Tom Tnt Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Zdravím pánové a dámy, chtěl bych znát Váš názor, pokud již někdo podobný požadavek měl, zda bylo jeho přání vyslyšeno a byl během servisní kontroly či opravy svého auta celou dobu přítomen - podobně jako na STK. Mám na mysli hlavně větší, kde vám šéf či vedoucí slíbí, že je vše ok, vychválí provedenou práci až do nebe, ale na dílně, kde on moc nezavítá, se dějí jiné věci - nemění olej, filtry, apod., ale na faktuře je to zpoplatněno. Piště kde jste byli a reakce jednotlivých firem na tento požadavek. Já už na kontrole či servise od auta nejdu a mohu říci, že je to lepší - netrvá to tak dlouho a mám jistotu, že je prácička provedená v daném rozsahu. Díky za Vaše postřehy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Byl jsem v ŠA u několika servisu a nebyl problém, jednou, myslím ze v Brně to bylo, měli dokonce nad servisem prosklenou terasu s možnosti kafe a bylo vidět na auto co se na něm dělá. . Když jsem to měl u kamaráda na dílně, co taky spadá pod ŠA tak taky v pohodě.. Takže za mě můžu jediné pozitivně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octa.diskuter Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 Autosport Kucera v Liberci nemel problem, abych se koukal jednou na vymenu oleje v prevodovce a podruhe na vymenu brzdove kapaliny. Ale to byla rychla prace. Naopak se vzdycky kroutili takovy ti garazovy opravari. Ne ze bych jim neveril, ale chtel bych proste videt profiky pri praci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 No on zákazník na dílně nemá co dělat bez dozoru- čili přítomnost zákazníka na dílně zaměstná dalšího člověka ,který tam sním musí stát(bezpečnost). Osobně také nemám rád když se mi někdo dívá pod ruce(člověk má své know-how na některé věci). Kolikrát mi vlezl zákazník pod nezajištěný zvedák a strašně se divil proč ho vyhazuju...(v tu chvíli kdyby se něco stalo, zodpovídám za něj já a já si to taky od*eru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 mne osobne vadí,ak musím zákazníka neustále obiehať a pozerať kde stojí,aby som do neho nenarazil ...ak sa postaví na jedno miesto,tak nemám problém..raz sa mi podarilo zákazníkovi zašpliechať biele značkové tričko pri vypúšťaní oleja ...to mal za to,že chcel pomaly vidieť cez výpustný otvor až do motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 libero, dobre urobene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 priveľmi ho to netrápilo ...odišiel do mesta a prišiel v novom značkovom tričku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Ten obrázek jsi volil opravdu příhodně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 aký obrázok máš namysli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Ten o tom vykouření. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 Chápu mechaniky, že nesnesou zákazníka, který se jim dívá pod ruce, ale mnohdy platíme a mnohdy za něco, co není provedeno. Staré heslo zní "Důvěřuj, ale prověřuj". Síť servisů ATU, alespoň ten v Ostravě, umožňoval zákazníkovi být po dobu opravy na dílně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Jako pardon, ale jestli mám koukat na někoho jak mě servisuje auto a ztrácet tím čas, tak to si to pomalu můžu udělat sám.... Musíš si hold najít prověřený servis, např. jako u Libera nebo u Šuriho.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Také mám servis a podle mě nemá na dílně zákazník co dělat.V případě úrazu jsme za to my zodpovědni.Na to jsou vymezené zóny.Takhle je to i v nějakém zákoníku bezpečnosti práce a při školení nás na to upozorňují. Chápu zákazníky,že chcou být u auta,ale na druhé straně-buď budou důvěřovat,nebo ať si to dělají sami. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Proto jezdim jen do provereneho servisu kde pokud to je na chvilu tak si sednu do kresla a prolistuju kde co najdu , popripade prolezu celej showroom a v jeste lepsim pripade projedu predvadecky na placu. Ono clovek by se nemel motat mechanikovi pod rukama , nedost ze to zdrzuje tak popravde , KDO Z VAS MA RAD JAK SE MU NEKDO PRI PRACI CUMI NA RUCE takze syncy zaklad je dobry servis a hlavne duvera v nej. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 taky nemam rad kdyz me nekdo hledi pres zada,strasne to zdrzuje a jeste kolikrat musi clovek furt neco vysvetlovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Mě ani nevadí,že někdo čumí pod ruky a že se na něco ptá-pokud je čas,ale vadí,že stojí pár cm ode mě a já prostě potřebuji kolem sebe místo na pohyb a né abych ještě dával bacha kam a jak se pohnout.onehda jsem něco dělal v autě a rychle jsem se zvedl a vstanul a "čumil" dostal pořádnou ránu do hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 ale vadí,že stojí pár cm ode mě a já prostě potřebuji kolem sebe místo na pohyb a né abych ještě dával bacha kam a jak se pohnout. jj, to je na palici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Dávám známému mechošovi do autorizáku a cajk. Ráno přistavím a odpo odvážím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Ideální kompromis asi bude sednout si s kávou a přes prosklenou stěnu sledovat práci na autě - samozřejmě při dostatku času. Ale já tohle nedělám, ráno cestou do práce auto šoupnu do servisu a odpoledne cestou domů ho vyzvednu. Nemám čas a ani chuť tam u toho čekat. I když důvěra v autorizované servisy je u mě poněkud nahlodaná letitými zkušenostmi. A ani netuším, jestli "můj" servis toto umožňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 najlepšie je,keď sa ti tam nasáčkuje komplet rodinka .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Tak ja som zase rad pri aute, aj ked dovera tam urcite je, no rad pokecam a pokukam co a jak...libero snad ti tam nezavadziam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 No jo, libero je něco jiného, takového tady nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 libero snad ti tam nezavadziam? v pohode ... ...ale s rodinkou (lubinob,Lumi) si pôjdete sadnúť v salóne k TV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 No oni si servisáci mohou za to sami. Já se se servisama už tolikrát vyj.bal!!! Bohužel to háže špatné světlo i na ty co to dělají zodpovědně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.