Budy Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 Mám nově ojetou Octavii a předchozí majitel jezdil na longlife cyklus, tedy po dvou letech. Já najezdím ročně c. 15 tisíc a zdá se mi, že by pro mě longlife mohl být vhodnější(?). Aktuálně najeto mám teď přes 42 tisíc. Jaký máte názor a zkušenosti - co je lepší? Nebo spíš jaké jsou pro a proti? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 No muj nazor je, a to i delam.... kazdy rok menit olej pokud nenajedu tech 15 000 km....je to me auto,tak proc setrit na nepravem miste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Jaký máte názor a zkušenosti - co je lepší? Nebo spíš jaké jsou pro a proti? Díky! Zdravim ve spolek, mam take TDI (96 kW) a do servisu jezdim po 50.000 km. Casovy interval dvou let neprichazi v uvahu, neb tech padesat tisic najedu za priblizne trictvrte roku. Kazdy tady besni (longlife nikdy, chudak motor, apod.), nicmene mam najeto bezmala dveste tisic, auto se zatim nerozsypalo, olej nezere a jezdim stale pod ctyri litry. Netvrdim, ze panove nedoporucujici prodlouzeny servisni interval se nevyznaji, ale moje zkusenost z kazdodenniho jezdeni jednoznacne hovori pro longlife. Zbytecne se do autorizovanych servisu opravdu nepohrnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Jaký máte názor a zkušenosti - co je lepší? Nebo spíš jaké jsou pro a proti? Díky! Zdravim ve spolek, mam take TDI (96 kW) a do servisu jezdim po 50.000 km. Casovy interval dvou let neprichazi v uvahu, neb tech padesat tisic najedu za priblizne trictvrte roku. Kazdy tady besni (longlife nikdy, chudak motor, apod.), nicmene mam najeto bezmala dveste tisic, auto se zatim nerozsypalo, olej nezere a jezdim stale pod ctyri litry. Netvrdim, ze panove nedoporucujici prodlouzeny servisni interval se nevyznaji, ale moje zkusenost z kazdodenniho jezdeni jednoznacne hovori pro longlife. Zbytecne se do autorizovanych servisu opravdu nepohrnu... V tvem pripade myslim,ze je to uplne o necem jinem a pokud ti to nezere olej,je to v klidu . Ja myslel ze pro obycejneho smrtelnika co najede rocne caa 10 000 az 15 000 km . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 pokud najedeš ročně 15 OOO tak Long je nesmysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 pokud najedeš ročně 15 OOO tak Long je nesmysl zrovna nad tim taky badam...mam tdi alh 66kw a rocne to vidim tak kolem 20tis km, v tuhle chvili tam je longlife a byl nastavenej origo interval prodlouzenej, ja ho zmenil na pevnej rok nebo 15000km... - ma vliv kodovani na neco jinyho nez vystraha inspekce? - nemuze bejt problem kdyz v 90.000km prejdu z longu na klasiku po 15tkm? - nevim, jestli ma long smysl, financne to vyjde stejne s minimalnim rozdilem a 30tkm se mi zda fakt moc... thx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 vliv kodování není. problém taky není přejít na pevný Jinak nikde není psáno,že long je na 30.000KM.na long můžeš najet i 50.000,ale taky i třebas 12000.Záleží na podmínkách a proto jsem psal,kdo najede 15 za rok,je long nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.