Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Fabia 1,4 MPI 44 kW- 108 000 km

10tis. = nové tes. pod hl. valca /v záruke/

25tis.= tyčky stabilizátora

60tis. = sviečky

70tis. = tyčky stabilizátora

80tis. = natretie podbehov, spodku vozu plast. hmotou

proti kamienkom

90tis. = palivový filter, vyčistenie nasáv. klapiek

100tis. = nové gumové držiaky stabilizátora + nové tyčky

na najbližšej výmene oleja ma čaká výmena rozv.reťaze+gufero

  • o 1 rok později...
Vloženo

1,4 16V 74 kw r.v. 2003 najeto 49 500, jsem druhý majitel a zatím nula oprav jak na motoru, tak i na zbytku auta, nepočítám pravidelný servis....až se sám divím, jak mi autíčko pěkně šlape... :palec2:

Vloženo (editace)

Fábia sedan 1,2HTP/47kw,2006, najeto 13 000km. Motor bez závad, ale v rámci záruky jsem po 5000km jel na reklamaci se servem, někde teklo, později se ukázalo, že to je v místě přechodu té trubky do hadice, vyměno a již OK :) A v této době i reklamace odlepeného těsnění u dveří u řidiče. Jinak max. spokojenost, jen mám podezření, jestli mi nezačíná vrzat sedadlo řidiče, pokud jo, tak ještě do konce záruky vyměním toto.

Editováno: , autor: Tangerín
Vloženo (editace)
1,4 16V 74 kw r.v. 2003 najeto 49 500, jsem druhý majitel a zatím nula oprav jak na motoru, tak i na zbytku auta, nepočítám pravidelný servis....až se sám divím, jak mi autíčko pěkně šlape... :palec2:

Ale po dnesku mas nejak mekkou spojku ne :p:p:p

Editováno: , autor: deko
Vloženo
Fábia sedan 1,2HTP/47kw,2006, najeto 13 000km. Motor bez závad, ale v rámci záruky jsem po 5000km jel na reklamaci se servem, někde teklo, později se ukázalo, že to je v místě přechodu té trubky do hadice, vyměno a již OK :) A v této době i reklamace odlepeného těsnění u dveří u řidiče. Jinak max. spokojenost, jen mám podezření, jestli mi nezačíná vrzat sedadlo řidiče, pokud jo, tak ještě do konce záruky vyměním toto.

preboha a co by si chcel mat ake poruchy na motore ved to ma 13tkm, ja mam najazdene takmer 100tkm a zatial nic vazne. sa na mna nehnevaj ale este si to ani nezabehol. to keby malo poruchy tak by ma dost nasrali a niekto by to odskakal ;) inak podla mna dobra automobilka nema s motorom pri najazde 100tkm ziaden problem a tie lepsie bez problemov zvladaju 200tkm aby sa muselo sahat na motor ( neratam nejaku elektriku ze sa moze nejake cidlo a pod. posrat ), to dnes takmer je nemozne aby sa motory uz pri takych smiesnych km srali to by bola pekna vizitka automobilky to keby mam problemy tak si od nich auzto nekupim.

p.s.: nechcem ta nastvat ale aj moj bike ( bicykel) ma skoro tolko najazdene a zatial klop klop klop bez jedineho zasahu, zeby bolo nieco treba opravovat. nemozes sa vyhovarat ze auto je viac namahane urcite nie, lebo jazdim aj take trasy ze fabia by tam ani nepresla a rozpadla sa do sroba ;):):p to by bolo aby si mal s autom problemy, nech poslucha nadalej.

Vloženo (editace)

V poho, ale co víš, co se může pos...t na autě, i když má málo najeto. Když mě vyteklo to servo při 5000km, tak bych se ani nedivil :feve: A někdo už tu psal taky stav auta po 13000km, tak proč to sem nenapsat :)

Ale tak můžu sem ještě napsat stav otcové Felicie kombi, abych si vylepšil skóre co se km týče lol Kupovaná jako nová v roce 1997, motor 1,9D, najeto cca 87000km. Takže rozvody atd. ji budou teprve čekat. Co si pamatuju, tak měl jen špatnej jeden tlumič, jinak vůbec nic :) Jo a ještě ho trochu zlobí štelování světel z kabiny, pač když je sklopí, nebo zvedne, tak se světla rozházej úplně a musí se jet na seřízení. A gumy se mu hodně sjížděj vnitřkem a to byl po různu na několika geoškách a všude OK, nikdo neví...jinak by pneu vydrželi ještě nějakou tisíckovku navíc. Toť vše, motorky a traktory sem psát nebudu :smich:

Editováno: , autor: Tangerín
Vloženo
V poho, ale co víš, co se může pos...t na autě, i když má málo najeto. Když mě vyteklo to servo při 5000km, tak bych se ani nedivil :feve: A někdo už tu psal taky stav auta po 13000km, tak proč to sem nenapsat :)

Ale tak můžu sem ještě napsat stav otcové Felicie kombi, abych si vylepšil skóre co se km týče lol Kupovaná jako nová v roce 1997, motor 1,9D, najeto cca 87000km. Takže rozvody atd. ji budou teprve čekat. Co si pamatuju, tak měl jen špatnej jeden tlumič, jinak vůbec nic :) Jo a ještě ho trochu zlobí štelování světel z kabiny, pač když je sklopí, nebo zvedne, tak se světla rozházej úplně a musí se jet na seřízení. A gumy se mu hodně sjížděj vnitřkem a to byl po různu na několika geoškách a všude OK, nikdo neví...jinak by pneu vydrželi ještě nějakou tisíckovku navíc. Toť vše, motorky a traktory sem psát nebudu :smich:

tak zase mame skodovku, predsa to nie je bavor, tak musime ratat ze sa sem tam nieco vysype skoro alebo to nema ani zdaleka taku zivotnost ;)

