Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Paráda :) A jaký to byl teoretický problém, který zvládnou tři dílny v republice a budou muset mít nářadí za miliony :-D 

 

Je vidět, že kdo chce, najde způsob. Kdo nechce, najde důvod. A přitom elegantní jednoduché řešení.

Nalisované za tepla neznamená navarené......  A to tu ešte niekto tuším dookola opakoval že "kvůli právě větší šířce neprojde průvlakama ve starší hlavě" a tudíž je ji nuto třískově obrábět....... pritom je tam miesta, že by vedľa seba vošli minimálne 2

 

Som dosť zvedavý na prístup servisu, samozrejme o ničom nevedia, stále som jediný čo má problém s 1.2 TSi, ale sa mi nezdá, že predali len jedno....... :kol-44:  Prvú reťaz mám menenú pri cca 20k, vtedy dva mesiace pred výmenou taktiež o ničom nevedeli......... Na modifikovanej opravnej sade mám 15k a rovnaké symptómy ako pri pôvodnej pred výmenou, rád by som dostal ešte "záručné" riešenie ale kto vie.... s blížiacim sa koncom záruky sa pravdepodobne zažne zvyšovať frekvencia mojich  návštev servisu, ak nebude nový rozvod, tak zrejme bude ešte pred padnutím záruky na TSI môj rozvod s TSI, potom možno TDI, alebo v silnej frustrácii aj rozvod so značkou Škoda a KIA s CRDi. Každopádne nemám chuť sa objaviť v servise na odťahovke z dôvodu skočeného rozvodu pri štartovaní (nemám ani modifikovaný kryt reťaze) a ešte menej z núdzového režimu počas razantného predbiehania...... Vtedy by s tým možno niečo začali riešiť, lebo kontrolky........ Mám pocit že motor vädne každým dňom.... S nostalgiou spomínam na prvých 5000km, potom ako by to šlo z kopca, do 10k mierne, potom 24W6 a od vtedy totálne, po výmene reťaze na pár tis km trochu lepšie, no motor mal hlučnejší a surovejší prejav.....

 

Poprosí o názor na štart z kategórie tých lepších http://youtu.be/p48Mc9y0Bg8

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za povzbudivé odpovede, horšie to býva len zriedka a nikdy nie pred kamerou, či diktafónom, ako keby sa TSI bálo záznamových zariadení. Tušil som, že to môže byť ešte horšie, máte aj vy pocit, ako keby ten motor časom trochu vädol a tak trochu strácal pravidelný chod na voľnobehu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono v tom servisu ani moc nejde o předvedení hluku - všechno to totiž závisí na změření délky napnutí rozvodového řetězu, pokud to nedosáhne škodovkou stanovené míry, kontroluje se ještě těsnění olejového fitru, a jestli je všechno v normě, je to nereklamovatelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za povzbudivé odpovede, horšie to býva len zriedka a nikdy nie pred kamerou, či diktafónom, ako keby sa TSI bálo záznamových zariadení. Tušil som, že to môže byť ešte horšie, máte aj vy pocit, ako keby ten motor časom trochu vädol a tak trochu strácal pravidelný chod na voľnobehu

Kup si VIF,já ho teď testuju,první poznatek je, že volnobech je mnohem klidnější,čerpal jsem z informací ze světa motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja zkoušel ruzny stooktany...ale nejlepši je opravdu od Benziny Verva100. Motor je klidnějši, tišši a snese i menši otačky...už tam nic jinyho neliju :) jinak napinak sem si nechaval před 14 dnima měři a je vytaženej na 70 mm...potřebubuju ještě 4mm... Do jara si myslim že to stihnu a budu mit zase rozvody měněny v zaručni lhutě hezky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplná pravda Pawouk, pôvodná otázka bol vplyv predĺženej reťaze na nepravidelnosti chodu motora, ako sa to zvrhlo, tak to nakoniec to vyzerá na príčinu v prémiovej značke paliva, nákup u Benziny by sa mi trochu predražil, tak skúsim plnú u Slovnaftu, možno sa natiahnutá reťaz zrazí a motor umravní ........ :kol-48:  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se že to došlo až na benzín,ale Tvoje druhá podotázka byla na nepravidelnéj chod motoru a jako že by vykon uvadal,jedna z možností právě je u přímého vstřiku,postupné usazovani karbonuuvnitř válce a tím právě může být zhoršení spalování,podle mých testů na olej je právě karbonu v motoru habaďej

Prosím o přesunutí příspěvků do jednotlivích sekci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jo, díky, tomě nenapadlo, že tam je jen svěrný spoj, který je schopen utáhnout čerpadlo a ventily.

