Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zakládám nové téma výdrž motoru 1.2 HTP ať už 47 kw či 51 kw. Prosím pište kolik, kdo jste už najel a popř. problémy s motorem. Díky

1,2HTP 47kW ve F I, po 5000km od nového auta předěláno na LPG, současný stav 247 900km, na motoru nic, pouze asi 4 EGR ventily, které už po faceliftu a do 51kW verzí stejně nedávali

1,2 htp 51kW

Najeto lehce pres 59000

Jednou meneno cidlo otacek klikoveho hridele tak cca po 15000. Od te doby "odklepat" klid

Měl jsem HTP 47kw najeto 40.000km a žádné problémy jsem s tímto motorem neměl

My máme HTP 47 kW 149 000 km, jen pravidelná výměna svíček a oleje po 15 000 km (tak to dělali majitelé před námi), my budeme měnit po 7500 km :) kromě čidla brzdy a zpátečky a teploty se nic neměnilo :) a baterka ještě, ale na motor se nesahalo :)

tak muzu trosku.. kamarad v praci, slabsi verze, stari 8 let, v 79000km podpalene ventily, mam to nafocene.. oprava 12000 vcetne rozvodu.Nevim jestli k tomu prispel on, kupoval tam 10W40 to nejlevnejsi co de sehnat.. Otec-fabka II slabsi HTP, najeto 170t km , olej v autorizaku 10W40, bez problemu.. autoskola. Oba meni olej po 15000km co vim.

Upraveno od JirkaBrno

6V na podpálení trpěla víc nez 12V

F2 už má hodně modifikované motory

Upraveno od azriel

Prve GO pri

post-6147-0-64151900-1350298451_thumb.jp

Ty mi chces rict ze se da tolik najet s htp ? To ja takovym tempem tu fabii budu mit dozivotne :D

hube, ale musíš také říci že v té době už to prakticky nejelo ... jinak samo všechna čest na ty kiláky

desky, kotouče, výfuk, baterka a podobné spotřební věci neuvádím, mluvím pouze dílech motoru že je vše origo ... tím se mi připomnělo, že dva zapal.moduly jsem ještě měnil, na druhém válci stále origo :kol-47:

No ano už išiel iba jeden valec kvaplal olej z vyfuku pri spojoch.

hubo.. parada.. nevidet to, neuverim.. :kol-24:

no tak asi někdo má štěstí na motory já zrovna ne.Najeto 96000 km katalyzátor se rozpadl tlaky jsou v háji tak to budeme rozebírat motor.Jede pořád ale žere olej a na benzín to nechce už jet strašně cuká.mám tam 20000 km plyn na ten to alespoň jede.Jinak mě auto nenechalo nikdy ve štychu a nemůžu si stěžovat až tady na ten problém v motoru

na 47kw máme 114tis z toho 10tis na e85 a vrní krásně.

  • Autor

no tak asi někdo má štěstí na motory já zrovna ne.Najeto 96000 km katalyzátor se rozpadl tlaky jsou v háji tak to budeme rozebírat motor.Jede pořád ale žere olej a na benzín to nechce už jet strašně cuká.mám tam 20000 km plyn na ten to alespoň jede.Jinak mě auto nenechalo nikdy ve štychu a nemůžu si stěžovat až tady na ten problém v motoru

Ahoj, prosimtě uveď motor a rok výroby auta, jak si měnil olej atd ... díky

Tak rok výroby 2008 1.2 12v 51 KW najeto 96000 km z toho 20000 km na plyn.Olej měněn pravidelně po 15000 km filtry a svíčky taky.nic jsem nezanedbal.

Upraveno od Kubajs99

Bedeš repasovať motor či vymena.

Ozaj je to divne hlavne ta spotreba oleja pri 96tis. škoda že už bežne nedavaju budiky tepla. Mal som dva pripady vadne termostaty a VAGom som zistil že jedem motoror jazdil stale na 100st a druhy na 60st. potom tie motory dostanu poriadne zabrať. Oplati sa občas skontrovať pracovnu teplotu u tych ktore nemaju budik tepla.

ja si moc iluze nedelam ani s verzi s teplomerem. Mam maxidot a ta teplota porad drzi na 90. Zajimavy je jak po chvilce po nastartovani, vyleti na 90 a tam je porad .. at jedu z kopce nebo do kopce. Si myslim, ze to funguje, jak to svetylko

Maš pravdu raz som pozrel ešte fabiu1 voda bola 75 a ručička stala už na 90.

no já to taky nechápu proč žere olej a nemá tlaky při tak málo kilometrech.ještě pojedu jinam na měření tlaků abych si byl jist a pak sundáme hlavu a uvidíme co tam na nás vybafne.podle toho se rozhodneme jestly repas nebo jinej motor

měl jsem stejnej problém na FI 40kW a byly to zapečený kroužky plus gufírka ventilů, stálo mě to cca 12tis.

  • Autor

no já to taky nechápu proč žere olej a nemá tlaky při tak málo kilometrech.ještě pojedu jinam na měření tlaků abych si byl jist a pak sundáme hlavu a uvidíme co tam na nás vybafne.podle toho se rozhodneme jestly repas nebo jinej motor

Myslím, že problém bude hlavně v pozdní výměně oleje 15 000 km je na htp prostě moc, měnit po 7500 km (přehřívá se) a dále asi si zřejmně nedával olej 5w-40, popř. 5w-50 ale 10w-40 to je další problém, nevím jak často si měnil vzduchový filtr (má se měnit po 15 000 km) + další filtry (palivový po 30 000 km, olejový s každou výměnou oleje. Dále svíčky měnit taky po 30 000 km nejpozději (lépe po 20 000 km). Ale i tak by při slušném zacházení měl tento motor co uvádíš ty touto péči jak si uvedl min. 200 000 km natočit bez problémů a s péči jak jsem uvedl já najede 400 000 km bez problémů. To´t můj názor co jsem slyšel od odborníků přes motory.

Dej vědět co byla příčina tvého problému a kolik stálo odstranění.

no po odstranění závady budu měnit olej dřív.Jinak tam je olej 10w-40 co mi dávali v autorizovaném servisu,tak nevím jsou to paka.A proč je takovej problém 10w-40?Jinak filtry měním s olejem a svíčky po 30000km.Rozhodím ho a dám vědět co tam bylo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.