Přejít na obsah

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody


Doporučené příspěvky

To je KURVA na přesdržku... A můžem si bejt jistí, že takovejch případů bude přibejvat - nájezdy aut narůstají a jak už tady někdo na předchozí stránce písnul, Pandořina skříňka se otevírá. Tohle by měla Bolka zacálovat celý a ne házet voko jen nějakou kulancí na 50% ceny opravy...!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si že problém bude iba u majiteľov ktorí neriešia zmenu prejavu motora pri štarte. Im tá reťaz skôr či neskôr preskočí, ale ten kto po zmene zvuku po štarte zájde do servisu a nechá si vymeniť rozvody, tak ten problém mať nebude. Samozrejme aj tak to je hanba pre ŠA aj celý VAG že 21. storočí človek musí riešiť takéto veci na aute. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V čem je dnešní technika lepší než před 15 lety??? Vše se jen víc sere a stojí to více peněz v tom je ten rozdíl. Podle ceny to je na celý motor. Mě když měnili celý motor (1,4 63kW ) tak byla cena něco kolem 100.000Kč. Spolehlivost všeho je k pláči

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve čtvrtek jdu na servis na 45000. Mám měněny rozvody už 2x (na 20tis a 31tis - údajně definitivní sada). Dnes se ozývají znova. Vypozoroval jsem že nejhorší je to tehdy, když se z autem jezdí trasy 2-5 km. Neohřeje se ani olej. Pak to řve jak kráva. Normálně jezdím 2x denně 27 km a to je pak v pohodě. Přijde mi to, jako kdyby se do oleje dostal benzin, který se u krátkých tras neodpaří a naředí olej. Každopádně to na servisu řeknu a jelikož to bude třetí stejná reklamace, tak mám podle zákona možnost odstoupit od smlouvy, nebo se snad mýlím? Budu se to snažit uhrát alespoň na komplet výměnu motoru za nový tip se širším řetězem. Přecce nebudeme furt do nekonečna dělat rozvody! Nehledě na to, že se pravděpodobně časem omele ozubené kolo dole na klice a to se vyměnit nedá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dobrý, já do práce jezdím 1 cesta 10 km, v zimě se olej určitě taky nezahřeje na provozní teplotu, takže na tenhle účel jevhodnější atmo 1,4 63 kW nebo tomu taky něco vadí na krátkých cestách?

Zlatá éra Š120 GLS, kterou jsem jezdil v 90 letech, tý krátký trasy nevadily vůbec:-o)

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve čtvrtek jdu na servis na 45000. Mám měněny rozvody už 2x (na 20tis a 31tis - údajně definitivní sada). Dnes se ozývají znova.

...

Každopádně to na servisu řeknu a jelikož to bude třetí stejná reklamace, tak mám podle zákona možnost odstoupit od smlouvy, nebo se snad mýlím?

...

Nemejlíš se - třetí reklamace tý samý závady ZNEMOŽŇUJÍCÍ FUNKCI výrobku opravdu podle Občanskýho Zákoníku zakládá pro kupujícího právo na odstoupení od smlouvy - a podle vlastního výběru buď vrácení plný kupní ceny, nebo výměnu za jinej, bezvadnej kus výrobku.

JENŽE.

Automobilka typu Škodofky si dělá zákony sama pro sebe, takže oni rachtající rozvodovej řetěz označí za závadu NEZNEMOŽŇUJÍCÍ FUNKCI VÝROBKU - a budeš v prdeli jak Baťa s dřevákama, protože to bys jim musel reklamovat 3x přeskočenej řetěz s potkaným motorem, aby to bylo podle nich uznatelný. Zkus se poptat na ČOI, jestli neznají na tuhle problematiku nějakýho dobrýho znalce a právníka, protože to vždycky bude tvrzení proti tvrzení - ty budeš tvrdit, že rachtající řeťázek nebezpečnej při dalším používání je, oni budou odporovat, že nebezpečnej není a že to je pouze estetická vada a vlastnost TOHO MOTORU.... A hádej kdo si může dovolit držkatějšího advokáta...???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyřešil už koncern konečně ty neustálé problémy s rozvody u motorů TSI nebo mají i motory vyrobené v poslední době problémy? Několik kolegů si koupilo Fabii II 1,2 TSI a všichni mají neustále problémy s rozvody, některým je v servisu měnili už asi třikrát a pořád není konec. Když to shrnu, tak s prvními motory HTP byly problémy, u TSI motorů to samé. Vyskytují se problémy s rozvody u TSI motorů i u jiných koncernových aut, např. u VW? Za posledních několik let mám pocit, že se Škoda dost pohoršila a je to stále horší, má spoustu reklamací a dost lidí na jejich automobily nadává (vím z vlastní zkušenosti). Co se proboha stalo se značkou Škoda nebo s celým koncernem, že vyrábí takové zmetky? Kdysi byla automobilka Volkswagen špičkovou automobilkou a nakonec to s ní jde z kopce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U VW jsou problémy obdobné, stačí se mrknout na jejich fora. Akorát u škodovky je to u nás víc vidět - je jich tady daleko větší množství. Fabrika tvrdí, že to mají vyřešené od data výroby motorů 18.6.2011. Od té doby není zaklepání po startu závadou...a nemá se provádět žádná oprava. Tato informace je z TPI z podzimu 2012, tak nevím jestli je to ještě platné. :kol-32: Ale to se tady pořád opakuje. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ved pan Hrdlicka sa verejne do medii vyjadril, ze problem je definitivne vyrieseny a kazdy kto reklamuje chrastenie ma dostat retaz, napinak a ozubene kolo. O kryte s nalitkom uz nikto nehovori a servis mi tvrdi, ze podla instrukcie nemaju vykonavat ziadnu opravu, vraj to nie je zavada. Sakra, tak na koho sa ma clovek obratit?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...