Přejít na obsah

Crash test Euro NCAP


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

mno pěkné :)   čili sice udělaly Euro NCAP max 5* ale pochibuji že by tim prošel každý rapid vyrobený !!! :kol-26:

kupte se mněříč tlouštky materialu a pak pochopíte a čem mluvím :kol-31:

 

cituji :nezalezi prece na plechu,... klidne to muze bejt i z plastu :D

 

važně ? tak nevím ale pokud ti autem proleti lešenová trubka při havarce tak ti deformační zony jsou na ho***

 

jinak abych řekl pravdu, nikdy bych nechtěl havarovat v rapidu a ani v jiném novém autě ! to je jistá smrt !!!  par havarek jsem už mněl ale na jako řidič , vždycky se jednalo o starši auta , čili z "kvalitních" plechu a hlavně mněly větší tloušku plechu !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šasci jste akorát vy ! kolik zvás se pořadně za život nabouralo ?  ach jo, na vas tady je krásně vidět , jak vymývání mozku skvěle funguje , v TV a jinde řeknou deformační zony jsou super a bezpečné  :) a hnedka všichni vykládáte jak nejsou deformační zony bezpečné ! kolik zvás se už nabouralo v novém super bezpečném autě ?

 

A navic ma takový dojem že NCAP testy se dělaji při rychlsoti 45 Kmh ! což je sranda když se takovou rychlosti nabourate :) a jestliže jsou testy NCAP dělany při rychlsoti 45kmh tak jsou pro proviz zcela nevypovídajíci ! jelikož auta jezdi rychleji než 45 Kmh !!!

 

samozřejmně napíšete že je to nesmyls a bla bla bla ! stím počítam :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No původně jsem se nechtěl k této debatě připojovat, ale nedá mě to.

Shodou okolností jsem v červnu letošního roku měl dost nepříjemnou havárii, kdy jsem cca v 80-90 km/h na hlavní silnici vlýtnul do auta, které z vedlejší nedalo přednost. Seděl jsem v 2,5 roku starým  trojkovým Renault Megane. Stejně jak Rapid dostal v crash testech maximum hvězdiček. A světe div se, já z toho auta vylezl celý. Z auta sice pojišťovna udělala totálku (proto taky mám teď Rapida :rolleyes:), ovšem deformační zóny zafungovaly skvěle a já až na pár pohmožděnin jsem byl zcela v pořádku.

Takže ano, já moderním autům věřím a plný počet hvězd je pro mě osobně dostatečný důvod se v autě cítit bezpečně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šasci jste akorát vy ! kolik zvás se pořadně za život nabouralo ?  ach jo, na vas tady je krásně vidět , jak vymývání mozku skvěle funguje , v TV a jinde řeknou deformační zony jsou super a bezpečné  :) a hnedka všichni vykládáte jak nejsou deformační zony bezpečné ! kolik zvás se už nabouralo v novém super bezpečném autě ?

 

A navic ma takový dojem že NCAP testy se dělaji při rychlsoti 45 Kmh ! což je sranda když se takovou rychlosti nabourate :) a jestliže jsou testy NCAP dělany při rychlsoti 45kmh tak jsou pro proviz zcela nevypovídajíci ! jelikož auta jezdi rychleji než 45 Kmh !!!

 

samozřejmně napíšete že je to nesmyls a bla bla bla ! stím počítam :kol-28:

Skoro v každém příspěvku se usvědčuješ z vlastní nevědomosti a nevzdělanosti. Když se k něčemu odbornému chceš smysluplně vyjadřovat, tak si o tom alespoň něco přečti! Jinak jsi tady všem pro smích (a to nejen neuvěřitelným pravopisem - jsi vůbec Čech?). Např. čelní crash test Euro NCAP se provádí při rychlosti  64 km/h...  Viz. http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq/21982f7f-a312-49db-99e0-8e38e37004de/the-testing-process.aspx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vikyviky:   64kmh a myslím si že je to dostatečná rychlost pro hodnocení bezpečnosti....Ono se to zdá sice málo ale i z těch 120ti před hrozícím střetem dobrzdíš na těch 64 jak nic....Takže většina nehod je stejně kolem této rychlosti.

A ehmm já někde četl že při čelním nárazu od nějakých 90kmh se stejně trhaj orgány v těle, takže můžeš jet v jak bezpečným autě chceš a stejně to zpomalení tvoje tkáně nevydrží

 

A Permonek určitě taky z 80-90 dost dobrzdil ne? Takže reálný střet mohl být při těch 60ti?

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedobrzdil jsem v podstatě nic. Maník z autem na vedlejší přijížděl k hlavní a zastavil, takže jsem nepředpokládal nějakou nepředvídatelnou událost a stejnou rychlostí pokračoval dál. Až jsem byl v podstatě v křižovatce, tak se mě tam najednou rozjel. Brzdil jsem možná 10-15 metrů, víc ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak se asi orgány při 90tce ještě netrhají, když píšeš :D Ne tak samozřejmě druhý auto je deformovatelný takže se ta síla rozložila a reálný náraz byl v teoreticky nižší rychlosti. To bys musel narazit do nedeformovatelný zdi :)

 

Kolik asi ubrzdíš ze stovky na 15ti metrech při krizovém brždění?

