Popu Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 (editace) Zdravim kolegove, jak sem tady hledal tak sem stejne nenasel to co potrebuji ja....... nebo se omlouvam jestli jsem slepej a prehlidnul sem to muj problem je ten, ze hodlam vymenit svoje budiky PREDFACELIFT na FACELIFT ....... o tom ze bude palivomer ukazovat spatne uz vim a ze je potreba budiky bud FLASHNOU a nebo koupit PLOVAK DO NADRZE S ODPOROVOU DESTICKOU .... mi je vcelku jasny a asi bych volil tu odporovou desticku ........ ......... ale jak je to s tim kdyz uz budu menit tedy budiky za FACELIFT tak bych chtel zase nejakou vychytavku a to je prave to co je v nadpisu a to je KONTROLKA OTEVRENI DVERI a KUFRU jelikoz nemam rozfakanou ETKU tak bych potreboval vedet cisla budiku ktery to umeji, jestli by ste byl nekdo ochotnej a dohledal mi to popripade mi poradil co a jak jedna se o: FABIA 1.4 MPi 44 kw COMFORT cislo stavajicich budiku: 6Y1 919 880 C - B41 cislo komfortni jednotky: 6Q0 959 433 E P.S. ...... vsem moc dekuji za jakou koliv radu a budu vdecnej kdyz mi pomuzete rad bych to resil totiz rychle a bez komplikaci, protoze elektrika neni ani moje silna stranka Editováno: 18. leden 2013, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 (editace) hm, jenže tuhle featuru zrovna etka nepíše - rozližuje jen maxidot a indikaci stavu ostřikovací kapaliny - otevřené dveře ani kufr tam napsaný není EDIT1: Úplně jsem nepochopil, co je podmínka 9Q1 - jestli je to maxidot nebo ten palubní počítač u otáčkoměru kdyby to byl PP tak by to mohly být tyhle budíky: 6Y0920871L jsou to pro 1,4 55kW. Ještě mě napadlo se kouknout co mám v autě, mám maxidot, tudíž bych to měl zjistit EDIT2: Tak jsem dedukcí došel k názoru že to musí být ono: 6Y1 919 880 C je panel přístrojů s vícefunkčním ukazatelem a jelikož 6Y0 920 871 L je panel přístrojů s vícefunkčním ukazatelem, ukazatel stavu naplnění nádobky na kapalinu ostřikovačů. A protože znám jen 4 druhy budíků - holátko (bez PP a sponí řadou kontrolek - tudíž 9Q0), s PP bez spodní řady kontrolek (to mělo moje auto - 9Q1), s PP a spodní řadou kontrolek (dveře, ostřikovače a kufr - 9Q1) a s maxidotem (to má moje auto ted 9Q2), musí to být ono. No milý Watsone, co na to říkáte? PS manželka mi ujela s autem tudíž to nemůžu zkontrolovat v garáži na živo... Editováno: 18. leden 2013, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2013 chtelo by to nekoho kdo by tomu rozumel a nejak to zjistil primo nejak od zdroje ci co samozrejme tobe dekuji za reakci mozna se asi na to vykaslu a sezenu FACE budiky s PP co mam a vykaslu se na nejaky kontrolky,.... cim vic kontrolek, tim vic problemu jinak dneska sem volal na vrakoviste a co borec nasel budiky tak nasel jedny FL s timto cisle: ........... 6Y0 920 881 M ............... ted otazka co budicky vsechno obsahujou,..... vim ze jsou benzin, zacatek omez. pred 6000 ot./min. a rychlomer do 200 km/h ........ tod otazka jestli maji PP POZJISTUJTE PROSIM NEKDO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 z HaŤaPky, bez kontlolky stavu osřikovačů, tedy bez té spodní řady kontrolek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oplik Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Pořiď si s maxidotem a budeš vědět,které dveře jsou otevřené.. včetně kufru nebo kapoty,jestli máš original alarm..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 19. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2013 maxidot je kapanek nekde jinde s cenou ...... vim ze to zobrazuje ktery dvere jsou otevreny zas takovej amater nejsem, ale jak rikam, cena maxiku je nekde jinde a hlavne pomalu nesehnatelny origo alarm nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 19. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2013 drewie: ......... tedka se bavis o tom cislu: 6Y0 920 881 M ze jsou z hatapky, bez kontrolek a i bez PP ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 ajaj, chybička se vloudila Ano píšu o něm. nenapsal jsem, že je s PP a bez té spodní řady kontrolek. Takže s tímhle bys měl to samé jen FL. toto řešení se mi však nezdá na člena tohoto fóra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 20. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2013 tak jelikoz nikdo jinej nepise a asi se tady toho nedockam tak sahnu jenom po FL a bude to ......... proc se ti to nezda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 no lidi, co tu jsou, by se přeci nespokojili "jen" s FL budíkama, bez jakéhokoliv vylepšení stávajícího stavu. FL budíky Ti přidají tak 0,5 kW, kdežto FL se spodní řadou kontrolek bych tipoval tak na 1,5-2kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 20. