miland42 Vloženo 27. Červen 2013 Vloženo 27. Červen 2013 Nechci dělat reklamu, ale je to Autos Kunštát. Dík za info. Pro mě trochu z ruky. Naštěstí mám ještě pár tisíc km záruku (asi 8.500) Jinak můj servis (nechci dělat reklamu) Verold Hradec Králové je také parádní. Citovat
e1. Vloženo 27. Červen 2013 Vloženo 27. Červen 2013 Jazdím veľa v meste krátke trasy, a z času na čas dostáva auto aj poriadne zabrať (2x trackday a jazdy 180 km/h). Pri cene benzínu ktorý do motora za jeden rok nalejem, je tých niekoľko extra výmen oleja takmer zadarmo. Citovat
Jay Kay Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 K tomu řetězu...mám ve velkém techničáku datum první registrace 8.3.2011 takže výměna na záruku...? Rachtá to chvilku po startu. Díky za odpověď. Citovat
lubikSK Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 Áno, ale zrejme bude trochu záležať na ústretovosti servisu, alebo Tvojej neodbytnosti. Fabku som kupoval cca mesiac neskôr, a cca 3/4 roka už jazdím s novou reťazou a napinákom, vymenenou v rámci záruky pri cca 20k km, samozrejme mimo garančky, inak nie je olej a filter grátis. Citovat
Jay Kay Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 To se u toho mění olej??? A to si ho musím zaplatit??? Na garančce jsem byl v Dubnu...Mám čekat do další garančky??? Citovat
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 Tu záruku máš prodlouženou? Tak na co čekat do další garančky? Teď bude záležet na jakého technika a servis narazíš. Jak jistě víš,někde se k tomu moc neznanjí,někde zase mají bezproblémový přístup. Citovat
Jay Kay Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 jj prodlouženou mám. Právě sbírám informace aby na mě v servise nezkoušeli nějaké blbosti...kupoval jsem v ACA Třebovice jako předváděčku,tak doufám že se k tomu postaví jako chlapi...? Citovat
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 Hele,toto téma je tady probrané horem dolem,tady už nikdo nic nového nevymyslí. Zajeď tam a uvidíš. Možná bys ještě mohl ten start nahrát na video. Já se jen obávám,že tento problém definitivně nevyřeší ani nová rozvodová sada. Je tady na foru několik lidí po výměně a rachotí jim to zase (včetně mě). Dokonce někteří již mají po dvou výměnách. Citovat
Jay Kay Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 jj,taky jsem to tady prolezl,jen jsem chtěl mít jistotu každopádně děkuji za odpovědi. Zajedu a uvidím. Citovat
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2013 Vloženo 8. Červenec 2013 Podívej,mě to rachotilo zhruba 22 000 km (poprvé zarachotilo někdy kolem 18 000 km),než mě rozvody vyměnily,no a po výměně to zase občas rachtá už asi 20 000 km (v současnosti najeto přes 62 000 km). Jestli mě nevyhodí anebo nevymění auto,tak budu pokusný králík v tom,co to vydrží. Poněvadž při současném stylu servisování toho služebáku nehrozí opětovná výměna rozvodů. Citovat
vormen Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 Jay Kay : rachtá to při každým startu? jaký jezdíš trasy a jakou máš hladinu oleje? Citovat
Jay Kay Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 Rachtá při každém,krátké trasy do 5km-okolo komína a hladinu oleje nevím???? Citovat
Pawouk Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 Tak se mrkni na rysku měrky oleje,kde se ti to ukáže. Jestli spíše u horní,nebo třeba v půlce. Citovat
vormen Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 (editace) tak mi něco říká, že rozvody budou ok, ale olej bude fest naředěnej benzínem, proto ta chvilka rachtání než se napne. být tebou, tak tomu dám pořádnou nakládačku na dálnici, aby měl olej aspoň 100 a třeba se to zlepší. to víš, FII monte carlo je přece závoďák, jízdy kolem komína mu nesvědčí Editováno: 9. Červenec 2013, autor: vormen Citovat
