Listopad 28, 20195 r před 15 hodinami, TSI-DSG napsal: Vy jste hlava, pane Vachmajstr. Další po bitvě generál. To není o žádném šetření, ale o používání výrobku v souladu s Návodem k použití. A kdo mohl tušit při koupi vozidla v roce 2010, že ten v Germánii vyrobený motor bude problémový? Já jsem bohužel naopak předpokládal, že když tu 1,8 tsi cpou němčouři do Audin a Passatů, že to bude kvalitní motor. Ó jak hluboce jsem se mýlil. Má víra v "made in germany" kvalitu vzala za své. To není po bitvě, témata s tímto problémem jsou tady i na Octavia clubu od roku 2009-2010 +- pokud jsem si dobře všimnul, tak jsi byl byl na GO někdy v roce 2014 a předpokládám, že sis o tom někdy něco načetl, aspoň v té době, kdy jsi měl problém... Shell Helix Ultra 5w 40 + filtr je otázka celých asi sedmi stovek, to jen tak mimo soutěž.
Květen 28, 20205 r Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na Orave. Spravili mi komplet generalku motora: – Nové zosilnené piesty s novými krúžkami – Komplet nové vložky piestov – Nová rozvodová sada – Repasácia hlavy valcov – Nové ložiská – Regenerácia olejového čerpadla – Odvetranie motora Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude. Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom. Aky mate na to nazor? Skuste mi prosim poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny. Dakujem Upraveno Květen 28, 20205 r od Peter Poli
Květen 28, 20205 r Měl jsem za to že motory 1.8 TSI mají nanesenou tvrzenou vrstvu pomocí plazmy na bloku motoru. Je mi tedy záhadou jak udělali nové vložky ?
Květen 28, 20205 r v tomto videu je ukazany repas celeho motora v inej Polskej firme. V 5 minute odvrtali valce a dali nove vlozky, tak sa to musi dat Upraveno Květen 28, 20205 r od Peter Poli
Květen 28, 20205 r před 2 hodinami, p2p napsal: Vložky válců??? Nějak nechápu... Cau comu nechapes? Ved aj vo videu vidis ze to tak robia...
Květen 28, 20205 r Pěkné video, ale nějak se mi nechce věřit že to se dělo s tvým motorem. Kolik jsi za to dal ? Teoreticky odvrtat starý materiál a nalisovat nové vložky by asi šlo, ale nějak se mi nechce věřit že by se to finančně vyplatilo. Cenu práce a materiál uvedenou ve videu odhaduji na 150-200 tisíc. Také je otázka jak se motor bude s vložkou chovat. Rovněž se nabízí otázka jestli video není jen lákadlo a pak udělají pouze výměnu kroužků :-D Upraveno Květen 28, 20205 r od 15degren
Květen 28, 20205 r Oni nerobia vybrus, stare vlozky odfrezuju, nalisuju nove, opracuju, tj bl9k je ako novy. Cenovo, velmi na vyber nemas ak chces jazdit, pac kupa jazdenky nema zmysel.
Květen 28, 20205 r Mimochodem je to video z pšonkova. Oni toho víc nakecají než ve skutečnosti udělají :-). Nedělám si iluzi o realitě. Upraveno Květen 28, 20205 r od 15degren
Květen 29, 20205 r Kdyby to udělali jak se má, tak by si neměl problém... Ocelové vložky se dávají jenom v případě že je blok válců poškrábány ... Jinak max blok honovat...
Květen 29, 20205 r možno je to divné ale keď i vezmem že tu bežne vrtajú na motor nikasil a dávajú liatinovú vložku tak asi nie nemožné ... na turbo sa mi to zdá málo km , to môj neopravovaný 1,8TSI 2013 kde má turbo 380tis km žerie tak do litra na 6-7tis km a reálne v hadiciach sem tam nejaký olej je ...
Květen 29, 20205 r cela tato generalka stala 2600 EUR = 70 000 CZK... urcite to pomohlo ked mi to zralo 1 liter oleja na 400 km a teraz mi to zerie 1 liter oleja na 2 000 km. No rad by som keby zralo cim menej. P.s.: auto je v dost dobrom stave a vybave, preto som sa rozhodol motor opravit a investovat do toho...
Květen 29, 20205 r Jak jsem psal. Po naší go cca deci na 1000 km... Výbrus se nedělá. Max honování podle stavu válce a jeho rozměrů....
Květen 29, 20205 r před 1 hodinou, p2p napsal: Jak jsem psal. Po naší go cca deci na 1000 km... Výbrus se nedělá. Max honování podle stavu válce a jeho rozměrů.... Skoda ze som nevedel o tebe skor... Zaruku na generalku este mam. Telefonoval som im a bolo mi povedane, ze podla ich skusenosti spotreba oleja moze byt zapricinena motorom, odvetranim motora a turbom. Motor a odvetranie mi robili. Preto mi poradili repas turba a ak bude spotreba stale, mam prist. Mam obavu ci ten repas turba pomoze, preto Vam sem pisem o rady....
Květen 29, 20205 r U Yeti s CDAA motorem 1,8 TSI 118 kW, který se ve 40 tisících potkal a byl nahrazen na náklady Škodovky novým patníkem s jiným řešením rozvodů, přestavovače sací vačky a pístů s kroužky, se od té doby mění olej po 10 tis. km. Najeto teď 82 tis.km a mezi výměnami sleze hladina na měrce z maxima tak o 1/3 pod., takže spotřeba asi 1/3 litru na 10 tisíc km. Jestlis najel 6000 km, tak už by písty, válce i kroužky mohly být zaběhnuté. Já bych je radši napřed požádal o kontrolu toho odlučování oleje v odvětrání motoru.
Červen 1, 20205 r mne ide o to, ze mi motor robili az 300 km odomna. turbo mi vie poslat na repas aj moj mechanik a za par dni ho mam spat. Ked uz budem vediet ze je turbo ok, nebudu mat ty co robili motor inu moznost ako riesit motor.... inak kontroloval som stav oleja a tycka s ryskou mi takto zafarbila servitku. Nieje ten olej nejaky cierny? Najazdil 6000 km a boli doliate 3 litre...
Červen 1, 20205 r Asi nemluvim reci tveho kmene... :) Nerozumim... PS: a pls necitu prispevky... Odporuje to zdejsim pravidlum... Dik
Červen 1, 20205 r pytal som sa ci bude ta cernota z toho zabiehania noveho motora alebo je normalne ze je taky cierny... a nevedel som, tak uz necitujem :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.