Ve Vítkovicích se vyrábějí klikové hřídele, které jsou skládané za tepla z jednotlivých dílů (zdvihy, čepy) a nejsou to malé hřídele. Nechápu. ...

http://www.vitkovicemachinery.com/default/file/download/id/5619/inline/1/site/18

http://www.vitkovicemachinery.com/18/cs/node/425

 

http://www.tecnodiesel.net/1/montaggio_rta_72_ub_2_stroke_engine_2stroke_engine_4stroke_88860.html

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Finley tým zverným spojom myslel to väčšie ozubené koleso na vačke, čím chcel povedať, že na absolútnej uhovej polohe nalisovania malého ozubeného kolesa kľuky nezáleží, samozrejme v axiálnom smere musí byť presne "na doraz". V zájomná poloha kľuky a vačky sa zabezpečí až utiahnutím skrutky kolesa vačky na predpísaný moment. To ako silno drží za tepla nalisovaný diel, závisí od hrúbky materiálu okolo otvoru a toho je na tom koliesku len nevyhnutná hrúbka, tak to "za tepla" vlastne len uľahčuje montáž zostavy kľukového hriadeľa.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

rád by som poinformoval o novinkách ;)
Keďže som bol nespokojný so stavom môjho auta, napísal som e-mail importérovi na Slovensko, rovnaký mail som poslal aj do ČR. Prvá odpoveď bola odmietavá. Napísal som teda obšírnejší list, kde som poukázal na to, že problém s rozvodmi je u tohto ročníka Roomsterov bežný, rozšírený nielen na Slovensku, v Českej republike, ale aj v Nemecku a inde, kde sa o tomto probléme popísalo aj viacero článkov.Popísal som moje problémy s autom, priložil som odkaz aj na video, ktoré som zavesil aj sem. Problém som mal napríklad vo vyšších rýchlostiach, stalo sa mi, že som chcel obehnúť iné auto jazdiace 70kmh a zrazu mi začali silne kolísať otáčky a klepať motor, ak by bolo oproti mne bližšie vozidlo, nemusel by som sa stihnúť zaradiť, lebo rýchlosť šla dolu. Tiež okolo 2000 otáčok bol problém s výkonom. Na konci listu som napísal, že v prípade, že nepochodím, za prípadnú dopravnú nehodu budem brať na zodpovednosť importéra a výrobcu vozidla. Taktiež som uviedol, že vždy mám ešte možnosť celú záležitosť medializovať.

Výsledkom tohto bola e-mailová odpoveď importéra, že si ma zavolajú do servisu, čo sa aj stalo. Vedúci servisu už nebol taký veselý ako naposledy, ale veci sa pohli. Auto bolo v servise dva týždne. Okrem rozvodov som reklamoval vŕzgajúce sedadlo vodiča a klímu, ktorá síce bola čistená pred 1,5 mesiacmi, stále po zapnutí chladenia smrdela.

Výsledok je nasledovný:

Rozvody: Keď to rozobrali, reťaz bola natiahnutá, viac ako minule, stále asi menej ako tolerancia. Boli však poškodené ozubené kolesá, zuby na nich čiastočne zbrúsené reťazou. Po očistení reťaze a ozubených kolies od nečistôt, zrejme zväčša pochádzajúcich od zbrúsených častí, nafotili, poslali na zhodnotenie výrobcovi. Výsledkom toho bolo, že vymenili rozvody za najnovší typ, predpokladám že ten, čo je uvedený aj tu v diskusii - zosilnená reťaz, nové ozubené kolesá hore aj dolu, nové vodiace lišty, napinák a ja neviem čo ešte k tomu patrí. Auto teraz štartuje skutočne pekne a bez pazvukov, keď bude šanca, dám aj video, dnes nebolo kedy spraviť.
Sedadlo vyriešili podlepením a úpravou, zostalo pôvodné, ale skutočne už nevŕzga ani trochu. Klímu vyriešili zdá sa tiež, dali tam celý veľký sprej alebo penu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl na garančce a bylo mi řečeno, že řetěz má 71 mm, tudíž na výměnu na záruku nemám nárok. Nevíte někdo kolik mm má úplně nový řetěz ? Mám najeto 40 tkm tak mě jen zajímá, o kolik se vytáhl ? A když si budu chtít změřit řetěz můžu vyšroubovat napínák, aniž bych něco zkurvil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...