Přejít na obsah

Olej ve vodě (mazut v nádobce) 1.4 55kw


mot

Doporučené příspěvky

ahoj, jsem tu úplně nový, tak se předem omlouvám kdybych přehlédl něco co se tady už řešilo... Mám problém s Fábii I. 1.4, 55kw, po otevření nádobky od chladiče jsme zjistili, že je nádobka plná "mazutu-lepkavé hmoty = olej smíšený s vodou" vypadá to, že je "fouklé" těnsnění pod hlavou, ale možná je i prasklá hlava (auto je zakoupené v AAA auto, takže se vůbec nedá věřit najetým kilometrům na tachometru) A jelikož má být oprava co nejlevnější (majitel vozu je částečně invalidní a vůz jsou jeho druhé nohy) tak jsme se rozhodli, než-li měnit těsnění pod hlavou (což by ruku v ruce neslo i "udělání hlavy, srovnání, otlakování..." také výměnu rozvodů a bůhví jestli by se ten mazut podařilo dostat z chladiče a vůbec z celé chladicí soustavy motoru), že se pokusíme sehnat na inzerát druhý motor a vyměnit jej 1:1 za ten stávající a tady se už dostávám k dotazu na vás (znalejší přes Škovovky než já...) co vše je nutné abych mohl vyměnit stávající 1.4ku 55kw (pravděpodobné označení "AUA" za motor 1.4ku 50kw (pravděpodobné označení "AME nebo AQW")? Je nutné měnit i řídící jednotku? Převodovka bude pasoat na oba motory? Elektro kabeláž bude stejná? Problém je totiž v tom, že sehnat 1.4ku 55kw je velká potíž, kdežto 1.4ka 50kw je téměř na každém rohu...

Ještě musím dodat, že mám vlastní malý autoservis, ale zaměřuji se převážně na japonská auta, ve Škodovkách se až tak nevyznám a proto se obracím na vás... majitel auta je otec mojí přítelkyně, takže mu chci takto pomoci, i když běžně tuto značku neservisuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem zapomněl napsat, že s motorem byl i další problém, který se vyskytl jednou i mě, když jsem auto zkoušel a to, že po nastartování, jel jakoby na 3válce, měl nepravidelný chod, nefungoval posilovač brzd ani řízení (s řízením byl problém v čerpadle TRW a ve snímači úhlu natočení řízení, ale to už jsem vyměnil a řízení funguje jak má...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzel v ČR zakony neumozniji menit si motory jak se kazdemu za chce ;) to by totiz kazdej koupil FABCU s 50 kw v benzinu narval tam motor po uprave z octy 1.8 T a to by se to litalo ;)

takze tobe nezbyva bud auto prodat tak jak je a koupit rovnou fabcu s motorem 50 kw tedy presneni 1.4 8V 50 kw

a nebo sehnat do auta stejny motor se stejnym kodem motoru ;)

nic jinyho se neda delat,... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobre, dekuji za reakci, ale i presto bych chtel znat odpovedet zda je vymena mozna a co vse je nutne vymenit, ci upravit a neptam se na to co rika zakon (tim nechci rict, ze bych chtel zakon porusovat, ale jsme v CR a nejaka klicka a moznost se vzdycky najde...)

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze typ motoru jsem netrefil, ted tady mam pred sebou velky TP a je zde "AME" (50kw) takze tento typ motoru bych snad mel sehnat bez vetsich obtizi a vymena by snad mohla byt take bez problemu... napada vas neco na co si pri koupi tohoto motoru davat pozor? na prvni pohled kdyz bude z auta ven toho asi moc nepozname...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...