Publikováno Říjen 31, 201212 r Ahojte, poradíte mi někdo, jak přesně nasazovat originální zvedák do vyznačených míst na autě? Mám Roomstera Scout a na oplastování jsou šipkou vyznačená místa, kam se má zvedák nasadit. Ať se ale snažím jak se snažím, zvedák nejde nasadit tak, aby to tam celé pěkně zapadlo, vždy mám pocit, že to je nasazené špatně a že si ničím podběh, resp. spodek auta. V příručce je takový obecný nic neříkající popis bez detailního obrázku, z kterého nelze přesně určit jak má být zvedák nasazen. Prostě se mi zdá, jako kdyby tam ten zvedák pořádně nepasoval a přitom je to stoprocentně originální zvedák, který byl dodán spolu s autem. Pokud někdo víte jak přesně to tam má být nasazené, nedokážete to nějak srozumitelně vysvětlit, nakreslit nebo vyfotit ? Nevím jestli to má "obyčejný" Roomster jinak než Scout, ale zvedák je určitě jen jeden, pochybuji, že by škodovka dělala různé druhy pro různé modely. Předem děkuji za jakékoli rady, nerad bych si totálně oddělal prahy nebo spodek auta
Říjen 31, 201212 r Jestli jsi takové ...... tak si zajeď někam do servisu aby ti to ukázali než tady čekat na odpověď. Velmi rád bych ti poradil ale když to nechápeš ani z příručky tak je rada zbytečná. A klidně se na mě můžeš zlobit.
Říjen 31, 201212 r Autor Já se nezlobím, není proč Za poleno se ale rozhodně nepovažuji a z příručky není co pochopit, protože to jak to tam popisují je absolutně nic neříkající. Ale máš pravdu, asi si zajedu do Škodovky, to bude nejjistější. Navíc jak koukám do Tvého podpisu, tak ty vůbec nemáš Roomstera, tak jak můžeš tvrdit, že je to tak jednoduché Před Roomsterem jsem měl Focuse a tam nebylo co řešit, zvedák tam pasoval absolutně bezchybně.
Říjen 31, 201212 r Prošlo mi rukama XY aut jak v soukromí tak v práci a nikdy jsem neměl problém s tím kam dát zvedák.
Říjen 31, 201212 r Autor Já taky ne, až u Roomstera Proto jsem to napsal sem, protože mne zajímalo, jestli někdo řešil podobný problém, nebo jestli jsem jediný...
Říjen 31, 201212 r Nevím jak Scout ale to bude určitě stejné, musí podběh zapadnout do žlábku v heveru
Říjen 31, 201212 r Možná bude problém ve scoutovi, v plastech navíc. Třeba to nemá ani výrobce dořešeno. Vůbec bych se nedivil. Oni ruční zvedák nepoužívají.
Říjen 31, 201212 r Autor TO jipol57: konečně spřízněná duše, přesně to si myslím, že bude problém v těch plastech navíc. Teď jsem okoukl jednu 3 roky starou Fabii a tam je to úplně jinak, tam vůbec není sporu o tom, kam ten zvedák dát. V místech kde má Fabia pertl, který se má usadit do kolébky zvedáku, mám já jen plast. Upraveno Říjen 31, 201212 r od Hurvajs2
Říjen 31, 201212 r Musí to být nějak vyřešené. To jako když koupim scouta tak mám ještě za sebou na kolečkách vozit zvedák ze servisu kdybych náhodou píchnul
Říjen 31, 201212 r Autor To určitě ne, v tom plastu je takové vybrání, kam se má zvedák umístit, ale problém je v tom, že mi tam jaksi nepasuje. Zkrátka je to místo pro zvedák jiné než např. u Fabie a předpokládám že i u klasického Roomstera
Listopad 1, 201212 r Ahoj nejsi sam, mne tam original zvedak taky nepasuje (nezapadne). Koukal jsem na to a proste to tam nesedi uplne tak jak by melo, je to spis opreny. Pertl je sirsi nez zlabek v heveru. Auto jsem stejne zvedl a neresil to. Mel jsi na mysli to same?
Listopad 1, 201212 r Autor Jo jo, přesně to samé jsem měl na mysli. A pak že jsem antitalent a že jsem jediný komu to nejde. Já jsem to taky nakonec zvedl takhle, ale vůbec se mi to nelíbí, protože se tím ničí spodek auta a podle mne by to tam za pár let mohlo začít reznout. V Lednu jdu na garančku tak se na to zeptám přímo ve Škodovce
Listopad 1, 201212 r Tenhle problém jsem taky řešil u svýho Drobka - zvedák ve výbavě je tak pofidérní záležitost, že už na první pohled nebudí důvěru. Auto podšprajcovaný "polonůžkáčem" hrozícím každou chvíli podsmeknutím nevidím jako bezpečnou variantu zvedání. Moje řešení bylo koupit "panenku" = pístový hydraulický zvedák s nosností 1500kg (v nějakým kutilským krámu mě stál cca 1000Kč). Zvedák je potřeba vybírat tak, aby plně zasunutý šel vložit pod auto i s píchnutou gumou!!! Proti poškození plechu mezi zvedací bod na kastli a patku zvedáku vkládám obyčejný gumový puk "juniorské" velikosti - ve sportovních potřebách mě stál asi dvacku.
