Weithfisto Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 TSI to je, DSG to má taky , tak to je skoro to samé, věř, že by se ti to nelíbilo, tvrdé to je, žere to jak kráva, každý si myslí, že sním chceš závodit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Keď sa nad tým tak zamyslím, asi máš pravdu. Jazdiť v O3 RS musí byť fakt na hovno, ešte že mám obyčajnú Fabiu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 (editace) jak píše Rogerer: my co nemáme maxidot, nemáme trapný ručičky, ale digi čárečky. Od 1/4 do 1 jsou v každé čvrtině 2 čárečky. Já mu k RS krom Rapida a plné nádrže přidám i střešní nosič Thule i s kolem. Editováno: 6. Květen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Tak ještě jedno auto a už bych to možná za 3 auta vyměnil :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Tak nabídku ruším, DSG a to Néééé, to jsem si nevšiml. To je jako sex s ochranou, to raději Rapid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Od toho je řazení pod volantem :-) Kdo jednou zkusí, nechce jinak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 No, jestli přijedeš v Sobotu do Krušovic, tak Ti to s Clintem vysvětlíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 No, jestli přijedeš v Sobotu do Krušovic, tak Ti to s Clintem vysvětlíme Poslední odpoveď a pak to už tady nebudeme zasírat :-) Bych se i stavil, ale z Ostravy to mám vcelku daleko. Možná někdy jindy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Nevím no...mě připadá, že se motor usadil jen co se dynamiky týče (ale možná jsem si jenom zvykl a už mi to přijde víc normální než po přesednutí z Feldy) a spotřeba pořád stejná. Spíš než usazení motoru ty krásné výsledky připisuju sám sobě Naučil jsem se s tím jezdit tak, aby to nežralo, nepouštím klimu ve městě buď vůbec nebo aspoň ne na plné kule zbytečně, abych pak dostal facku od vedra až vystoupím, dál už si s tím tolik nehraju a neužívám si 105 km/h na dvojku tolikrát týdně jako ze začátku atd. Loni v létě jsem měl nejnižší dlouhodobou 6,1 l/100km, ale to bylo jeden měsíc, ve kterém jsem nejezdil moc město a dálky, ale největší částí okresky cca 30km. Standard v létě je těch 6,3 no. Zjistil jsem, že má celkem vliv i tlak v pneumatikách. Chce to vychytat a udržovat. Jinak už jsem se vrátil z výletu a Praha - Brno ve čtyřech lidech s bagáží zas 5,8 l/100km. Styl jízdy stejný jako cestou tam. Připomínám, že do Prahy bylo naložení poloviční, takže staré pořekadlo 100 kg nálože = 1 litr navíc se jaksi vůbec nekoná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 K tomu jen jednu poznámečku:dej si trasy do nějakého mapového vyhledávače a porovnej výškové profily. Ono to zpátky na Moravu muze být víc najetych km z kopce..... Já když jedu do Brna, tak tim směrem víc nastoupám (musím se vyšplhat na Vysočinu) z5 je to naopak. A u takhle slabého motůrku záleží i počasí a např.na větru jak ti fouká. To vse nemění nic na tom,že 5,8 je krásná spotřeba na dané podmínky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADAMzPRAHY Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 To je pravda, já pravidelně jezdím z Prahy na Vysočinu, cestou tam mám spotřebu dle PP 6.6 - 6.9l, zpět 6.1 - 6.3l. Samozřejmě to může být i provozem atd., ale snad nikdy jsem cestou zpět neměl vyšší spotřebu a to zpět jezdím většinou spíš rychleji. Navíc ten průměr této cesty (tam a zpět = 6.5l/100km) mi sedí na jiné "rovnější" dálniční trasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Máš pravdu. Rozdíl tam je asi 25 výškových metrů mezi Prahou (místem odkud jsem vyjížděl) a Brnem, kde jsem končil. Ale myslím, že i tak to naložení auta nehraje až tak velkou roli jako to pořekadlo říká. Loni jsem jel v pěti lidech a napráskaným kufrem Ostrava - Brno a zpět a bylo to za 6.0 l/100 km. Takže rozdíl spíš tak 2 deci na 100 kg. Jinak Adame z Prahy jenom na Vysočinu je velký rozdíl oproti tomu, když to protáhneš až do Brna. Na Vysočinu jedeš totiž na kopec a do Brna přes kopec, tedy nahoru i dolů a to ti zas ubere. Ale jinak hodně závisí na rychlosti. Tu cestu zpět bys mohl jet za dost méně, než píšeš, ale je to právě o rychlosti. Taky bych měl jiný výsledek kdybych jel třeba 140 nebo 160. To není kritika, každý jezdí rychle jak mu to vyhovuje (taky občas jedu rychleji a pak je ta spotřeba klidně 8 i víc ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Z mapy.cz: počet výškových metrů nastoupaných a sklesaných je kolem 100ky. Rozdíl je v tom, že ta trasa delší dobu stoupá směrem od Prahy až někam k Větrnému Jeníkovu (přes 100km), což se zákonitě musí projevit na spotřebě v obou směrech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Abych jen neteoretizoval. Dnešní spotřeba cestou z Jižních Čech. Teplota na odjezdu 9,5°C , na příjezdu 17°C. Západní vítr, tzn. celou cestu boční, po dálnici (cca 40km) pak protivítr. V autě osoby 85+65+45kg+nějaká ta bagáž na prodloužený víkend (nakonec jen pěší výlety místo původně plánovaných kol ). 