Vloženo

15tis = klakson ( záruka )

40tis = tyčky stabíků ( záruka )

67tis = zadní stěrač ( záruka )

107tis = klakson ( 1.100.- )

120tis = silenbloky v ramenou ( 1.000.-)

Já jsem maximálně spokojený se spolehlivostí ( ťuk, ťuk, ťuk ) :palec2:

Vloženo

fabia 1.2 47kw, 123495 km

v asi 85000 km vymena pz loziska

90 000km vymena konektoru spiatocky= nsli spatne svetla

110 000 km vymena tycky stabilizatoru

+ klasika vymena ziaroviek + 1 poistka

snad to nezakriknem ( tuk tuk tuk )

Vloženo
Ale po dnesku mas nejak mekkou spojku ne :p:p:p

to víš, na den si auto půjčila má drahá polovička a musela hned zkoušet na parkovišti před vašima burnout a spojka je v háji..... :help:

Jenom ji člověk nemá pod dohledem a udělá tohle..... :D:D:D

  • o 5 týdny později...
Vloženo

1,2 HTP 47kW 65000km 02/2005:

Opravy: spínače ovládání oken u řidiče - v záruce

přední nárazník + mlhovka - trefil jsem zajíce

Jinak jen olej, filtry (sání, kabina, olej), stěrače a svíčky.

A tudle si mi utrhnul doraz zadního tlumiče - v ceně asi 200Kč.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

42 000km.....1,2 HTP 12V..47kW.....v záruce vyměněný zadní stěrač....a pak ložisko předního kola...taky v záruce.... jinak naprostá spojenost....ťuk...ťuk...Ťuk..

Vloženo

Jo jo sterad jede resp motor zadniho sterace. menil jsem ho cca pred ctvrt rokem na fabii a pred rokem na octavii .)hold stejne chyby stejne znamky to by si mohli rikat v MB.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

1,2 HTP, 47KW, r.v.5/2003

232 000km, vymena napinaku retaze, bezp.pas, mikrospinace v zamkoch, skrtiaca klapka, obmedzovac dveri, inak len bezne spotrebne veci, max.spokojnost :)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Moja Fabia: 1.9SDI, r.v.2000, najazdené necelých 182.000 km. Opravy za posledné dva roky: výmena snímača serva, výmena tyčiek stabilizátora(kosti), výmena pravého pr. náboja kolesa aj ľavého zadného náboja kolesa, silenbloky ramien vpredu, 2xrozvody + vodná pumpa. Výmeny olejov a filtrov nepočítam. Moja Fabia je veľmi spoľahlivá (asi som mal šťastie pri výbere auta), ale musím klopať na drevo. Fábiu stále počas jazdy sledujem a počúvam (nečakám, kým sa dačo pokazí). Podľa mňa: S autom musíš byť priateľ a musíš ho mať rád, lebo keď na neho kašleš, ono to vycíti a naschvál sa ti bude kaziť. Dobré nie? :)

post-23753-1222720999_thumb.jpg

post-23753-1222721041_thumb.jpg

Vloženo

No tak s Fabiema už mám nějakou tu zkušenost, jen jsem žádnou neměl od novoty, ale co se týká první, 1,4 MPi, 44kw, r. v. 2001, tak tam za dobu mého působení kolem 90000km začal odcházet snímač natočení volantu, stále byl cítit benzín a hrozně žrala. Na snímač natočení volantu jsem se tak nějak vykašlal, benzínu jsem se už trochu bál, bylo to nějaké těsnění za pár korun a spotřeba byla vlastnost motoru. :-) Ve 110000km šla do světa, prodala se za tři hodiny. :-)

Druhá už byla u mě déle, je to také poznat podle oprav (nepíšu výměny rozvodů atd, to se dělat prostě musí) - Fabia 1,9 TDi, r. v. 2000, při nákupu 135 000km (TACHOMETROVÝCH :-) ). Hned po nákupu výměna zadního náboje, předních tyček a reproduktorů, které odešly. Do doby prodeje (210 000km) jsem vyměnil - snímač natočení volantu, čidlo teploty na výparníku, tlumiče, řešil problém s kabelovým svazkem, vyměnil termostat a snímač teploty chladicí kapaliny a jinak jen pravidelný servis. V podstatě všechny typické závady Fabií jsem měl. Prodána také za pár hodin, i s kilometry a bez servisní knížky...

Poté jsem potřeboval větší auto, koupil jsem francouze... dvakrát mě nechal stát víc než 200km od domova, strávil půl života v servisu a teď se už tři týdny prodává (90000km, serviska...) a nikdo ho nechce...

Nyní zase Fabie, 1,9 TDi, 35000km, r. v. 2001 a zas si všechny tyto opravy dám znovu. :-) Tahle je ale se servisní knížkou a poctivou historií, tak třeba na něco přispěje i Škodovka... Už teď je mi jasné, že budu na jaře měnit čidlo na výparníku. Každopádně jsem měl srovnání mezi touto (čerstvě zajetou :-) ) a mou minulou a mohu říct, že na 210000km jela stále jako nová... Možná časem turbo vyměnit, ale nic akutního.

Z toho všeho plyne - Fabie, i když má své mouchy, tak mě nikdy nenechala někde stát, vždy odcházela postupně. :-) Francouz neni auto. :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...