Listopad 1, 201212 r Autor No to je dobré řešení, ale obávám se, že tam u mého Scouta ten puk nedostanu, to vybrání v plastu určené pro zvedák je na puk moc malé.
Listopad 1, 201212 r Ostrej nůž nebo plátek pilky na železo, puk se upižlá do potřebnýho tvaru včetně drážky pro nasazení na lem prahu a podlahy... To je tak těžký si poradit? Nebo čím dál tím víc "amerikánštíme", že už nedokážeme pohnout ani s takovou trivialitou? Jasně, co by koncernu udělalo vymyslet a do auta dávat POŘÁDNEJ A BEZPEČNEJ hever, jenže to už by zase soudruhy majitele ve Vlkohradu stálo nějaký €čka z jejich nenažraný šrajtofle...
Listopad 1, 201212 r Na Scoutu je vložení heveru označeno vyraženým trojúhelníčkemna tom šedým plastu. Jinak to usazení je vždy pofidérní . Moc mi to tam taky nesedí
Prosinec 17, 201212 r Ja teda neviem.Menil som kolesá na Scaute v práci... a nič.Všetko OK! Zdvihák pasoval,kam pasovať mal.Asi ho máš v ,,lepšej,, výbave :-)
Březen 20, 201312 r Ja prihodim svou zkusenost s obyc Roomsterem r.v. 2012, co znam orig. hever z Octavie tour I, tak zlabek na heveru pasoval krasne na podbeh. Suverene jsem nastoupil, ze si vecer prehodim zimni gumy (v listopadu) a ono ne, na Roomsterovi ten zlabek vubec nesedel, hever pri pokusu o zvednuti sklouzaval a "chytil" se az na rovne plose dal za podbehem. Co jsem tak koukal, na podbehu je snad nejaka gumova hmota nebo neco mekciho, jak tmel nebo co, asi by se to dalo odloupat, ale vic jsem to nezkoumal, pac byla tma a kola jsem si pak nahodil jinde. Takze taky pokukuju po"panence". Nebo pokud nekdo vi, ze ten "mekky humus" (nevim co to je, zkusim udelat fotku) se da trosku odebrat, asi by se tak dal podbeh na kritickych mistech krapet ocistit aby to sedlo lepe.
Březen 20, 201312 r ten "měkký humus" je antikorozní nástřik podvozku, ten bych neodebíral jak píšeš... časem by to na tom místě mohlo začít hnít...
Březen 20, 201312 r Ahoj,za práh ani náhodou nezvedám mám udělaný hever pod nápravu.Je koupený z běžného supermarketu teď si nevzpomenu z kterého a trochu upravený(viz. foto).Na vrchu mám gumu proti poškození nalakovaných částí.V případě že by bylo kolo prázdný tak ze dřeva nájezd aby se tam vešel hever.Jo mám Fabií Combi 2010.Máme ještě Favorita tam taky nezvedám za práh (shnilý není). Za prvé se to může sesmeknout a poškodit práh.A navíc je tam antikorozní ochrana která ti bude chybět při tom krásným solení silnic.Jinak je to tvoje věc jak si to zvedneš.Já jsem ten jejich slavný hever vyhodil hned.Panenku nevím leda že by si zvedal karosérií auta a furt hrozí poškození některých částí auta.Já to právě zvedám za nápravu vejde se tam v pohodě.Tady přidávám můj výtvor sice vzledově nic moc účel plní na 100%. Upraveno Březen 20, 201312 r od Mišule
Březen 20, 201312 r Jj, prave, že jsem vedel starou belu co to je (natoz jak to nazvat ) a co by pripadne odstraneni mohlo zpusobit, tak jsem s tim nic nedelal, hever zase uklidil na sve misto a zajel si na dilensky hever do prace. Blbe je, ze jsem stihl zapomenout, za ktere body mi to tam kolega tehda zvednul Kazdopadne pro klid duse pokukuji po nejake nahrade toho originalu, co kdyby nahodou... Diky za obrazek, myslim, ze u takoveho nastroje nikdo nekouka na vzhled
Březen 20, 201312 r Ještě chci dodat je to udělaný tak aby šel hever vyšroubovat pomocí nástavců z gola sady.Původně ten hever měl svoji tyčku ,ale byla krátká.Na konci nástavců nasadím buď kolovrátek nebo když už nemůžu tak ráčnu. Známej právě zvedal originál heverem jedničkovou fábií za práh.Nevím jak to tam měl daný,ale měl o starost zbytečně navíc. V koncernu to mají asi vykoumaný já tomu vůbec nevěřím.Spíš se radči vždycky před použitím modlit že to teď asi nespadne. Jo ty gumový nástavce se můžou vyměnit u prostřed toho heveru jinak jsou našroubovaný na těch koncích kdyby bylo potřeba. Upraveno Březen 21, 201312 r od Mišule
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.