Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jasně že to půjde i opačně logicky zdůvodnit :) Olej tam je 18tkm takže nebude v dobrý kondici a jak píšeš tak v zimě dostává víc zabrat takže přes zimu bude dostávat víc zabrat i motor díky starýmu oleji. Podle tebe je tedy lepší jezdit s vyžilým olejem v horších podmínkách :)

tomxaas>> Nehleděl bych na to zda je zima nebo teplo. Olej tam je 18tkm takže bych ho jednoduše vyměnil a dál bych prováděl další výměny podle provozu auta, dlouhý trasy - výměna po 15tkm nebo rok, krátký trasy, respektive hupcuky po městě 10tkm nebo rok.

Vloženo (editace)

Nejde jen o podmínky. Z mého pohledu je lepší je s vyžilým olejem jezdit méně, takže v zimě. Podle tebe je tedy lepší s vyžilým olejem najezdit víc km??

Editováno: , autor: McMatej
Vloženo

Jak si psal, je to jen o názoru. Popsal sem to jen opačně ;) Podle mě se s vyžilým olejem nemá jezdit vůbec, má se vyměnit když je potřeba a je jedno jestli v zimě nebo na jaře. 18tkm je podle mě už za limitem a z vyžilým olejem bych nejezdil ani v zimě a ani v létě. Prostě olej vyměním když přijde jeho čas, u mě je to po 10tkm. Měním 2x - 3x za rok a neřeším období. Měnil sem zrovna před týdnem. Čas by taky podle mě u dieselu neměl hrát roli páč ty motory mají jezdit za rok víc než 15tkm, pak strácí svůj význam.

Vloženo

Zase sa riesia kktiny. Olej 30€ + filter 10€, lahnem pod auto, vypustim olej, vymenim filter, nalejem novy olej a idem dalej. Robota na cca hodinku, s dvoma cigaretami a pol hodinovym odtecenim oleja. Asi najmensia prevadzkova investicia do auta, vymen ho hned a bodka. :)

Vloženo (editace)

No a co na to chceš říct ? Olej splňuje specifikace VW tak není co řešit. Je to v zásadě fuk co tam naleješ, stejně to na ničem nepoznáš. Nejlepší je tam stejně nalít levný Mogul co splňuje specifikaci, mazat to bude stejně jako drahý, jen máš jistotu že tam leješ to co je na krabičce, protože levný olej ti rusáci nebudou pančovat, u dražšího oleje máš dost slušnou šanci, že koupíš něco úplně jiného než je na krabici. 

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo (editace)

to nevim co porovnáváš já do svého auta kupuji 5l pixlu 5W-30 se specifikací 507 a stojí mě 890 Kč u našeho místního servis/prodej. Castrol tam má za 1490 kč. Spaní mám klidné. Jo na netu to jde koupit obojí určitě levněji, otázka je jestli náplň sedí u castrolu který běžně stojí jednou tolik než mogul za cenu mogulu bych celkem dost pochyboval. 

 

Má tam i verze bez LL za 460 kč :-) Sice měním do 15K ale stejně to tam naliji. 

Editováno: , autor: 15degren
  • o 1 měsíc později...
Návštěvník
Vloženo

Tak vymenil som za ten Liqui Moly Top Tec 4200.

Cena nebola strasna, 42e za 5l.

 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo
V 27. 12. 2016 na 11:25, tažak napsal:

Dobrá rada,Mogul  spec.507 stojí 249,- Castrol 229,-/velkoobchod Pema/

Jo, jo. kupuji castrol fst Long life za podobnou cenu.  Proboha lidi, kolik by jste za ten olej chtěli platit? 

Vloženo

Ten Castrol 5L 1004,- v Autokelly, ale je pravda že to už bylo po celkem velké slevě, ale pro mě je konečná cena důležitější než tam před slevou. :D

  • o 3 měsíce později...
Návštěvník
Vloženo

Ahojte.

Chcem sa opytat.

Kolko vam ten motor zozerie oleja?

Ja som tam dal Liqui Moly a za 10 000km mi to vzalo asi 2 deci.

Planujem vymenu coskoro, no neviem ci dat to iste (som maximalne spokojny), ale vela ludi ma prehovara kvoli cene tam fuknut Shell 0W-30.

Ten olej je riedsi tak?

Nebude ho viac zrat?

Návštěvník
Vloženo

No to je potom super.

Pojdem asi do toho Shellu, Liqui ma vysiel na 45eur za 5l a to je dost.

Vloženo

přecházel jste někdo z 5w30 na 0w30, není pak motor hlučnější? Někde v diskusi jsem četl, že kvůli spotřebě a emisím budou z trhu pomalu mizet oleje 5w30 s normou VW507.00. 

Vloženo

Oleje 0W-30 proti 5W-30 jsou méně viskózní (tekutější) při nižších teplotách. Ale i při těchto teplotách jsou více než 10 x viskoznější než při provozní teplotě. Při provozní teplotě jsou tyto oleje přibližně stejně viskozní (tekuté). Takže když z důvodu viskozity není motor hlučný při provozní teplotě, nebude ani při studeném motoru.

Vloženo

Jen píšu, co jsem se na jiném fóru dočetl. Koncern prý údajně vydává schválení pro oleje pouze na 3 roky (nevím, co je na tom pravdy) a vzhledem k tomu, že se neustále řeší spotřeba a emise, tak prý olej 5w30 schválení VW507.00 již nezíská. Prý jeden z prvních byl Shell, který už dnes žádný olej 5w30 s normou VW507.00 nemá.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...