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2013 tak rad bych to je jasna ale jelikoz skudlim kazdou korunu tak sem rad i za FL budiky ty nebudou samozrejme ale v serii prijde jeste neco malo poresit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2013 tak jelikoz mi tady odpovedelo hodne lidi !!!!! coz sem od toho i ocekeval tak se mi podarilo zjistit aspon neco,... tak tady pro informaci vsem HTP mají index M MPI mají index L 6Y0 920 881 M a L - jsou s PP bez spodní řady kontrolek 6Y0 920 871 M a L - jsou s PP se spodní řadou kontrolek 6Y0 920 841 M a L - jsou s maxidotem 6Y0 920 861 M a L - jsou bez PP a bez spodní řady kontrolek verze z konce výroby (MR07 a 08) pro HTP, MPI 6Y0 920 883 M a L - jsou s PP bez spodní řady kontrolek 6Y0 920 873 M a L - jsou s PP se spodní řadou kontrolek 6Y0 920 843 M a L - jsou s maxidotem 6Y0 920 863 M a L - jsou bez PP a bez spodní řady kontrolek Verze s MÍLEMA mají 9 místo 8 v čísle dílu........ tak snad vam to pomuze jako me se nejak orientovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 (editace) ještě ten můj seznam v Lukasonově příspěvku doplním o ostatní POfacelift verze: Čísla dílů zůstavají, mění se jen indexy na konci: index B 1,4 16V 74kW a 2,0 85kW index D všechny motory 1,9 (TDI i SDI) index E všechny (půl)motory 1,4 TDI index S RS, pouze maxidot nebo s PP a spodní řadou kontrolek Občas, většinou s novým motorem se stejnými parametry, se objevily budíky i s 2 na konci. Jen si dovolím nesouhlasit s tvrzením, že k automatické převodovce byl vždy také maxidot, alespoň etka na to má jiný názor: 6Y0 920 851 L je panel přístrojů s vícefunkčním ukazatelem pro automat - bez kontroly stavu náplně v nádobce na ostřikovače => bez maxidotu a dokonce bez spodní řady kontrolek a 6Y0 920 891 L což je přístrojů s vícefunkčním ukazatelem s ukazatelem stavu náplně v nádovce na ostřikovače pro automat - tento je se spodní řadou kontrolek. Stejná logika zůstává i u MR07 a 08 kde jsou 3 na konci Jak je již známo budíky s indexem L a M lze zaměnit, zaměnit lze také budíky s indexem D, E a S. A maý kvíz na konec: Můžete mít v benzínovém autě ciferníky ala RS, tedy s otáčkoměrem do 7000? Editováno: 26. leden 2013, autor: Drewie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2013 ANO, ANO..... vsechno je od kolegy timto mu samozrejme dekuju ze mi to dohledal na KVIZ odpovidam samozrejme ANO, je to mozne,... v benzinovem aute ( HTP ) sem je videl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Správně, a z jakého auta ty ciferníky jsou? Protože škodovka RS byla jen dieslová tudíž ji končil otáčkoměr při 6000 a rychloměr byl do 240 místo 200. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2013 no prave ze z RS nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 tak to tedy ne: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2013 tohle nejsou ale origo RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 To nejsou origo RS, to jsem ani nepsal, ale jsou to origo VW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Otázka na ty zkušenější, existují budíky Maxidot bez zobrazování hladiny náplně v ostřikovači? Podle Etky ano, ovšem třeba jim tam jen chybí kód mimořádné výbavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 No toto velke lakadlo - kontrolky dverí- sa dá sprevádzkovať,len človek musí chcieť a musí byť ako tak zručny elektronik.Hovorim o FL type pre MR04 HTP. Nikto tomu neverí ale ide to. Je to ale pre silnejšie žalúdky . Už sa tu o tom písalo kedysi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2013 drewie: ......... aha aha a kdyz original VW tak do ceho se davaly ? .... nejak to totiz nechapu thorin: ....... podle me to maxidot mel vzdycky ne ? nebo jestli pak existuje to ze ty odstriky proste nenakodujes, tod otazka ale piaggio: ....... a jak ? ze natahas nebo nejak naletujes diody a proste pres mikrospinac se pak jakoby dioda otevrenych dveri na budikach zobrazi ? .... nejak to totiz nechapu celkove, jak to udelat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Nie ,to by som bol radsej bez toho. Doplni sa dioda a tranzistor ale ten vystup co ho spína sa k tomu napojí.Robi sa to do spominanych budikov s faceliftom s PP.Ja som to robil pokusmo s nádejou že sa k dačomu dopracujem.Tiez som studoval cisla budikov prehraval rozne obsahy eeprom,meral piny -bolo to v novembri a dobra kossa bola.- Pamatam si ako dnes okolo 2.00 po pol noci som našiel ten správny výsup čo spína tu diodu dverí.žial tú kofrovú sa mi nepodarilo spraviť.Dôležité info pre je,že je to možné spraviť,čo som ja nevedel. A nevedel som,že kontrolky majú byť RUŽOVOČERVENEJ farby a dal som preto ŽLTĚ a sem tam keď sa s niekym veziem a otvorí dvere tak sa čudujem čo to má za farbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 (editace) No a elegance mala všetky kontrolky. Editováno: 27. leden 2013, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2013 jj,.... no abych ti pravdu rek, tak elektrika neni moc moje HOBBY a nerad bych aby mi auto schorelo,... nic mene,.. do neceho se takovyho poustet nebudu a necham jenom FACE s PP u elegance je jasny ze ta by to mit uz mela ale jak rikam budiku je docela nedostatek a o maxidotu snad ani nemluvne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.