Jay Kay Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 A odkud se beue (ten benzín v oleji??) jj MC je raketa...dodělal jsem koncovku a hned mám o 59koníků víc a péro se mi zvětšilo o 3cm... Citovat
vormen Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 bere se tam uplně stejně asi tak jako když dejchneš na sklo a zamlží . je to normální, ale u přímýho vstřiku se tam dostává víc. ten benzín se vypaří a jde do pryč, ale pokud jezdíš 5km, tak tam něco vždy zůstane. potom už olej mění třeba viskozitu a vůbec parametry. bylo by dobrý, abys sledoval tu měrku oleje a uvidíš sám jestli se hladina nějak výrazně mění. Citovat
froggy Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 bere se tam uplně stejně asi tak jako když dejchneš na sklo a zamlží . . Nemáš pravdu, nevíš o tom nic, tak radši nic nepiš! Benzín se dostává do motoru přes vstřikovače nebo vysokotlaké čerpadlo. V případě čerpadla se jedná o netěsnost hnací hřídelky, která je poháněná on vačkové hřídele. V případě vadných vstřikovačů po vypnutí motoru zůstává ve vysokotlakém vedení benzín a nekvalitními vstřiky začne prosakovat do prostoru nad pístem. Ten pak má dost času protéct přes pístní kroužky až do klikové skříně. Pokud jsou vadné vstřikovače, tak i 20-ti kilometrové trasy v létě nezabrání tomu, aby se tam ten benzín dostal. V mém případě to bylo 0,6 L / 1000 km nárůst, testovací režim 10-20 km, teploty >20°C. Při reklamaci 2x vyměněny vstřikovače, 1x čerpadlo a 1x odlučovač oleje a stále to dělalo. Následně jsem odstoupil od kupní smlouvy. Citovat
vormen Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 prosimtě, raději sem nic nepiš ty!!! jak je vidět, ti vyměnili půl auta a nepomohlo to, divný ne? to, že se benzín dostává do oleje srážením na stěnách válce, příp. v sacím potrubí u starších motorů věděl už tvůj děda a je to jasná věc asi jakože 1 a 1 jsou 2. pokud jsou netěsnosti na čerpadle, tak potom přibývá benzín mnohem rychleji. jenomže v případě Jay Kaye se ho to netýká a nevím proč ho tady ch zbytečně strašit. Citovat
froggy Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 no když myslíš já jsem ti jen řekl jak to přesně je, v této problematice jsem teď docela znalý... ale klidně si mysli, že se ti sráží benzín na stěnách válce, jen tyto moudra moc neříkej nahlas. V případě TSi je problém úplně jinde. pro Jay Kay: pokud ti stoupne hladina z poloviny rysky k horní hraně, je to nárůst o cca 300 ml a v tuto chvíli máš v oleji téměř 10%, což má fatální následky na provoz motoru. Pro atmosférické motory je limitní hranice 4%, pro moderní přeplňované je to ještě méně. Citovat
Jay Kay Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 No kucí nestrašte mě...Já myslel že mám jen vadný řetěz... Olej teda zkusím vysledovat a uvidíme,každopádně v nejbižší možné době jdu do servisu ať to dají do cajku. Citovat
froggy Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 Přitom je to dost častá závada, jenže olej nekontroluje 95% lidí. A když už tak řeší to, že ubývá. Doporučuji tohle sledovat a řešit v rámci reklamace, dokud je čas... Citovat
vormen Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 já se tady ale nechci hádat. pokud prostě brutálně přibývá olej, tak je to nějakou vadou. těžko tam přibude 0,6l/1000km jen bežným srážením. ale když to shrnu, tak benzín do oleje se prostě dostává, to je prostě normální, ale běžným provozem se taky z oleje zase dostane, což nemusí platit v případě častých kratších jízd. další věc je, že některým TSičkám tam valí ten benzín ve větší míře díky nějaké vadě. Citovat
vormen Vloženo 9. Červenec 2013 Vloženo 9. Červenec 2013 froggy: jakej jsi měl rok výroky a při kolika km jsi na to přišel? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.