Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Octavka 2.0TDI za 837 100,- ? Sorry, ale za to bych koupil radsi Superba 4x4 TDI .. pokud si teda neusmlouval aspon 10% slevu... jinak, ale preju at si spokojeny, takovahle plna palba bude urcite skvela :kol-28:

Vloženo

a kdes to objednával...přímo u prodejce?..pokud vím tak konfigurátory ještě nejsou předělany na OIII (aspoň já teda mám všude na O2 FL..jenom ceník v pdf je na O3

Vloženo

10% to není, ale necelých 5%, Superb II jsem nechtěl. A to z jednoho jediného důvodu, že bude facelift.

prodejce jsem "otravoval" už v úterý, ale nějak jim to padalo, prý z důvodu přílišného množství dealerů co chtějí objednat nebo jen zkusit nakonfiguovat O3...

Vloženo

Hm to je teda dost malo, znamej ted obvolaval na zakladni 1,6tdi ambiente a 8% na Jarove tusim... pri takovy palbe bych pozadoval aspon tech 10% ..dealeri maji bezne moznost 7-13% u takovych castek..

Vloženo

a kdes to objednával...přímo u prodejce?..pokud vím tak konfigurátory ještě nejsou předělany na OIII (aspoň já teda mám všude na O2 FL..jenom ceník v pdf je na O3

Myslim ze od 10.1. je tam i konfigurator O3...

Vloženo (editace)

JasteR: víš houby jaký jsou možnosti slevy... U Škody má každej model jiný marže a jsou každopádně jednociferný a to i u Supa. Tady se žije v přeludu že pepík dostal na mondeo slevu 25% a lojza na passat 20% tak jí chci na oktávku taky... na OIII není žádnej akční ceník, jede se z toho základního, tak nečekejte žádný haluze. Ted by mela bežet akce na paket plus zdarma pro prvních 1000 koncových zákazníků a pokud tohle dostal a k tomu slevu 5% na RČ tak je to velmi solidní pro zákazníka a pro prodejce zároveň nelikvidační

Editováno: , autor: Jack82
Vloženo

headerTDI: jestli ti můžu poradit, neber si Corridu ale Rosso Brunello, pokud chces za kazdou cenu červenou. U 1,8 TSI DSG počítej s běžnou spotřebou kolem 8l, když budeš rozumnej možná 7,5l průměr. Pokud ti to nevadí tak to bude velmi příjemná kombinace

Vloženo (editace)

barvu jsme vyřešili pokud doplatkovou tak modrá race máme corridu doma už jednu a rozhodli jsme raději bixeny než doplatkovou barvu :kol-28: spotřebu jsem počítal tak kolem 7-8 ikdyž tabulky ukazují jinak moc se mi tomu věřit nechce ale pro TSi oproti TDi je samotný motor(TDi od příchodu 2,0 má sestupnou tendenci oproti 1,8TSi což je prý nejvydařenější motor) 7°dsg nevim jestli je výhoda oproti 6° ale především asi víceprvková náprava :kol-47:

btw neviděl někdo někde test OIII 1,8TSi ideálně v kombinaci s dsg?

Editováno: , autor: headerTDI
Vloženo

takže pozitivní zpráva dnes (kterou jsem tedy čekal již min. týden): Octavku vyrobí 6.týden, tzn. polovina února, s tím, že pokud to zvládnou v MB vyrobit začátkem toho týdne, tak do konce toho týdne by ji přivezli..

Nevím jak to funguje logisticky, ale pokud by to bylo možné, tak bych to samozřejmě uvítal...

Upřímně jsem čekal, že mi sdělí dodání za dva měsíce, ale toto mě opravdu mile překvapilo. Stávající O2 RS FL jsem objednával v červenci 2009, jel jsem pro ní ale až druhý týden v září 2009....Takže toto je významný posun k lepšímu :)

Má někdo už také termín dodání O3 ?

Vloženo (editace)

VtecManiac: objednával jsem auta 7.1. a taky výroba 6.týden. Evidentně byla na ten 6.týden od začátku volná kvóta. Ohlídej si jen u prodejce cenu za xenony, zlevnili je tuším na 24.500 z 39.000, tak se nenech oj..at

Editováno: , autor: Jack82
Vloženo

No tak dva a pol roka dozadu som sa tu chválil s novým služobákom Octa Combi 4x4, 1.9 Tdi. Čas letí ako bláznivý... a už je tu čas objednať nové. Dve varianty:

1. Octa II - Scout, 2.0 TDI, navigácia

2. Octa III - 2.0 TDI, bixenón, muzika, Elegance plus, športový podvozok

Zvykol som si na štvorkolku, teraz, keď tak snežilo som bol donútený ísť na SII prednokolke a to bola hrôza. Je to až neuveriteľné, ako som si za tie 2 roky zvykol na tieto jazdné vlastnosti.

ALE, sneh je tu 5x do roka, jazdím prevažne dialnice, a aspoň chvíľu budem mať auto, ktorých nebude na cestách až tak veľa - v prípade OIII.

Normálne sa neviem rozhodnúť...

Vloženo (editace)

Presne tak! :kol-28:

Sú to diametrálne odlišné vozidlá.

Obe majú svoje plusy a mínusy.

A firma mi športový podvozok so 4x4 nezaplatí - STI je iná liga

Editováno: , autor: IronEddie
Vloženo

Scout vs. L&K s 4x4: rozdiel takmer žiadny ( 0,2 l/ 100km, maximálka 4-5 km/h, zrýchlenie 0,2 - 0,3 s na 100km/h), skôr vec vkusu.

Najlepšie počkať do jari 2014, O3 SCOUT 4x4 TDI 135 kW (184 k), ale len s DSG, a to už je na zamyslenie. Štvorkolka s výkonom RS :kol-34:

Čo sa týka podvozku, aktuály Scout nemá zlý podvozok ani na športovejšiu jazdu, samozrejme nemôžme porovnať s STI

Vloženo

Cakat sa neda, kedze je to firemne, nabeha 120.000 a musi z kola von. Objednavam koncom februara. Je to mozno skor, ci vziat overenu dvojku, alebo risknut trojku, ktora moze mat zopar detskych chyb.

Vloženo

No už som ju videl naživo. Podľa mňa to škoda posrala s načasovaním. V prítmí garáže importéra som nerozoznal na diaľku, či je to rapidka alebo oktávka... Teraz veľa neprajníkov bude pasovať oktávku ako väčšieho Rapida. Ak by najpvr predstavili oktávku a následne rapida, tak by každý bral rapida ako menšiu oktáviu. Takto žiadna výhra...

Vloženo

Resim mensi dilema u firemniho vozu vozu zda O2 combi nebo O3 liftback a závěs

Tak já bych bral OIII. Teď jezdím OIIFL combi , najedu cca 40tkm za rok. Předtím jsem jezdil OII lift.

Pokud necpeš kola dovnitř stačí bohatě lift.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...