Červenec 18, 201312 r Keď budeš objednávať nové auto, tak ty už dostaneš MR2014. Oficiálne nikto nevie ako sú na tom reťaze pri novších ročníkoch, ale moja Fabia je MR2012 (RV12/2011) a problém s reťazou nemám (najazdených 39 tisíc km), a kamarát ktorý má MR2013 (RV09/2012) tiež nemá žiaden problém (neviem presne, ale tipujem že má najazdených cca. 20 tisíc). Obaja motor CBZB, tj. 77 kW, obaja s DSG.
Červenec 19, 201312 r Asi tak - tady to nikdo neví... Jak jsem již několikrát psal - zde na foru jsou minimálně tři 1.2 TSI vyrobené v roce 2012,které mají po výměně rozvodů...
Červenec 21, 201312 r švihák lázeňský. se divím že mu to neskočilo... http://www.youtube.com/watch?v=0kp4ePLRGU4 a tady EA211 a pohvizd... http://www.youtube.com/watch?v=LIU7nQ20fO8 Upraveno Červenec 21, 201312 r od Jakub Nabel
Červenec 24, 201312 r V servise mi oznamili,ze ked uz mam vymenenu retaz,na dalsiu vymenu nemam narok a podla nejakeho vyjadrenie SA nie je hrkotajuca retaz po starte zavadou . Tak kde je pravda, to ked mi bude hrkat ako stary traktor (uz sa retaz opat obcas ozve vyraznym zvukom kov na kov) v servise ma poslu do kelu,lebo uz mam vymemenu retaz a tym to hasne ?
Červenec 24, 201312 r Já dávám auto do servisu dneska-nehoda...a při jednom mám domluvenou i výměnu řetězu,pravděpodobně na záruku teda...(vyjádření technika že to odzkouší a pokud to bude ono tak to vymění...)neřeknou na rovinu jooo my o tom víme,to není problém...mlží a mlží... 1.2TSI do provozu 8.3.2011,prodloužená záruka na 40tis nebo 4roky myslim?
Červenec 24, 201312 r nejhorší na tom je právě to mlžení které ŠA potažmo servisy zprostředkovávají. Mohu všem doporučit pokud Vám to bude chrochtat a servis Vám řekne že to je OK chtějte od ŠA vyjádření nebo do protokolu napsat že Vámi reklamovaná vada je v pořádku nebo že to není závadou
Červenec 24, 201312 r No, asi som to prekrikol. Včera som dal vytepovať a kompletne umyť auto, a keď som sním večer odchádzal, tak po naštartovaní motor nechutne zavrčal na 1-2 sekundy, ale hneď potom to aj prestalo. Neviem určite že to bola reťaz, lebo za tú sekundu som nedokázal zistiť zdroj zvuku, ale asi áno, lebo logicky nič iné pri štartovaní by nemalo vrčať. A ten čas kým to vrčalo je akurát toľko, kým napinák reálne dopne. Raz som už tento zvuk počul, to bolo vtedy keď som naposledy odchádzal so servisu hneď po výmene oleja. Vtedy som to nejak neriešil, ale teraz to už budem sledovať.Aktuálne mám najazdených asi 39500 km. Upraveno Červenec 24, 201312 r od Ivan Horváth
Červenec 24, 201312 r Ako pricinu toho hrkotania po starte som videl aj olej zriedeny s benzinom. To bol len taky laicky nazor, lebo olej strasne smrdi po benzine. Ale naposledy ked som siel zo servisu po vymene oleja (olej nebolo citit po benzine,lebo bol novy), retaz zahrkotala ako nikdy predtym Takze ono si to hrkoce kedy chce, ci je olej zriedeny, alebo novy,ci je teplo, ci zima, ci je motor studeny alebo zahriaty... Podla servisu je to ale OK a uz nic lepsie ako uz raz vymenenu retaz mi dat nemozu...
Červenec 24, 201312 r Nemyslím si že benzín v oleji mám na toto hrkotanie pri štarte vplyv. Napinák napne aj keby tam namiesto oleja bolo kakao.Čo sa týka hrkotania u mňa, ja mením olej priemerne každých cca. 6000 km (mám trochu neštandardné prevádzkové podmienky) a menil som ho iba nedávno. Teraz zase aj keď na spôsob eco-rally, ale jazdím prevažne dlhšie trasy a olej mi skôr ubúda ako pribúda.
Červenec 24, 201312 r U MR 2012 mám obavy že s reklamacemi na rachot po startu neuspěješ. Tam se to bere "jako typický projev" a máš smolíka. Muselo by to být víc jak cca onu jednu až dvě vteřiny a pak si nech pozvat velemistry z Š- A a ti pak dají rezultát. Každopáďo si nechutně nasrali do vlastního brlohu.
Červenec 24, 201312 r Kým to nebude pravidelné, alebo naozaj obťažujúce, dovtedy to vôbec nebudem riešiť. Vlastne ani neviem čo by som mal riešiť, lebo počul som to doteraz asi 2x na 1-2 sekundy. Trepnem teraz iba nejakú blbosť, ale možno to vôbec nie je reťaz, ale napr. ten zvuk vydáva alternátor. Kým auto jazdí, a neobťažuje ma to, tak neriešim.
Červenec 24, 201312 r Možné to je,ale jinak silně nepravděpodobné. Na druhou stranu,když ony ty opravné sady nefungují,nejen u mě,ale i mnoha dalších...
Červenec 24, 201312 r Prodejce tvrdí, že letos byly rozvody u TSI ve FII opět inovovány a když jsem se zeptal na průnik paliva do oleje, tak on tom nikdy neslyšel a platí, že benzínové motory jsou určené na krátké vzdálenosti a týká se to i TSI. Upraveno Červenec 24, 201312 r od Pandora
Červenec 24, 201312 r Nyní končí akční model Fresh a novém modelu bude snížen rozdíl ceny mezi TSI a 1,4 63 kW na 6 000,- (došlo ke zdražení 1,4 o 5 000,- TSI zdražení o 1 000,-) že by seškodovce nelíbil ten zájem o 1,4? Upraveno Červenec 24, 201312 r od Pandora
Červenec 24, 201312 r Aha, tak jedině tak, jinak je to zoufalý motor. Proto jsem si říkal, kdo by ho v dnešní době ještě chtěl......
Červenec 24, 201312 r Nic jiného mě nenapadá,maximálně ještě tak někdo,kdo ho chce předělat na LPG.No a pak jedinec,kterému vyhovuje jeho charakteristika - i takového znám,ovšem ten ho má ve služebáku.
Červenec 24, 201312 r Jasně, vlastnostmi je TSI výrazně příjemnější, ale 1,4 63 kW je spolehlivější a to je podle mě hlavní kriérium pro lidi, co si jej koupili. Upraveno Červenec 24, 201312 r od Pandora
Červenec 25, 201312 r Mám rozvody měněné v cca 12t km, nyní mám cca 30t a začíná to rachtat posledních 1000 km víc a víc, v servisu mi řekli, že mám poslední opravnou sadu a že další nedostanu, jelikož toto už je běžný projev tohoto motoru.. Přesně jak píše Jairo....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.