Červen 10, 201510 r Dnes som si menil motor ale nemam vobec tlak oleja asi motor ide zase von. Je po repase no mam smolu.
Červen 15, 201510 r to je fakt nepříjemný. už jsi našel příčinu ? zase když je po repasi , tak by mělo být vše v pořádku ? nebo se pletu
Srpen 16, 201510 r Fabia ll ,1,2 HTP, 51 KW , r.v. 12.2007 Najazdené 193 500,doteraz okrem kvapalín a filtrov.. Menený katalyzátor a spojka. Dnes som sa vrátil s Chorvátska (tam aj spať) 1900 Km. a spokojnosť.Nič neklepalo,nehrkalo a motor sa neprehrieval.Rýchlosť 130 km/h spotreba 6,4
Září 10, 20159 r Cauky. 1.2htp 44kw. Mame ji doma asi 2 mesice, najeto 37tkm puvodnim majitelem. Servisni knizka, podotykam, ze vse sedi dle autorizovaného servisu. Mnou najeto cca 800km a celkovy cas straveny v servise, nebo po dilnach uz ani nepocitam... Nejdriv cidlo na vacce, pak spodni cidlo na klice, vymena civky, rozvody, prehrani sw v ridici jednotce, palivovy filtr s ventilem, v mezicase rozbite bocni okno, ztrata druhého klice s klici od zamku zpátečky,... Proste asi nejsem hoden tohle auto mit doma... Mimochodem puvodni majitel krome vymen oleje nic nedelal... PS: Zapomel jsem ještě na vymenu ložiska v převodovce... Upraveno Září 10, 20159 r od PilotF1
Září 11, 20159 r Tak to shrneme,čidlo vačky a kliky pravděpodobně zbytečně,jestli se dělaly rozvody až potom,rozvody,to se bohužel může stát,přehrání softu taktéž.Cívky jsou bohužel spotřební materiál.Pal.filtr proč?Rozbité okno s ztracené klíče se motoru týkají jak?Zrovna tak,jako ložisko v převodovce.Mohl bys třeba napsat,proč se měnily rozvody.
Září 11, 20159 r PilotF1 ma toho hodne divnych zavad. Možna sa stal obeťou nespravnej dielne. Napriklad snimač kluky som ešte nihdy nemenil to je držak a fabie.
Září 11, 20159 r Je to tak. Vymenu tech cidel a filtru delali v jedne dilne. Kdyz uz po 14dnech nevedeli co s tim,tak jsem to odvezl primo do skodovky. Tam udelali rozvody, vymenili cidla + filtr za original Skoda misto cinskejch dilu. Pak jeste prehrali sw v RJ. Nicmene lozisko v prevodovce zacalo hucet a ja jsem typ cloveka, ze chci mit vsechno tak jak ma byt. :-) Zatim to jezdi, az na ty pitomy starty v rozmezi 18-20st...
Září 11, 20159 r Proc se menily rozvody? Mas 44kw kolika ventilovou? Co tomu bylo, ze jsi navstivil servis?
Září 11, 20159 r Aha, ja na mobilu podpisy nevidim. No menit po 37tis. km na 6V retez je opravdu divny.
Září 15, 20159 r Tak toto vidim prvy krat zlomil sa ten čap na ktory je nasunuta vodiaca lista no a skočil rozvod.
Březen 26, 20187 r 12V, r.v. 2007, 225 t km, z toho 200 t na LPG, bez peblémů, snad ještě něco vydrží
Červenec 16, 20187 r Čaute chlapi . Mám asi mesiac fabiu 2 1.2 44kw rok 2008 cca 237tis. Chcel by som poprosiť odborníkov k tým motorom o radu . Potrebujem vymeniť piestne krúžky a v dp ani zmienka o tom ako rozoberať (poskladať) spodnú časť ak by bol niekto ochotný poradiť ako postupovať aby som niečo nepokazil bol by som veľmi rád . Čo sa týka stavu motora tak pred tým ako sa rozobral tak sme zmerali tlaky. V jednom valci 13.5 a v dvoch 12 a práve v tých sú popraskané výfukové ventily a aj vodítka sú vhodné na výmenu . Žiadna kontrolka nesvietila len sem tam to štartovanie na studeno jak reklama na western čo už . Vlastne motor šiel von hlavne kôli prevodovke na ktorej sa posr..o dvojložisko a už keď je von tak prečo ho nedať do poriadku len čo vymeniť a čo nechať . Gufera ventily vodítka krúžky to bude samozrejme nové ale akej značky aby to vydržalo a čo ešte meniť myslím šruby na hlave ,ojnici a pod. A ešte čo s katalyzátorom z ktorého som z hora vysipal min. za polievkovú lyžicu takých krištalikov . Za odpoveď vopred ďakujem .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.