kalett81 Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Cau potreboval bych poradit,byl jsem na technicke a namerily mi pri nizkejch otackach 9.2 co2 limit 0.5 u strednich otackach ok a u vysokejch taky ok.pri poslednim napojenim na pc my psalo ze je na 4 valci smes prilis chuda sporadicky.labdu jsem menil. po desti nebo velke zime mam start dobry ale jede na 3 valce po cca 2km se chytne 4 valec a je vse ok kdyz jedu kratke trasy tak po startu se zadusi a vubec nejede zase jen na cca 2-4 vteriny proturnu ho a je to ok,zacalo to vic papat cca 9-10 litruve meste muze mi nekdo poradit jestly stim ma neake skusenosti diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 (editace) tesneni hlavy, svicky, zapalovaci lista ? ....... ja je na tom hlavne zapalovaci lista ta by mohla delat bordel mozna jeste vstriky Editováno: 25. Říjen 2012, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 (editace) Cau potreboval bych poradit,byl jsem na technicke a namerily mi pri nizkejch otackach 9.2 co2 limit 0.5 u strednich otackach ok a u vysokejch taky ok. Emisní normy nepředepisují emise CO2 pro jednotlivé automobily, to mají stanovené výrobci dle průměrných vah jimi vyrobených automobilů. EU-2 a EU-4 (nevím jaký motor máš - má 1 lambdu nebo 2 lambdy?) stanoví pouze obsah CO, HC a NOx. Pokud máš 9,2% CO ve výfukových plynech, běží motor na volnoběh hodně bohatý, nebo je navíc nefunkční katalyzátor pokud máš opravdu 9,2% CO2, je to obecně příznak špatného spalování, ale příčin může být mnoho - od nízké komprese v jednom válci, přes vynechávající svíčku nebo zapalovací lištu. Editováno: 25. Říjen 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 26. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Emisní normy nepředepisují emise CO2 pro jednotlivé automobily, to mají stanovené výrobci dle průměrných vah jimi vyrobených automobilů. EU-2 a EU-4 (nevím jaký motor máš - má 1 lambdu nebo 2 lambdy?) stanoví pouze obsah CO, HC a NOx. Pokud máš 9,2% CO ve výfukových plynech, běží motor na volnoběh hodně bohatý, nebo je navíc nefunkční katalyzátor pokud máš opravdu 9,2% CO2, je to obecně příznak špatného spalování, ale příčin může být mnoho - od nízké komprese v jednom válci, přes vynechávající svíčku nebo zapalovací lištu. Mam jen jednu lamdu.stou smesi mas pravdu protoye nekdz to auto jede normalne a nekdz je takovi linejsi ale ne o moc ale je to znat.no ma nalitano 162 000km a jeste tam nic nebylo meneno krom svicek a labdz ale ty potiye jsou uz od 100 000km jenze v cr jsem to nemusel resit.Mam pocit ze kdyz je studena a roztahnu ji tak pak jede normalne.me furt napadaj ty dve veci ta lista a kat ale obe veci jsou drahy cca 140£ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 26. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 tesneni hlavy, svicky, zapalovaci lista ? ....... ja je na tom hlavne zapalovaci lista ta by mohla delat bordel mozna jeste vstriky tesneni urcite ne teplota je ok vstoupa krasne .svicky skusim . co vsechno muze delat ta lista? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 tak lista jakoz to pojem zapalovaci lista, ti dava impulzi k svickam a ty pak hazeji jiskru fabci na tyhle listy dost trpely a v podstate kdyz se posrala delala si co chtela a v tvem pripade to asi plati,... a jak sem se tak koukal takova zachovala zapalovaci lista se da sehnat za řéé kc coz neni zas tak hrozny a nebo sezen nekoho se stejnym mototrem a at ti zapalovaci listu pujci a uvidis jestli to bude listou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 ... ta lista a kat ale obe veci jsou drahy cca 140£ Katalyzátor neřeš - jedině kdyby byl ucpaný. Jak dlouho tam máš svíčky a jaké? Můžeš si na ohřátém motoru změřit kompresní tlaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 26. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Katalyzátor neřeš - jedině kdyby byl ucpaný. Jak dlouho tam máš svíčky a jaké? Můžeš si na ohřátém motoru změřit kompresní tlaky? svycky dne meneny a porad stejny a tlaky bohuzel nemam jak a nejblissi skoda je 130 mil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 26. