Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

Ja srovnavam srovnatelne tedy soucasnou cenikovou cenu. Nezajima me kolik co stalo pred rokem, nebo jakou maji kde akci... proste srovnavam soucasne vybavy a soucasne oficialni ceny, bohuzel nemuzu vzit penize a vratit se do minulosti. Kdyby to slo tak se vratim si vsadit Sportku. Jsem si mohl taky pred revoluci koupit cisternu benzinu a zkopat si ji na zahrade a smat se ti tady ze kupujes litr kolem 35.- a ja mam za 4,-

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: Je snad jasné že podvozek neměnili jako celek, ovšem menší úpravy v naladení, případně jiné tlumiče bych nevylučoval! No a co se odhlučnění týká, tak to změnit není žádný problém. Stačí pokud použijí třtebas odhlučnění z vyšší výbavy, které je ovšem na první pohled totožné. Onehdá jsem jezdil FI Ambiente a rozdíl v hlučnosti oproti výbavě Elegance byl zásadní! Tak proč by to tak nebylo i dnes...Mimochodem máme doma dvě předfaceliftové Fabie II ve shodné výbavě jedna je 5/2008 druhá 11/2009 a i přesto, že jsou na pohled totožné je v jejich naladění i odhlucnění rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tak kratke dobe se urcite zadne zmeny v naladeni ani tlumicu nestihly. To je na 99.9999%. Ze tam daji otvirani zadnich oken zepredu se vedelo kdyz se jeste Rapid ani neprodaval a trvalo to doted. To nemuzes srovnavat se svymi Fabiemi mezi kterymi je rok a pul rozdil.

 

vormen: Majitel Fabie opravdu nema majiteli Rapidu co zavidet. Pokud bych si musel vybrat jedno z tech aut, tak bych sel zcela jiste do Fabie.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu o co jde "manfroto-vi" já sám jsem si chtěl vyzkoušet zda je Rapid jenom nafouknutá Fabie a proto není potřeba připlácet ani korunu a vzít Fábii a nebo zda dostanu jiné auto. Naštěstí jsem měl možnost otestovat dvě auta, proto jednoznačně říkám, že připlatit se vyplatí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jízdně je to něco mezi fabii a roomstrem. Room držel stopu bez naklánění ale zase byl dost tvrdý. fabia byla pohodlnější ale v zatáčkách byla nejistá a nakláněla se. Rapit si vzal z obou to lepší aspoň na mých 15" ale 16ky by tomu si myslim neuškodily. + se zlepšilo odhlučnění a i podběhy jsou méně slyšet. To dunění na nerovnostech ale zůstalo. Ale co se mi líbí nejvíce, spotřebu mám lepší už od začátku, než jsem mýval se stejným motorem ve fabii. Pak je to tu šizení okna, loketka, plasty atd. ale ve výsledku, svezení je to příjemnější. Za mě rapid rozhodně ano.

Editováno: , autor: kuprt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majitel Fabie opravdu nema majiteli Rapidu co zavidet.

 

A to teda já některým majitelům Rapidů závidím, zvlášť, když jsem včera potkal podle mě nejkrásnější šedou Platin v kombinaci s 1.4 TSI a koly Camelot... Zaměnil bych, chyběl mu do dokonalosti jen béžový interiér ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja kdyz jedu autem, tak nekoukam na jeho barvu zvenku a uz vubec ne na kola. Vzhled je pro me druhorada vec. Je to asi otazka preferenci, ale kdybych se ja musel rozhodovat mezi Fabii a Rapidem, tak beru Fabii proste proto, ze mensi prostor a trosku horsi podvozek jsou pro me mene dulezite nez fakt, ze nechci mit auto, ktere je cele postavene na co nejdokonalejsich uspornych resenich. Ne ze by jich Fabie take nebyla plna, ale prece jen je starsi, takze u ni Skodovka jeste nemela ty uspory tak "zmaknute". :) Je ale mozne ze se to casem zmeni, az se ukazi ty zlepseni, co se na Rapidu chystaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6 let jsem jezdil s FI, 2,5 s Ibizou ST, ktera ma mimojine podvozek nove platformy a jizdne ma jednoznacne navrch oproti starsimu z FI/FII. ted mam Toledo dvojce Rapidu a muzu rict, ze je to zatim nejlepsi co se komfortu tyka a to mam 215/45. u Seatu pisou teda ve vybave polozku "komfortni podvozek" ale nemyslim, ze by mel byt oproti Rapidu jinak resenej. ale kazdopadne je mnohem lip naladenej nez ve skodovce.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že jsem zapomněl do mého předešlého příspěvku vložit za závidění vysmátý smailík :D Závidím samozřejmě v tom dobrém, abyste si nemysleli, že mám typicky českou závistivou povahu...

mike_k: Já mám rád, když se auto umí líbit a dělá mi radost, když na něj i sám pohledím třeba v garáži, prostě jiná priorita. Každopádně nesmí ta líbivost přehnaně přebíjet praktičnost.

 

Když jsme ve vláknu čekání na Rapida, tak musím říct, že také čekám na vylepšení Rapida :) Budou určitě povedená :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně je to fuk...testoval jsem to s nevylepšeným interiérem a víceméně mi to vyhovovalo (za ty peníze v obdobný výbavě a velikosti jiný auto prostě neseženete, možná jen tu fluence)...pokud to bude vyrobený až v srpnu s vylepšeníma tak je to pro mě jen bonus navíc...a zatím to tak vypadá, protože je to 10 dní od objednání a týden výroby stále neznámý :( navíc tam má být v létě dvoutýdenní celozávodní dovolená....tak se to celý protáhne... to bude ještě doba:(

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukám na to.... 315tis za 1.6. 81kw advantage.... zajímavá nabídka, jen si k tomu musíš dokoupit auto klimu (součást paketu Comfort za 12tis abys měl volant v kůži, auto klimu ale dvojzon a navic bys měl jeste tempomat oproti rapidu),taky tam nejsou alu kola a sunset ale zas je tam destovy a svetelny senzor a vsechny okna v elektrice. Nicmene pokud by mel prodejce nejaky prostor tak by ses dostal třeba na stejnou cenu a mimochodem objem zavazadloveho prostoru u grandtour je 486l (rapid lift 550),ale tak to je zanedbatelný. Ta 1.6ka ma uz sestikvalt (narozdil od fluence) takze za to palec nahoru :), to bych si dokázal představit a kdybych neměl objednáno tak bych byl v rozpacích :) Nicmene ja dostal na rapida 25tis slevu takze mě vychází na 319 (ambition dynamic + vyhrev sedadel + metla), megane by vysel na 360(vc metly, alu kol, vyhrevu sedacek, zatmavenych zadnich skel a paketu comfort) - pri sleve 25tis jsem na 335 (ale s trochu vyssi vybavou nez rapid)...takze identicke nabidky.....pěkně to dorovnali:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem to taky porovnával a vychází to pro rapida o dva tisíce levnějš.. počítáno s výbavou co má rapid a megane nemá. A naopak. Jen ta motorizace vychází v neprospěch meganu. větší obsah= větší povinné ručení, menší kroutící moment o 24Nm a díky turbu ho má od 1550-4100 ot./min., větší průměrná spotřeba o 1,5 litru, větší hmotnost o 167 kg. Aby byl motor srovnatelný s 1,2 TSi tak by sis musel ještě 25 tisíc připlatit. Nevím jak je to s komfortem u meganu, ale obecně žabožrouti mají komfortnější podvozek než škodovky. I kdybych neměl objednaného rapida, tak bych se pro něj stejně rozhodl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...