Escrito Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 (editace) Hlavně se nenech!! Pokud máš kryt bez nálitku tak ti to škoda musí uznat. Já mám 03F109210C, vyrobeno 11/11 a vše původní a to už je i D http://www.online-teile.com/skoda/product_info.php?info=p312301_03f109210d-gehaeuse.html Editováno: 17. Únor 2013, autor: Escrito Citovat
akubus Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Pred rokom som absolvoval prvu vymenu retaze. Kryt rozvodu mam 03F109210B. Je to znova na reklamaciu? Asi to vtedy nemenili. Hlucne starty su zas, ale nie az take ako s povodnou retazou. Citovat
Escrito Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Bych se raději zeptat jestli je to už s nálitkem proti přeskočení. Pokud ne tak bych to raději vyměnil. Třeba má zde někdo jiný názor Citovat
kokotron Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Já mám 1,2 TSI 66 kw r.v. 2012 a mám tam už D,tak doufám,že to bude v poho. Citovat
Lesek87 Vloženo 18. Únor 2013 Autor Vloženo 18. Únor 2013 Tak pred chvili kontaktovana asistence,cekam na prijezd,a doufam v rozumnou domluvu na servisu.. Citovat
Lesek87 Vloženo 18. Únor 2013 Autor Vloženo 18. Únor 2013 Auto je v servisu odhadovana cena opravy cca 80000,-Jestli a jak se k tomu Skoda auto vyjadri budu cekat do konce tydne.. Citovat
Pawouk Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Uf, to je tedy rána... Takže se to potkalo? Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 To je KURVA na přesdržku... A můžem si bejt jistí, že takovejch případů bude přibejvat - nájezdy aut narůstají a jak už tady někdo na předchozí stránce písnul, Pandořina skříňka se otevírá. Tohle by měla Bolka zacálovat celý a ne házet voko jen nějakou kulancí na 50% ceny opravy...!!! Citovat
e1. Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Myslím si že problém bude iba u majiteľov ktorí neriešia zmenu prejavu motora pri štarte. Im tá reťaz skôr či neskôr preskočí, ale ten kto po zmene zvuku po štarte zájde do servisu a nechá si vymeniť rozvody, tak ten problém mať nebude. Samozrejme aj tak to je hanba pre ŠA aj celý VAG že 21. storočí človek musí riešiť takéto veci na aute. Citovat
Dandisan Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 rv 2/2011, rozvody měněny hned po 15tkm někdy v září 2011, a mám tam nakonci C, co bylo původně netuším. Zajímavý je, že pod tím je ještě nějaké datum natištěné. Citovat
Escrito Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 V čem je dnešní technika lepší než před 15 lety??? Vše se jen víc sere a stojí to více peněz v tom je ten rozdíl. Podle ceny to je na celý motor. Mě když měnili celý motor (1,4 63kW ) tak byla cena něco kolem 100.000Kč. Spolehlivost všeho je k pláči Citovat
Pawouk Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 No nevím, jen 100 000 to asi nespraví - short motor stojí 144 000 Kč a to jak pro TSI, tak pro MPI... Jedině snad ,že by se to kompletovalo po dílech (blok + hlava). To by tu mohl někdo vědět ,jak to chodí v takovém případě. Citovat
metas Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 ja mam taky na konci B a to mi rozvody menili uz dvakrát,naposledy před mesicem a jak si ctu nechali mi tam kryt puvodni asi tedy bez nalitku,9-2010najeto 47000 a novy retez zatím nevrci,najeto na nem asi 1000km Citovat
Escrito Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Nevím kolik stojí TSI motor ale moje výměna motoru stála něco mezi 100.000 - 120.000 už si to přesně nepamatuji Citovat
miland42 Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Ve čtvrtek jdu na servis na 45000. Mám měněny rozvody už 2x (na 20tis a 31tis - údajně definitivní sada). Dnes se ozývají znova. Vypozoroval jsem že nejhorší je to tehdy, když se z autem jezdí trasy 2-5 km. Neohřeje se ani olej. Pak to řve jak kráva. Normálně jezdím 2x denně 27 km a to je pak v pohodě. Přijde mi to, jako kdyby se do oleje dostal benzin, který se u krátkých tras neodpaří a naředí olej. Každopádně to na servisu řeknu a jelikož to bude třetí stejná reklamace, tak mám podle zákona možnost odstoupit od smlouvy, nebo se snad mýlím? Budu se to snažit uhrát alespoň na komplet výměnu motoru za nový tip se širším řetězem. Přecce nebudeme furt do nekonečna dělat rozvody! Nehledě na to, že se pravděpodobně časem omele ozubené kolo dole na klice a to se vyměnit nedá. Citovat