 

Nicméně pokud se mohu zeptat jak dopadl ten druhý? Ten to schytal do boku takže asi nic veselýho co :(

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravdě vůbec nemám představu jak moc auto zpomalilo. Jediný co si vybavuji, že jsem dupl na brzdu a pak až když bylo po všem a přede mnou ležely splasklý airbagy. Bylo to během okamžiku. Za mnou, díky ABS, brzdná dráha nebyla žádná. Ten druhý to schytal na zadní dveře, kde mu seděla babička. Ta bohužel skončila v nemocnici se zlomenými žebry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nevím ty fakt neumíš číst pawouku

 

psal jsem :  A navic ma takový dojem že NCAP testy se dělaji při rychlsoti 45 Kmh

 

zopakuji pro nechápavého pawouka ((A navic ma takový dojem)) !!!!dojem!!!! pokud nevíš co to slovo znamená tak si to "vygoogli"

 

když zezmeme příklad čelní naraz ,  tak jedno auto jede 80 kmh druhé jeden 80 kmh, což je !!skoro!! jako naraz ve 160 kmh do pevně zdi , takže kde pak máš těch 64 kmh ? ano je fakt že se člověk snaží brzdit , ale pochubuji že se někdo v takové situaci bude dívat na tachometr na kolik že to dobrzdil :kol-32:

 

 

to rogerer

když se budeme bavit o tom , kolik vydrží organý a jejich upony v těle člověka , ta cirka 160 Kmh při narazu je maximu, co jde udajně přežít bez toho aby jste mněly místo orgánu kaši  , ale tahle zaležítost je velice individualní , každy člověk má stavěné tělo jinak , jednomu stačí aby mněl roztrženou slezinu 50 Kmh druhému nastačí ani 120 kmh na to aby se mu něco stalo

 

cituji :A ehmm já někde četl že při čelním nárazu od nějakých 90kmh se stejně trhaj orgány v těle, takže můžeš jet v jak bezpečným autě chceš a stejně to zpomalení tvoje tkáně nevydrží

 

 jelikož jsme přežil boční naraz  do spolujezdcových dveří kde jsem seděl ,a ten pitomec co do nás napakoval  jel véce než 140 kmh :kol-29: podle soudního znalce !

takže jsem živím dukazem že je to velice individualní , zranění pár odřenin pár modřin jedná zlomenina ruka , ale jinak v celku se nic nestalo :kol-47:

 

tak se vsadím že někdo napíše, že jsme se asi pořádně praštil při tom do hlavy :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase blábolíš. Přečti si svůj předchozí příspěvek znovu a celý. Tu rychlost 45 km/h jsi tam zmínil třikrát ve třech větách (jestli se tomu věty dá říct). A pak si přečti co jsem napsal já. Nebudu se tady s tebou dohadovat. Zbytečné, nesmyslné a podobné příspěvky se podle pravidel odstraňují. Takže se podle toho zařiď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když zezmeme příklad čelní naraz ,  tak jedno auto jede 80 kmh druhé jeden 80 kmh, což je !!skoro!! jako naraz ve 160 kmh do pevně zdi , takže kde pak máš těch 64 kmh ? ano je fakt že se člověk snaží brzdit , ale pochubuji že se někdo v takové situaci bude dívat na tachometr na kolik že to dobrzdil :kol-32:

Tak tohle je nejvetsi urban legenda....rychlosti se pri narazu nescitaji !!!! Leda ze bys narazil do mnohem vetsiho auta (treba kamion) nebo do pohybujici se nedeformujici se prekazky).

KDyz do sebe narazi dve osobni auta kazde jede 80kmh tak je to jako by kazdy z nich narazil 80kmh do zdi (ta sila se sice nejdrive secte ale vzhledem k obdobne deformaci kazdeho z aut se zase rozdeli dvema).....

Ohledne trhání orgánu tam fakt nevim odkdy to je....to jsem jen kdysi nekde cetl:)

A ohledne tachometru, obcas zustane zasekla rucicka ;)

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty hele pawouk pokud neviš co znamena (mám dojem) to neznamená že to vým nebo si to myslým !!!

 

ano máš pravdu je to OT

 

ale když tak věříš NCAP tak ti přeji pěknou nehodu , třeba tvoje auto VS kamion atd, pak si možná povíme k čemu ti byly defomační zony, k :kol-43:

 

a zase dostaváme k tomu ja mám svuj nazor vy jiný fajn ja vam ho neberu !

 

cituji : KDyz do sebe narazi dve osobni auta kazde jede 80kmh tak je to jako by kazdy z nich narazil 80kmh do zdi (ta sila se sice nejdrive secte ale vzhledem k obdobne deformaci kazdeho z aut se zase rozdeli dvema).....

 

pěkně napsano přesně tak , ale počateční přetížení je jako by ve dvojnasobku rychlosti auta :) tedy přetížení co pusobí na tělo potažmo na organy v těle :kol-34:

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty hele pawouk pokud neviš co znamena (mám dojem) to neunamená že to vým nebo si to myslým !!!

 

ano máš pravdu je to OT

 

 

To myslím úplně stačí. :D  Mít jiný názor není na závadu - v diskusi běžná záležitost. Ovšem je třeba ho podložit srozumitelnou argumentací, čehož ty nejsi schopen. Když přistoupím na tvoji logiku, tak absolutně nechápu, proč jsi si koupil Rapida, když je to tak nebezpečné vozidlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...