km/h a cena je vyssi - z 10000 na 17200 - Fondpaket u L&K sel z 2400 na 6300 jako u jinych vybavovych stupnu Upraveno Červen 23, 201510 r od Piista
Červen 24, 201510 r zadní soc. jsem ještě neviděl, myslel jsem popravdě že jsou stejný. Snad to nebude takovej rozdíl ale dík! V kontextu jsem tento odkaz nepatří.
Červen 25, 201510 r Tak, teprve dnes jsem si Superba mohl prohlédnout zblízka a sednout si do něj.. Několik postřehů: Obecně se mi SIII dost líbí, vypadá opravdu velmi povedeně. Po dlouhé době Škodovka, která se mi opravdu líbí ze všech stran. Dokonce mě mile překvapilo i to, že to nestojí jako koza, na rozdíl od OIII, no možná to mělo příplatkový vzducháč a v kombinaci s 18" (nebo možná 19"?) to vypadalo dobře - mělo to plnou výbavu, takže bych se nedivil. Každopádně tato verze vypadala fakt dobře, což se o OIII ani na 18" říct nedá. Jediné, co se mi na exteriéru nelíbí, jsou prahy, které jsou dost odfláknuté, až nedůstojně. Nevím, zda to byla jen chyba kusu, ale ten postřik je hůř zpracovaný, než jinde, dokonce včetně zaschlých visících kapek a vypadá to lacině, je to totiž vidět už na první pohled. Co se interiéru týče, úplně u vytržení z něj nejsem. Když začnu zadní částí, mile mě překvapily na dnešní dobu vysoké sedačky, podepírající stehna. Jenže nějak ty sedačky "vyžadují", abych se více rozvalil a když jsem tak učinil, docela mě tlačila loketní opěrka. Ani místo pro nohy nebylo tak obrovské, jak jsem čekal, ale pro běžné použití stále mega - jen spíše z pohledu využití si myslím, že SIII bude vyhovovat spíše jako rodinné auto, než jako limuzína na hrad. Přední místa byla taková nějaká divná. Já jsem už zvyklý na svou OII, kde mám vše naštělované na míru, sport sedačky a zkrácenou řadičku. Možná právě proto mi tady přišly sedačky takové nijaké a řadička hrozně vysoká - ale faktem je, že mě, na rozdíl od mé OII, netlačila do levé nohy bočnice. Plasty překvapivě skokově lepší, než v OIII, kde je to jen na ostudu, v SIII až na pár přešlapů vypadá interiér hodnotně. Výjimkou jsou dveřní výplně, které jsou sice, na rozdíl od OIII, měkčené a tak mi neodumře ruka, plná modřin, ale jsou na pohled stejně lacině hnusné. Palubka žádné terno, materiálově fajn, tvarově není špatná, ale upřímně jsem pocitově čekal vůči OII, na kterou jsem zvyklý, větší posun - je to jiné, ale necítil jsem se jako v o třídě větším autě, navíc o 10 let novějším. Kufr je díra s hezkými schránkami a perfektním pokrytím kobercem, tady bez výtek. Kolem a dokola dokonalý Sup není, ale rozhodně mě zaujal a považuji ho za povedený kousek, aktuálně to nejlepší od Škodovky. Mile mě překvapil, měl jsem obavy, aby mě v reálu nezklamal, ale tak se nestalo. Tak jen, aby facelift OIII změnil natolik, aby se mohla posunout aspoň trošku tímto směrem Upraveno Červen 25, 201510 r od _Denis_
Červen 26, 201510 r když jedu, nepotřebuju vidět dozadu, protože odtud se ke mě nic nepřiblíží Ne vážně, ani jsem si něčeho takovýho nevšimnul.
Červen 26, 201510 r Díval jsem se a combi už je v CC. Buď je tam chyba a nebo bude spojler na pátých dveřích ve dvou verzích.
Červen 26, 201510 r Tentokrat tam je jako bezna barva a nestandard je panoramaticka strecha a stresni nosice.
Červen 26, 201510 r tak tak, Pawouku máš pravdu je to GreenLine To je jasny, jde ale o to, jestli nekoho nenapadlo kvuli deci normovane spotreby davat kridlo pro nektere motorizace i kdyz Greenheil zatim nebude. Ja doufam, ze ne, ale kdyz se najde iniciativni blb..
Červen 29, 201510 r zajímavé srovnání, 3.0 TDI u a4, o tom si passat a superb může nechat zdát. Upraveno Červen 29, 201510 r od kokta7
Červen 29, 201510 r Navíc se mi ta A4 nikdy nelíbila, Superbu to sluší určitě více (o kvalitě nemluvím, tam to jasně hraje pro Audi)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.