KoNG Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 (editace) tož to ti přeji good luck :'> pak poreferuj jak tě s vervou poslali do pr..le jelikož bez právníka a hlavně soudního znalce ti to nikdo ve ŠA neuzná a to vím o čem mluvím Editováno: 18. Únor 2013, autor: KoNG Citovat
Pandora Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 (editace) To je dobrý, já do práce jezdím 1 cesta 10 km, v zimě se olej určitě taky nezahřeje na provozní teplotu, takže na tenhle účel jevhodnější atmo 1,4 63 kW nebo tomu taky něco vadí na krátkých cestách? Zlatá éra Š120 GLS, kterou jsem jezdil v 90 letech, tý krátký trasy nevadily vůbec:-o) Editováno: 18. Únor 2013, autor: Pandora Citovat
Pawouk Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Obecně krátké jízdy nesvědčí žádnému motoru... Ovšem u TSI je doba ohřevu a jejich háklivost extrémní, oproti starším koncernovým motorům . Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Ve čtvrtek jdu na servis na 45000. Mám měněny rozvody už 2x (na 20tis a 31tis - údajně definitivní sada). Dnes se ozývají znova. ... Každopádně to na servisu řeknu a jelikož to bude třetí stejná reklamace, tak mám podle zákona možnost odstoupit od smlouvy, nebo se snad mýlím? ... Nemejlíš se - třetí reklamace tý samý závady ZNEMOŽŇUJÍCÍ FUNKCI výrobku opravdu podle Občanskýho Zákoníku zakládá pro kupujícího právo na odstoupení od smlouvy - a podle vlastního výběru buď vrácení plný kupní ceny, nebo výměnu za jinej, bezvadnej kus výrobku. JENŽE. Automobilka typu Škodofky si dělá zákony sama pro sebe, takže oni rachtající rozvodovej řetěz označí za závadu NEZNEMOŽŇUJÍCÍ FUNKCI VÝROBKU - a budeš v prdeli jak Baťa s dřevákama, protože to bys jim musel reklamovat 3x přeskočenej řetěz s potkaným motorem, aby to bylo podle nich uznatelný. Zkus se poptat na ČOI, jestli neznají na tuhle problematiku nějakýho dobrýho znalce a právníka, protože to vždycky bude tvrzení proti tvrzení - ty budeš tvrdit, že rachtající řeťázek nebezpečnej při dalším používání je, oni budou odporovat, že nebezpečnej není a že to je pouze estetická vada a vlastnost TOHO MOTORU.... A hádej kdo si může dovolit držkatějšího advokáta...??? Citovat
modrafelda96 Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 vyřešil už koncern konečně ty neustálé problémy s rozvody u motorů TSI nebo mají i motory vyrobené v poslední době problémy? Několik kolegů si koupilo Fabii II 1,2 TSI a všichni mají neustále problémy s rozvody, některým je v servisu měnili už asi třikrát a pořád není konec. Když to shrnu, tak s prvními motory HTP byly problémy, u TSI motorů to samé. Vyskytují se problémy s rozvody u TSI motorů i u jiných koncernových aut, např. u VW? Za posledních několik let mám pocit, že se Škoda dost pohoršila a je to stále horší, má spoustu reklamací a dost lidí na jejich automobily nadává (vím z vlastní zkušenosti). Co se proboha stalo se značkou Škoda nebo s celým koncernem, že vyrábí takové zmetky? Kdysi byla automobilka Volkswagen špičkovou automobilkou a nakonec to s ní jde z kopce... Citovat
Pawouk Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 U VW jsou problémy obdobné, stačí se mrknout na jejich fora. Akorát u škodovky je to u nás víc vidět - je jich tady daleko větší množství. Fabrika tvrdí, že to mají vyřešené od data výroby motorů 18.6.2011. Od té doby není zaklepání po startu závadou...a nemá se provádět žádná oprava. Tato informace je z TPI z podzimu 2012, tak nevím jestli je to ještě platné. Ale to se tady pořád opakuje. Citovat
akubus Vloženo 19. Únor 2013 Vloženo 19. Únor 2013 Ved pan Hrdlicka sa verejne do medii vyjadril, ze problem je definitivne vyrieseny a kazdy kto reklamuje chrastenie ma dostat retaz, napinak a ozubene kolo. O kryte s nalitkom uz nikto nehovori a servis mi tvrdi, ze podla instrukcie nemaju vykonavat ziadnu opravu, vraj to nie je zavada. Sakra, tak na koho sa ma clovek obratit?! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.