Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ZDRAVÍM,PROSÍM O RADU - AUTO NEJEDE, NETÁHNE, diagnostika píše chybu 16485 -Měřič hmotnosti vzduchu ( G 70 )/ Nesmyslný signál/, kdo mi poradí co s tím a kde najdu ten měřič nebo je to nějaký ventil? Díky.

Je to snímač hmotnosti nasávaného vzduchu, je umístěn na vzduchovém filtru a z něj vede roura do turba.

ZDRAVÍM,PROSÍM O RADU - AUTO NEJEDE, NETÁHNE, diagnostika píše chybu 16485 -Měřič hmotnosti vzduchu ( G 70 )/ Nesmyslný signál/, kdo mi poradí co s tím a kde najdu ten měřič nebo je to nějaký ventil? Díky.

Mě pomohlo vyčistit váhu vzduchu (měřič hmotnosti vzduchu) speciální spreyem na čištění této váhy vzduchu. Od vyčištění mám ujeto víc jak 20.000 k a v pořádku, závada ihned byla odstraněna.

A co to bol za sprey?

  • 1 rok později...

Zdravím,

na OI 1.9TDI,rv2003, ALH mi na palubnim pocitaci sviti EMISE DO DILNY .

VAG mi napise toto :

16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal

P0101 - 35-10 - - - Sporadicky

Ještě jsem zkusil otestovat podle navodu vahu vzduchu, a turbo, ale nejak se v tom nevyznam.Prikladam logy :

http://uloz.to/4595684/log-01-003-xxx-xxx.csv

http://uloz.to/4595694/log-01-011-xxx-xxx.csv

http://uloz.to/4595697/log-22-011-xxx-xxx.csv

Diky

podle závady špatná váha vzduchu zkus si jí někde pujčit z jinýho auta vyzkoušet a budeš mít hned jasno

  • 1 měsíc později...

Ahoj mohl by mi někdo poradit? Nejsem si jistý co všechno s autem je. Mezi problémy patří nepravidelný chod a malý tah. Jedná se o vůz Škoda Octavia 1,9 TDi 66kW r.v. 98 najeto 206 000km. Vag vyhodil chybu 16485- snimač množství nasávaného vzduchu (G70) nevěrohodný signál. V tom log se moc dobře nevyznám ale zdálo se mi že chyba bude ve zpětném vedení výfukových plynů. Po prošlápnutí plynu až na podlahu a následném volnoběhu se asi po půl minutě klidného chodu dostaví divný zvuk a hodnoty mezi specified MAF a actual MAF jsou zhruba 200 mg/R po dalším sešlápnutí zase na nějakou chvíly klid a pak opět hrubý zvuk. Moc by mi pomohla nějaká rada od zkušenějších.

LOG:

http://leteckaposta.cz/359304047

Ten hrubý zvuk může dělat volnoběžka alternátoru.Podívej se,až ten hluk bude na napínák řemene alternátoru.Když bude mít velký a rychlý pohyb nahoru a dolu,tak je špatná volnoběžka na alternátoru.

A k tomu slabému výkonu když ti to píše tuto chybu tak nejspíš váha vzduchu.

To, že se při volnoběhu po určité době zvedne aktuální hodnoty z MAF zhruba o 200mg/R je známkou toho, že ti dobře pracuje EGR ventil.

Co se týče těch logů, tak zdá se, že váha ukazuje to co má. Skutečný tlak v sání nedosahuje hodnot požadovaného ikdyž se ŘJ snaží. Z těch logů není moc patrné čím by to přesně mohlo být. Vypadá to jako kdyby tam byla někde díra. Nejdřív bych zkontroloval těsnost celé sací soustavy a podtlakové hadičky. Potom bych změřil osciloskopem všechny komponenty, které se podílejí na na tvorbě (ventil N75, pruběh podtlaku, váhu vzduchu, tlak v sání). Je to otázka hodiny a budeš mít jasno. Nemyslím si, že ti někdo řekne z toho logu, že je to na 100% váhou popř. něčím jiným.

To, že se při volnoběhu po určité době zvedne aktuální hodnoty z MAF zhruba o 200mg/R je známkou toho, že ti dobře pracuje EGR ventil.

