Přejít na obsah

Superb III


schimmer

Doporučené příspěvky

Ale jinak jak se tak na to základní provedení koukám, vidím v tom ta avizovaná rozdělená světla u OIII fl. Taky tam očekávám blinkr, nebo DRL, nebo mlhovky, nebo nevím co, ale podle mě to bude myšleno takto nějak :)

Jinak pardon za OT, jen mě to tak napadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

140kW verzi jsem měl půjčenou na víkend, určitě bych neřekl že to na to auto nestačí, ale pocitově jsem tam nějak necejtil ten rozdíl od 103kW verze minulý generace. Automat navíc pořád podtáčel auto do ne uplně příznivých otáček. Ale je klidně možný že kdybych zaexperimentoval a dal si režim individual s comfort podvozkem a S řazením DSG že by dojem byl lepší. Některé věci se prostě za tak krátkou chvilku stihnout nedají - to je práce pro recenzenty

Editováno: , autor: foji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

140kW verzi jsem měl půjčenou na víkend, určitě bych neřekl že to na to auto nestačí, ale pocitově jsem tam nějak necejtil ten rozdíl od 103kW verze minulý generace. Automat navíc pořád podtáčel auto do ne uplně příznivých otáček. Ale je klidně možný že kdybych zaexperimentoval a dal si režim individual s comfort podvozkem a S řazením DSG že by dojem byl lepší. Některé věci se prostě za tak krátkou chvilku stihnout nedají - to je práce pro recenzenty

Naprostý souhlas bohužel, já měl půjčený combi s DSG a s 4x4 a těch 140kW tam není vůbec znát, dokonce jsem vyzkoušel několikrát režim S a aby to trošku jelo, musí se tomu docela nakládat. V režimu D je motor dost tupý a DSG jej docela trápí.

A to jezdím často ve 2.0 TDi 103 kW s DSG (ale pravda jen předokolka), nebo ve 4x4 s DSG (ale to je atmosféra benzín), takže jsem prostě byl plný očekávání a nakonec přišlo docela zklamání.

 

Na dálnici té 140kW asi nedojde tak brzy dech jako slabšímu dvoulitru, to asi ano.

 

Jinak abych jen nekritizoval, tak naopak podvozkově jsem byl s S3 combi velice spokojený!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je spíš problém v tom, že s DSG budeš v režimu D kromě dálnice tak z 95% využití motoru právě pod 2000 ot/min. A tam je motor nesmírně letargický jak co do produkovaného momentu, tak co do reakční doby na změnu polohy plynového pedálu.

 

Jinak pokud pojedou auta vedle sebe kudlu, tak jak píšeš rozdíl bude určitě vidět - no ještě aby ne :-D

Jak jsem psal, když se na něj dupne tak to něco udělá, ale papírových 400 Nm a 140 kW jsem si představoval bohužel asi jinak. 

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mala uvaha: tak ako to citite, to je typicky prejav velmi vykonneho jednoturboveho naftaku. Rozdiel vo vykone, ked turbo este nezabera, a potom ked zabera, je velmi velky.

Preto pocitovo vznika pocit, ze ked turbo este nezabera, ze motor vobec nejde.

 

Bolo by treba zobrat do ruk stopky, alebo zmerat motory na brzde.

Pravdepodobne totiz aj v rezime mimo zaberu turba bude mat 140kw motor vyssi vykon ako ten 110. Prinajhorsom budu tie vykony rovnake.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 110kw ale s manualom a vykonu na normalne jazdenie aje dostatok. Dsg je super vec do mesta ale odradzalo ma na nom to ze radi pomali az na 1000 otacok a tam s zda byt slaby kazdy motor aj 3.0L takze preto som zvolil radsej manual. Chvilkami by som bol radsej keby som mal dsg ale chvilkami som zase rad ze som dal manual.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...