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 tak lista jakoz to pojem zapalovaci lista, ti dava impulzi k svickam a ty pak hazeji jiskru fabci na tyhle listy dost trpely a v podstate kdyz se posrala delala si co chtela a v tvem pripade to asi plati,... a jak sem se tak koukal takova zachovala zapalovaci lista se da sehnat za řéé kc coz neni zas tak hrozny a nebo sezen nekoho se stejnym mototrem a at ti zapalovaci listu pujci a uvidis jestli to bude listou no s tou jiskrou to bylo jasny myslel jsem co vsechno to muze delat za bordel ta lista.nikoho nemam kdo by my ji pujcila starou kupovat to fak nema cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 no hele tak to nevim,.... ale jestli to chces nejak resit tak kup aspon nejakou funkcni a pouzitou ta se da sehnat a kdyztak ji zase muzes poslat dal kdyz to nebude listou tak jit dal kazdopadne ja dneska sednul do auta .... START .... a jelo mi to na tri hrnicky tak sem rikal no kurva,... tak sem to hnedka chcipnul,.... trochu sem zkontroloval a prostriknul kontakty,... START .... a vsechno zatim v cajku,.... kazdopadne svicky budu muset vymenit protoze ty tam jsou uz hodne dlouho,... sice NGK tribod jsou nejlepsi ale stejne .... pro jistotu kdyz uz je mam doma hele zkus tu listu a uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 no hele tak to nevim,.... ale jestli to chces nejak resit tak kup aspon nejakou funkcni a pouzitou ta se da sehnat a kdyztak ji zase muzes poslat dal kdyz to nebude listou tak jit dal ... Navážu na Kaletta - včera jsme tohle téma probírali na chatu - on je totiž s tím svým fárem v Anglii a tam se ND na škodovky jen tak volně nepovalujou ani na vrakáčích, i když se tam škodivek vyvezlo a vyváží mraky, pořád jsou na ostrovech menšinová sorta... Nakonec to dopadne tak, že buď vyvalí ranec v poundech za full značkovej origo náhradní díl v nějakým značkáči UK, nebo se s tím nějak dokulhá zpátky do Böhmenlandu a tu lištu si koupí doma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 (editace) no jo,.... tak to uz je holt ale jina jak sem mohl vedet ze je v UK to musi hlasit,.... no tak v tom pripade to nejak dokulhej,... ale mozna co nejdriv hele,... ono to zacina listou a pak se ti muze spalit i kat jak jeden valec nepali, jde do neho benzin a az se ho tam nahromadi hafo, normalne to blafne a kat vyhori uz parkrat sem to videl a neni to moc dobry Editováno: 27. Říjen 2012, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 28. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 tak spatna sprava menena lista a nakonec i lbda i kat a frt to samy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Já si pořád myslím, že důvodem může být nízký kompresní tlak v jednom válci: - v nízkých otáčkách jsou emise nejhorší, s rostoucími otáčkymi se se zlepšují, - po startu je to 3-válec, když se ohřeje, zlepší se to, - vzrostla spotřeba Obecně - s jedním válcem bývá problém v oblasti zapalování (ovšem svíčky jsi vyměnil a lištu taky) nebo vstřikování (vstřik nebo O-kroužek kolem vstřiku - ovšem tobě stoupla spotřeba, takže se mi to nezdá pravděpodobné), ale taky může být problém mechanický stav motoru. Kdo by ti na teplém motoru změřil tlaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalett81 Vloženo 30. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 uf a je to opraveno byl to alternator fungoval ale kontrolka nesvitila protoze fungoval na 90 procent a delalo to problem v elektrice vse je vireseno poradily mi chytre knihy ze skody diky bohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 tak to bych nerek ze by mohl delat bordel alternator teda kazdopadne zajimavy a hlavne ze uz si pekne brumla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Taky si nemyslím, že by to byl altík. Ale neviděl jsem to na vlastní bulvy ani jsem to auto neměl napíchnutý na svoje měřáky, takže musím čušet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.