Co se týče těch logů, tak zdá se, že váha ukazuje to co má. Skutečný tlak v sání nedosahuje hodnot požadovaného ikdyž se ŘJ snaží. Z těch logů není moc patrné čím by to přesně mohlo být. Vypadá to jako kdyby tam byla někde díra. Nejdřív bych zkontroloval těsnost celé sací soustavy a podtlakové hadičky. Potom bych změřil osciloskopem všechny komponenty, které se podílejí na na tvorbě (ventil N75, pruběh podtlaku, váhu vzduchu, tlak v sání). Je to otázka hodiny a budeš mít jasno. Nemyslím si, že ti někdo řekne z toho logu, že je to na 100% váhou popř. něčím jiným.

Díky za radu.. v nejbližší době to prěkontroluju a dám vědět.

to by bylo super, log si uložím do databáze i s vyřešením

Tak hadice jsou OK, teda alespoň se zdají. Prý je problém ve špatném nastavení táhla na turbu.

  • 2 roky později...

Ahoj,

začal mi problém na autě, pokud nastartuju a nevytočím otáčky do 2100 , tak je to strašně líné, nechce to tahat, po překročené hodnoty se to najednou trhne a jede normálně.

Může to být váha vtduchu nebo turbo?

Může to být i tím, že mám chybu na čidle teploty?

Nechal jsem si vyjet chyby z Vagu a mám:

16485 P0101 035

Měřič hmotnosti vzduchu G70

neplatný signál - statisch

01039 030

Snámač pro ukazatel teploty chladící kapaliny G2

přerušení/zkrat na plus - sporadisch

Diky za pomoc předem

Upraveno od ribac

Když máš napsanou váhu a pořád, tak co bys ještě hledal?

  • 3 měsíce později...

U mě byla způsobena vada 16485 prasklou hadicí na trubici odvětrávání od ventilového bloku která je zapojena do vrchního víka filtru vzduchu.

Viz detail :

 

Udivilo mě totiž množství nečistot v horní části boxu filtru. Prostě to sálo falešný vzduch napřímo aniž by prošel filtrem.

I takováto kravinka toto může způsobovat.

 

1.9 TDI 77KW O2

post-6730-0-89409500-1368002651_thumb.jp

Upraveno od per

  • 7 měsíců později...

Dobrý den

Mam Octavku Combi 1.9 TDI 81 kW.

 

Objevyl se mi problem na jare. Motor zacal sam odsebe snizovat vykon motoru. Pridal jsem a nic. Po chvilce chod motoru v normalu. Myslel jsem jsi ze je usazenina ve filtru, parkrat jsem vytocil motor do vyssich otacek a vse v pohode.

Ted po pul roce opet. Odkalil jsem pal filtr, vycistil jsem vzduchovy filtr. Projel jsem auto a jen kousek a v poho. Kamos mi to strcil na log a objevila se chyba 16485 Menic hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal P0101 - 35-00-. Vynulovaly jsme chyby a ja jastartoval a jen protocil motor a proturoval a opet ta stejna chyby.

Nevite cim to muze byt?

Cetl jsem ze to muze byt netesnosti nebo turbe, ale presne nevym?

 

Dekuji za radu.

Vlákna na stejný/obdobný problém jsem sloučil. Pročti si to tady a pokračuj nadále zde.

  • 4 týdny později...

Tak u mě to bylo opravdu vahou vzduchu vyměnil jsem váhu a auto jede jako nové teda skoro jako nové :-D

  • 6 let později...

Dobry rano, mel bych taky dotaz k MAF, motor AGR, hodnota MAF specifickou pise 285mg a aktualni ukazuje 460mg (psany rozsah 240-340)? bylo to s ohratym motorem po jizde na volnobezny otacky. Auto docela kouri na muj vkus, ikdyz jeste netrham rekordy oproti co jsem kdy v provozu videl... Obcas mi auto spadne do nouze pri jizde po dalnici (17958 - Plnici tlak Regulacni odchylka P1550 - 35-00 -  -), ale ne vzdy, chystam se na vymenu hadicek, ale jeste jsem nesehnal sponky na hadicky... Dekuju

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.