_Denis_ Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Ale jinak jak se tak na to základní provedení koukám, vidím v tom ta avizovaná rozdělená světla u OIII fl. Taky tam očekávám blinkr, nebo DRL, nebo mlhovky, nebo nevím co, ale podle mě to bude myšleno takto nějak Jinak pardon za OT, jen mě to tak napadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Test Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 140 kW 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Docela to auto zkritizovali s 140kw verzi ☺. Posledni dobou ctu spis kritiku a problemy nez pozitiva, uz to odmitam cist . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal z Vloženo 7. leden 2016 Sdílet Vloženo 7. leden 2016 Já bych to neviděl tak černě. Z 1000 lidí, kteří jsou spokojení ti sem napíše jeden. Z 10 lidí, kteří jsou nespokojený ti jich sem napíše 9. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foji Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 (editace) 140kW verzi jsem měl půjčenou na víkend, určitě bych neřekl že to na to auto nestačí, ale pocitově jsem tam nějak necejtil ten rozdíl od 103kW verze minulý generace. Automat navíc pořád podtáčel auto do ne uplně příznivých otáček. Ale je klidně možný že kdybych zaexperimentoval a dal si režim individual s comfort podvozkem a S řazením DSG že by dojem byl lepší. Některé věci se prostě za tak krátkou chvilku stihnout nedají - to je práce pro recenzenty Editováno: 8. leden 2016, autor: foji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 No su zvědav, bratr má mít celkem brzy 140kW verzi s 4x4 a DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Tak to aby už začal tlačit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 za chvilku nekterym bude i 200 kw malo a bude se jim zdat ze to nejak nejede :-) :-) mel jsem prechozi model 125 KW dsg a muzu rict ze 140 KW s dsg je uplne nekde jinde.Jezdi to perfektne a jsem spokojenej a vykon dostacujici dle tachometru 245 Km/hod... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 A máš 4x4? Pokud ne, což předpokladám, nemůžeš to srovnávat. 140kw + dsg musí být v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 140kW verzi jsem měl půjčenou na víkend, určitě bych neřekl že to na to auto nestačí, ale pocitově jsem tam nějak necejtil ten rozdíl od 103kW verze minulý generace. Automat navíc pořád podtáčel auto do ne uplně příznivých otáček. Ale je klidně možný že kdybych zaexperimentoval a dal si režim individual s comfort podvozkem a S řazením DSG že by dojem byl lepší. Některé věci se prostě za tak krátkou chvilku stihnout nedají - to je práce pro recenzenty Naprostý souhlas bohužel, já měl půjčený combi s DSG a s 4x4 a těch 140kW tam není vůbec znát, dokonce jsem vyzkoušel několikrát režim S a aby to trošku jelo, musí se tomu docela nakládat. V režimu D je motor dost tupý a DSG jej docela trápí. A to jezdím často ve 2.0 TDi 103 kW s DSG (ale pravda jen předokolka), nebo ve 4x4 s DSG (ale to je atmosféra benzín), takže jsem prostě byl plný očekávání a nakonec přišlo docela zklamání. Na dálnici té 140kW asi nedojde tak brzy dech jako slabšímu dvoulitru, to asi ano. Jinak abych jen nekritizoval, tak naopak podvozkově jsem byl s S3 combi velice spokojený! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 tak postavte ty auta vedle sebe a jedte a potom ten rozdil urcite uvidite :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 (editace) Ono je spíš problém v tom, že s DSG budeš v režimu D kromě dálnice tak z 95% využití motoru právě pod 2000 ot/min. A tam je motor nesmírně letargický jak co do produkovaného momentu, tak co do reakční doby na změnu polohy plynového pedálu. Jinak pokud pojedou auta vedle sebe kudlu, tak jak píšeš rozdíl bude určitě vidět - no ještě aby ne :-D Jak jsem psal, když se na něj dupne tak to něco udělá, ale papírových 400 Nm a 140 kW jsem si představoval bohužel asi jinak. Editováno: 9. leden 2016, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indul Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 mala uvaha: tak ako to citite, to je typicky prejav velmi vykonneho jednoturboveho naftaku. Rozdiel vo vykone, ked turbo este nezabera, a potom ked zabera, je velmi velky. Preto pocitovo vznika pocit, ze ked turbo este nezabera, ze motor vobec nejde. Bolo by treba zobrat do ruk stopky, alebo zmerat motory na brzde. Pravdepodobne totiz aj v rezime mimo zaberu turba bude mat 140kw motor vyssi vykon ako ten 110. Prinajhorsom budu tie vykony rovnake. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Ja mam 110kw ale s manualom a vykonu na normalne jazdenie aje dostatok. Dsg je super vec do mesta ale odradzalo ma na nom to ze radi pomali az na 1000 otacok a tam s zda byt slaby kazdy motor aj 3.0L takze preto som zvolil radsej manual. Chvilkami by som bol radsej keby som mal dsg ale chvilkami som zase rad ze som dal manual. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
signoflife Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 když potřebuješ, můžeš si podřadit pádlem. To bych neviděl jako zásadní diskomfort. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tvujprinc Vloženo 15. leden 2016 Sdílet Vloženo 15. leden 2016 Dnes jsem narazil na bezva článek o našem mazlíčkovy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Tmavá šedá a nebo světlá šedá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Tmavě, ale prohodit kola ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Oba su pekne ale na combi asi tmava viac pristane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Co to jsou za barvy? Šedá quartz a šedá business nebo to je stříbrná briliant - vypadá dost světlá na business. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 To je tim snehem. Quartz a Business. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Superb trochu jinak... A jeden zimní look... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Ty kola,to je totalni degradace! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Jj, teď už to vypadá jako Škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Za mě světle šedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.