Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dnes som si menil motor ale nemam vobec tlak oleja asi motor ide zase von. Je po repase no mam smolu.

post-6147-0-43787700-1433898016_thumb.jp

post-6147-0-45237300-1433898143_thumb.jp

Aka bola pricina smrti toho povodneho motora?

Inak mnoho zdaru....

Velka spotreba oleja.

to je fakt nepříjemný. už jsi našel příčinu ?

zase když je po repasi , tak by mělo být vše v pořádku ? nebo se pletu

Vybral som olejove čerpadlo a bolo uplne prazdne zalial som olejom a už maže.

post-6147-0-45027500-1434364276_thumb.jp

post-6147-0-39795300-1434364343_thumb.jp

Ale to bylo spodem , nebo se kvůli čerpadlu musí vyndávat motor ??

  • 2 měsíce později...

Fabia ll ,1,2 HTP, 51 KW , r.v. 12.2007

 

Najazdené 193 500,doteraz okrem kvapalín a filtrov.. Menený katalyzátor a spojka.

Dnes som sa vrátil s Chorvátska (tam aj spať) 1900 Km. a spokojnosť.Nič neklepalo,nehrkalo a motor sa neprehrieval.Rýchlosť 130 km/h spotreba 6,4 

 

  • 4 týdny později...

Cauky. 1.2htp 44kw. Mame ji doma asi 2 mesice, najeto 37tkm puvodnim majitelem. Servisni knizka, podotykam, ze vse sedi dle autorizovaného servisu. Mnou najeto cca 800km a celkovy cas straveny v servise, nebo po dilnach uz ani nepocitam... Nejdriv cidlo na vacce, pak spodni cidlo na klice, vymena civky, rozvody, prehrani sw v ridici jednotce, palivovy filtr s ventilem, v mezicase rozbite bocni okno, ztrata druhého klice s klici od zamku zpátečky,... Proste asi  nejsem hoden tohle auto mit doma... :kol-26: Mimochodem puvodni majitel krome vymen oleje nic nedelal...

 

PS: Zapomel jsem ještě na vymenu ložiska v převodovce...

Upraveno od PilotF1

Tak to shrneme,čidlo vačky a kliky pravděpodobně zbytečně,jestli se dělaly rozvody až potom,rozvody,to se bohužel může stát,přehrání softu taktéž.Cívky jsou bohužel spotřební materiál.Pal.filtr proč?Rozbité okno s ztracené klíče se motoru týkají jak?Zrovna tak,jako ložisko v převodovce.Mohl bys třeba napsat,proč se měnily rozvody. 

též mi výčet závad a akcí na ty km nějak nesedí

PilotF1 ma toho hodne divnych zavad. Možna sa stal obeťou nespravnej dielne. Napriklad snimač kluky som ešte nihdy nemenil to je držak a fabie.

Je to tak. Vymenu tech cidel a filtru delali v jedne dilne. Kdyz uz po 14dnech nevedeli co s tim,tak jsem to odvezl primo do skodovky. Tam udelali rozvody, vymenili cidla + filtr za original Skoda misto cinskejch dilu.

Pak jeste prehrali sw v RJ. Nicmene lozisko v prevodovce zacalo hucet a ja jsem typ cloveka, ze chci mit vsechno tak jak ma byt. :-)

Zatim to jezdi, az na ty pitomy starty v rozmezi 18-20st...

Proc se menily rozvody? Mas 44kw kolika ventilovou? Co tomu bylo, ze jsi navstivil servis?

v podpisu má 2008, takže ještě 6V, což je o to divnější

Aha, ja na mobilu podpisy nevidim. No menit po 37tis. km na 6V retez je opravdu divny.

Auto udajne dlouho stalo jen na kvaltu,takze byl vytahanej retez. Proto rozvody.

Tak toto vidim prvy krat zlomil sa ten čap na ktory je nasunuta vodiaca lista no a skočil rozvod.

post-6147-0-60301800-1442353106_thumb.pn

230tisic. Ibiza 2004.

hmm,stále niečo nové  :kol-32:

  • 2 roky později...

12V, r.v. 2007, 225 t km, z toho 200 t na LPG, bez peblémů, snad ještě něco vydrží

 

  • 3 měsíce později...

Čaute chlapi . Mám asi mesiac fabiu 2 1.2 44kw rok 2008 cca 237tis. Chcel by som poprosiť odborníkov k tým motorom o radu . Potrebujem vymeniť piestne krúžky a v dp ani zmienka o tom ako rozoberať (poskladať) spodnú časť ak by bol niekto ochotný poradiť ako postupovať aby som niečo nepokazil bol by som veľmi rád . Čo sa týka stavu motora tak pred tým ako sa rozobral tak sme zmerali tlaky. V jednom valci 13.5 a v dvoch 12 a práve v tých sú popraskané výfukové ventily a aj vodítka sú vhodné na výmenu . Žiadna kontrolka nesvietila len sem tam to štartovanie na studeno jak reklama na western čo už . Vlastne motor šiel von hlavne kôli prevodovke na ktorej sa posr..o dvojložisko a už keď je von tak prečo ho nedať do poriadku len čo vymeniť a čo nechať . Gufera ventily vodítka krúžky to bude samozrejme nové ale akej značky aby to vydržalo a čo ešte meniť myslím šruby na hlave ,ojnici a pod. A ešte čo s katalyzátorom z ktorého som z hora vysipal min. za polievkovú lyžicu takých krištalikov . Za odpoveď vopred ďakujem .

 

Ok ďakujem.

opotřebení ventilů je částečně důsledkem vadného katalyzátoru

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.