Ivan Iwanovič Vloženo 2. Ledna Sdílet Vloženo 2. Ledna (editace) Uff,děkuji za vyčerpávající odpověď. Co jsem tak pročítal fóra, tak jsem zrovna v km nájezdu, kdy skáčou rozvody. Když nechám vyřešit problém číslo 2, rozvody. Nebudou je pak znovu měnit při odstraňování problému číslo 1? Jde mi o to, že po zjištění, kolik stoji go mi ještě nějaké peníze chybí, tak jestli hned neodstranit problém s možným přeskočením motoru, který mi přijde aktuálnějši - motor ohrožujíci a např. v létě, popř. i dřív nechat udělat i ten zbytek. A nebo je to blbost, risknout to a prostě to pak nechat udělat všechno zaráz. Editováno: 2. Ledna, autor: Ivan Iwanovič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 2. Ledna Sdílet Vloženo 2. Ledna Přepis od Tonda-B: Písty s 3-dílnými stíracími pístními kroužky Ojnice Ojniční čepy Rozvodová sada včetně napínáků (event. vodní pumpa) Montážní materiál Těsnění: sání, výf. svodů Víko rozvodů Je otázka, jestli rovnou neudělat výbrus, hlavu, šály, promytí olejové soustavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 2. Ledna Sdílet Vloženo 2. Ledna před 9 hodinami, Ivan Iwanovič napsal: Uff,děkuji za vyčerpávající odpověď. Co jsem tak pročítal fóra, tak jsem zrovna v km nájezdu, kdy skáčou rozvody. Když nechám vyřešit problém číslo 2, rozvody. Nebudou je pak znovu měnit při odstraňování problému číslo 1? Jde mi o to, že po zjištění, kolik stoji go mi ještě nějaké peníze chybí, tak jestli hned neodstranit problém s možným přeskočením motoru, který mi přijde aktuálnějši - motor ohrožujíci a např. v létě, popř. i dřív nechat udělat i ten zbytek. A nebo je to blbost, risknout to a prostě to pak nechat udělat všechno zaráz. Problém vidím v tom, že když budeš olej dolévat a jezdit se stávajícími písty s ucpanými otvory ve stíracích kroužcích, můžeš se propracovat až vydřeným válcům v bloku. A to pak vyjde zase o dost dráž. Lepší by bylo najít někoho, kdo nechá stávající ojnice na pokoji a vymění jen odpovídající písty s rozumnými, tj. 3-dílnými stíracími pístními kroužky a nebo - kdyby ho to opravdu bavilo - kdo upraví stávající písty na ty kroužky a použije písty znovu. Ale s tímhle nájezdem by se možná už hodilo písty vyměnit. Viz třeba ten uvedený Kasl. Tenhle motor je velmi provozně příjemný, ale pak jezdíš půl dne, vše je OK, přijedeš domů, vypneš motor a je hotovo - přeskočí řetěz a motor je potkaný. Takže v souhnu - nemáš moc času a protože nevíš dne ani hodiny - na nic nečekej a pusť se do toho hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Iwanovič Vloženo 2. Ledna Sdílet Vloženo 2. Ledna (editace) No to bych chtěl, provést opravu co nejdříve, asi se nemusí jít úplně do extrému v podobě soustružení drážky do stávajícího pístu ( i když pracuji ve strojírenské firmě, stačilo by jen říct, co je třeba udělat a nechal bych to udělat). Klidně druhé písty se stíracími kroužky. Kasl zní zajímavě ale je to pro mě přes celou republiku. Někdo ověřený kvalitní, co mě nenatáhne a hlavně provede na motoru co má v okolí Kroměříže není? Aut servis v Km nevyměnil ani PCV ventil, na různé rachotivé zvuky (u mého předchozího auta, či u aut kolegů) dává rady "zesilte rádio, však to neřešte, je to firemní" a jiné "super" rady. Nehledě na jejich kiksy kdy například nepřipevnili nazpět převodovku, která byla po jejich opravě na volno atd. To je důvod, proč hledám někoho schopného, kterého práce baví a umí u ní přemýšlet, ne jen měnit náhradní díly. Editováno: 2. Ledna, autor: Ivan Iwanovič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 3. Ledna Sdílet Vloženo 3. Ledna Těch lidí, co opravdu umí a vědí (protože se pohybuješ dost jinde, než jsou příručky TPI apod.) je fakt málo. Většinou to bude ojeb, nebo pokrčení rameny. Hm, to není dobrý s rozpůleným motorem. Soustružení bych se rozhodně vyhnul: 1. kde a jak to říznout, 2. kde sehnat a jaké pístní kroužky... to asi nebudou ty nové revize pro OII 1,8 TSI. Další případná oprava (v AS) bude probíhat jak? Ti znají akorát zadání VIN do etky, takže jak se bude opravovat něco hodně modifikovaného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.