2x čekačka na semaforech na opravované silnici před Pelhřimovem, 10km dálnice 80km/h ve zúžení za Humpolcem. Většinu času na tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plesounek Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 (editace) Testování spotřeby mě teprve čeká, pokud by to takhle po zajetí zůstalo jako u mikliska, byl bych nad míru spokojen! Doposud jsem jezdil Xsarou Picasso a momentálně se nemůžu dostat pod 8,6 l/100 km. Dříve jsem jezdíval kolem 7,2, ale nějak mi teď hodně žere, což byl i jeden z důvodů výměny za Rapida. Když budu jezdit pod 6 l, budu spokojený. Editováno: 12. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Můj Rapído se zatím drží kolem šesti litrů odkaz asi ti koníci navíc moc nežerou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 slušné na DSG, nebo ho nemáš? Musíš ho mít s 1,4. Nebo to je jemně vyleštěnou kapotou srnčím chlupem a to pak dělá aerodynamiku lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Jj jasně, je to 1.4TSI s DSG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gelny Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 (editace) Minulý týden jsem jel na otočku do Prahy, celá trasa tedy byla Opava -> Praha (letiště) -> Opava. Průměrná rychlost 97km/h a spotřeba 5,9 l/100km. Myslím, že to je naprosto skvělý údaj. Jen doplním, že tam jsme jeli v autě 3 dospělí, zpátky 4 dospělí, jedno dítě a plný kufr zavazadel. Editováno: 15. Květen 2014, autor: gelny 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taktik Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 PARADA!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 Včera jsem jel poprvé 35 km po dálnici - Prům.spotřeba dle PP 7 l/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SITMIR Vloženo 17. Květen 2014 Sdílet Vloženo 17. Květen 2014 (editace) I já jsem překvapen spotřebou. Ráno jsem vynuloval a z České Metuje na Náchodsku okresky do Hradce Králové a odtud 86 km po D11 do Prahy a po okruhu do FN Motol. Potom z FN Motol do Centrum Černý Most a zpět Motol. No a navečer domů Praha - Česká Metuje. Celkem najeto 430 KM a průměr 6 litru. A nijak jsem auto nešetřil. Na dálnici většinou kolem 140-150Km/h a čtyři lidi. Veliká spokojenost. 1.2 tsi 63KW Editováno: 17. Květen 2014, autor: Sitta Miroslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 (editace) ja mam najeto cca 10500km, a prumerku neberu na trasy ale spise na 99h interval provozu dle maxidotu. Po prvnich 99hodinach jsem mel perumerne 6.7l. Nasledujici cyklus prumer 6.3l. a ted jsem asi po 20hodinach na prumernych 6.2l/100km. Jinak ted posledni nadrz jsem plnou natankoval ten ShellPower Nitro+ Racing (100oktanu) a jede to o neco lip. mirne nizsi spotreba a vyssi dojezd. vetsinou se pri cerpani klasicke N95 nedostanu s dojezdem pres 750km. Ted s timNtirem, ikdyz uz mam nadrz skoro vyjetou, tak kdyz spoctu co jsem projel a kolik zbyva, tak to vychazi na celkovy najezd kolem 800km, coz je o cca 50km vic. Tzn. reci penez najedu o 50km vic, tzn. cca 3litry N95 usetrim, coz je pri cene 36,50Kc asi 110Kc uspora. Na druhou stranu vydam za Nitro +, o cca 3,50Kc/l vic ne z za N95, takze na nadrzi 50litru to je navic 175Kc. Rozdil 175 -110 = 65Kc, ktery jsem realne na 1 nadrz zaplatil navic za plnou nadrz toho paliva Nitro+ Racing. Samozrejme, kdyz clovek prislapne, tak ten motor je zivejsi a ma to pocitove trochu lepsi tah, takze mne to neprijde jako uplna blbost tankovat lepsi palivo jak N95, nehlede na mensi opotrebeni motoru, atd.. Editováno: 27. Květen 2014, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Tento víkend jsem absolvoval první "dálkovou" jízdu nad 100 km. Dnes na zpáteční cestě po trase Náchod - Trutnov - Ml.Boleslav jsem dopadl následovně - tak na co diesel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.