michaelcomfabia Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Dobrý den lidi, Začnu tím že se mi mlžili okna,zjistil jsem že mám stále uzavřenou recirkulaci"oprava-bílé ozubení kolečka na motorku bylo nepotřebné,tak jsem zajistil otáčení na stále otevřené ,okna teď oka,ale předtím se mi zdálo spíš jistě vím že auto topilo více,všechno mám na max. I teplota vody co ukazuje tak jde max třičtvrtě i za celý den jízdy. Hodinu jízdy jsem zkusil se podívat na vodu chladicí kapaliny ale nebyla vůbec varici ,teplota venku -6, Pak jsem se podíval na hadici z vrchu od chladiče ta tlustá,byla stejně tepla jako nádoba,ale když jsem hadici stiskl jako by tam nic nebylo:) Prosím o radu jestli to je normální nebo za to může otevřená cirkulce,jinak regulace teploty oka ale teplota není taková extra,nohy,okno prostor vše oka . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Kouknul bych na termostat jestli neni špatnej...Co kapalina neztrácí se ti? Podivej se jestli se ti nemísí s olejem, pokud jo tak těsnění pod hlavou je k.o. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 nebo zacpanej radiátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Ahoj,kapalina je oka drží se,ventilátor nevím,je tam nový filtr,a síla ofuku je taky silná. Jen taková připomínka když to mám zapnuté na čísle 2 tak je to docela ale ne hodně teplé,ale jak to zapnu na 4 tak to běží jako blázen ale teplota klesne jako by to ředil vzduch z venku.... Ucpaný ? Jak je to myšleno:) špatný term. Jaké by byli příčiny? Zatím díky za rady:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Pokud kapalina drží tak tim líp Když ráno nastartuješ tak otevři motor a dej ruku na vrchní přívodní hadici od termostatu k chladiči, pokud se ti bude zahřejvat a nebudeš mít ještě plnou teplotu tak je term. špatnej, tim pádem když ty jedeš, tak se kapalina náporem studenýho vzduchu pořád ochlazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží? Jinak zpět k termostatu,kde to najít?postup opravy,nebo výměny..., Prosím foto nebo odkazy díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Myslím, že to je mísení teplého (od výfuku) nebo studeného (čerstvého) vzduchu do sání. Termostat a ostatní najdeš v zde publikovaných DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effin Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Na jakou rychlost máš puštěný ventilátor v těch -6 C ? Taky na max ? Mám taky 1,4 16V 55kw a co mohu srovnat s 1,2 tak teplota motoru je o cca 1/2 rychlejší zahřátí na provozní teplotu a nemohu si stěžovat na chlad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 koukal jsi na kabinový filtr u nohou spolujezdce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží? Jinak zpět k termostatu,kde to najít?postup opravy,nebo výměny..., Prosím foto nebo odkazy díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Myslím, že to je mísení teplého (od výfuku) nebo studeného (čerstvého) vzduchu do sání. Termostat a ostatní najdeš v zde publikovaných DP. Od výfuku? Nevím ale výfuk se mi zda divný protože kouři nějak hodně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 koukal jsi na kabinový filtr u nohou spolujezdce ? Ten je nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Na jakou rychlost máš puštěný ventilátor v těch -6 C ? Taky na max ? Mám taky 1,4 16V 55kw a co mohu srovnat s 1,2 tak teplota motoru je o cca 1/2 rychlejší zahřátí na provozní teplotu a nemohu si stěžovat na chlad. Jezdím tak hodinu i déle,musím to mít na max,teplota není jako dřív,dřív jsem seděl -15 v kratasech v autě a bylo mi fajn:)teď vůbec a to mám naplno je tam velká změna:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží? tu máš DP k tomu termostatu..chvílku počkaj,než sa ti to načíta ftp://ftp.zertechleb...55%201,4-74.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 (editace) tady Editováno: 15. leden 2013, autor: chiquillo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 tu máš DP k tomu termostatu..chvílku počkaj,než sa ti to načíta ftp://ftp.zertechleb...55%201,4-74.pdf Děkuju,otázka může to mít vliv na ukazatel teploty motoru? A teploty topení... Jinak jak poznám že to je v pořádku a klapka jde tak jak má,mám 330000km a neměl jsem extra žádný problémy , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 15. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2013 A ještě něco chlapy,spotřeba je tak o litr až dva větší....je zima to chápu ale je možné že mi díky tomu term. Udává špatné data směsi když to řeknu tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 nájdi si niekoho čo má diagnostiku a nechaj si to načítať,trebárs tam bude nejaká závada (čidlo teploty,lambda)...inak ten termostat by som vymenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 15. leden 2013 Sdílet Vloženo 15. leden 2013 pokud je ten term. k.o., tak motor pořád ohřívá kapalinu na provozní teplotu a tim pádem budeš mít i větší spotřebu... p.s . za jak dlouho se ti to ohřeje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 16. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2013 (editace) No docela dlouho právě vždy po pár minutách bylo chtít teplo:)teď jedu cca 10 minut a začíná to trochu:) Editováno: 16. leden 2013, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 16. leden 2013 Sdílet Vloženo 16. leden 2013 Tak pokud jsi to předtim měl ok a ted to trvá dýl tak term. je k.o. Mě se to začne zvedat při cca 3 km a to nemám karton :D akorát pořádně naředěná kapalina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 16. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2013 Podívám se na ten term. a pojedu za kamarádem na pc,zatím díky za tipy,rady,a přílohy;) Pak se nápisů co a jak:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 21. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Tak dál jsem nový term. teplota motoru teď ukazuje tak jak má,spotřeba skoro tak o 1L dolů Nová kapalina,odvzdušneno,kabiny filtr také nový. Ale topení není furt tak teplé jak bylo:( je možné že za to může recirkulace? Mlželi se mi skla a to hodně,zjistil jsem že při startu motoru se má otevřít ale zůstala zavřená Příčina byla že prasklo vodící kolečko na motorku...motorek oka..., Tak jsem to otevřel ručně a zajistil ,nepotřebují to, Ale myslím že by to nemělo mít vliv ,protože za jízdy je normálně otevřená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelcomfabia Vloženo 21. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2013 A nebo jinak,jaká by měla být teplota ventilátoru při cca -3, Třeba to je oka a jen se mi to zda,vezmu teploměr a zkusím to změřit na teplý motor. Prosím kdo má fabku 1.4 16v zkus té to změřit prosím:)zavřete všechny ofuky kromě jednoho větrák naplno:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.