Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nechci dělat reklamu, ale je to Autos Kunštát.

Dík za info. Pro mě trochu z ruky. Naštěstí mám ještě pár tisíc km záruku (asi 8.500) Jinak můj servis (nechci dělat reklamu) Verold Hradec Králové je také parádní.

Jazdím veľa v meste krátke trasy, a z času na čas dostáva auto aj poriadne zabrať (2x trackday a jazdy 180 km/h). Pri cene benzínu ktorý do motora za jeden rok nalejem, je tých niekoľko extra výmen oleja takmer zadarmo.

  • 2 týdny později...

K tomu řetězu...mám ve velkém techničáku datum první registrace 8.3.2011 takže výměna na záruku...? Rachtá to chvilku po startu.

Díky za odpověď.

Áno, ale zrejme bude trochu záležať na ústretovosti servisu, alebo Tvojej neodbytnosti. Fabku som kupoval cca mesiac neskôr, a cca 3/4 roka už jazdím s novou reťazou a napinákom, vymenenou v rámci záruky pri cca 20k km, samozrejme mimo garančky, inak nie je olej a filter grátis.

To se u toho mění olej???  A to si ho musím zaplatit??? Na garančce jsem byl v Dubnu...Mám čekat do další garančky???

Tu záruku máš prodlouženou? Tak na co čekat do další garančky? Teď bude záležet na jakého technika a servis narazíš. Jak jistě víš,někde se k tomu moc neznanjí,někde zase mají bezproblémový přístup.

jj prodlouženou mám. Právě sbírám informace aby na mě v servise nezkoušeli nějaké blbosti...kupoval jsem v ACA Třebovice jako předváděčku,tak doufám že se k tomu postaví jako chlapi...?

Hele,toto téma je tady probrané horem dolem,tady už nikdo nic nového nevymyslí. Zajeď tam a uvidíš. Možná bys ještě mohl ten start nahrát na video. Já se jen obávám,že tento problém definitivně nevyřeší ani nová rozvodová sada. :kol-32: Je tady na foru několik lidí po výměně a rachotí jim to zase (včetně mě). Dokonce někteří již mají po dvou výměnách. :kol-34:

jj,taky jsem to tady prolezl,jen jsem chtěl mít jistotu :kol-47:

každopádně děkuji za odpovědi. Zajedu a uvidím.

Podívej,mě to rachotilo zhruba 22 000 km (poprvé zarachotilo někdy kolem 18 000 km),než mě rozvody vyměnily,no a po výměně to zase občas rachtá už asi 20 000 km (v současnosti najeto přes 62 000 km). Jestli mě nevyhodí anebo nevymění auto,tak budu pokusný králík v tom,co to vydrží. Poněvadž při současném stylu servisování toho služebáku nehrozí opětovná výměna rozvodů. :kol-28:

:kol-28:

Jay Kay : rachtá to při každým startu? jaký jezdíš trasy a jakou máš hladinu oleje?

Rachtá při každém,krátké trasy do 5km-okolo komína a hladinu oleje nevím????

Tak se mrkni na rysku měrky oleje,kde se ti to ukáže. Jestli spíše u horní,nebo třeba v půlce. :kol-28:

tak mi něco říká, že rozvody budou ok, ale olej bude fest naředěnej benzínem, proto ta chvilka rachtání než se napne. být tebou, tak tomu dám pořádnou nakládačku na dálnici, aby měl olej aspoň 100 a třeba se to zlepší.

 

to víš, FII monte carlo je přece závoďák, jízdy kolem komína mu nesvědčí 

Upraveno od vormen

A odkud se beue (ten benzín v oleji??) :kol-32:

jj MC je raketa...dodělal jsem koncovku a hned mám o 59koníků víc a péro se mi zvětšilo o 3cm... :kol-28:  :kol-28:  :kol-28:

bere se tam uplně stejně asi tak jako když dejchneš na sklo a zamlží :kol-28: . je to normální, ale u přímýho vstřiku se tam dostává víc. ten benzín se vypaří a jde do pryč, ale pokud jezdíš 5km, tak tam něco vždy zůstane. potom už olej mění třeba viskozitu a vůbec parametry. bylo by dobrý, abys sledoval tu měrku oleje a uvidíš sám jestli se hladina nějak výrazně mění.

bere se tam uplně stejně asi tak jako když dejchneš na sklo a zamlží :kol-28: . .

 

Nemáš pravdu, nevíš o tom nic, tak radši nic nepiš! Benzín se dostává do motoru přes vstřikovače nebo vysokotlaké čerpadlo. V případě čerpadla se jedná o netěsnost hnací hřídelky, která je poháněná on vačkové hřídele. V případě vadných vstřikovačů po vypnutí motoru zůstává ve vysokotlakém vedení benzín a nekvalitními vstřiky začne prosakovat do prostoru nad pístem. Ten pak má dost času protéct přes pístní kroužky až do klikové skříně. Pokud jsou vadné vstřikovače, tak i 20-ti kilometrové trasy v létě nezabrání tomu, aby se tam ten benzín dostal. V mém případě to bylo 0,6 L / 1000 km nárůst, testovací režim 10-20 km, teploty >20°C.

 

Při reklamaci 2x vyměněny vstřikovače, 1x čerpadlo a 1x odlučovač oleje a stále to dělalo. Následně jsem odstoupil od kupní smlouvy. 

prosimtě, raději sem nic nepiš ty!!! jak je vidět, ti vyměnili půl auta a nepomohlo to, divný ne? to, že se benzín dostává do oleje srážením na stěnách válce, příp. v sacím potrubí u starších motorů věděl už tvůj děda a je to jasná věc asi jakože 1 a 1 jsou 2. pokud jsou netěsnosti na čerpadle, tak potom přibývá benzín mnohem rychleji. jenomže v případě Jay Kaye se ho to netýká a nevím proč ho tady ch zbytečně strašit.

no když myslíš :) já jsem ti jen řekl jak to přesně je, v této problematice jsem teď docela znalý... ale klidně si mysli, že se ti sráží benzín na stěnách válce, jen tyto moudra moc neříkej nahlas. V případě TSi je problém úplně jinde. 

 

pro Jay Kay: pokud ti stoupne hladina z poloviny rysky k horní hraně, je to nárůst o cca 300 ml a v tuto chvíli máš v oleji téměř 10%, což má fatální následky na provoz motoru. Pro atmosférické motory je limitní hranice 4%, pro moderní přeplňované je to ještě méně.

No kucí nestrašte mě...Já myslel že mám jen vadný řetěz... :kol-26:

Olej teda zkusím vysledovat a uvidíme,každopádně v nejbižší možné době jdu do servisu ať to dají do cajku.

Přitom je to dost častá závada, jenže olej nekontroluje 95% lidí. A když už tak řeší to, že ubývá. 

 

Doporučuji tohle sledovat a řešit v rámci reklamace, dokud je čas... 

já se tady ale nechci hádat. pokud prostě brutálně přibývá olej, tak je to nějakou vadou. těžko tam přibude 0,6l/1000km jen bežným srážením. ale když to shrnu, tak benzín do oleje se prostě dostává, to je prostě normální, ale běžným provozem se taky z oleje zase dostane, což nemusí platit v případě častých kratších jízd. další věc je, že některým TSičkám tam valí ten benzín ve větší míře díky nějaké vadě.

froggy: jakej jsi měl rok výroky a při kolika km jsi na to přišel?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.