Duben 24, 201411 r Za prvé bývají problémy spíš u DSG, za další nemusí chodit tempomat na pátý stupeń/ někdo to zde v okolí řeší také takto/ kvůli tomu jsem sw přehrával zpět, a v neposlední řadě mi při flashování Vasem dvě jednotky umřely/ třetí málem v servise při update s někým odsud /. Tyhle siemensy nemájí zrovna stabilní komunikaci. Stejně není nad to respektovat původní sw. Flashují se bez problému a počet zápisů není směrodatný, měřil jsem jednu kde bylo 7 flash, a orig, nikdy neupravováno. Ví se to, a online řeší pouze chks. Doporučení řazení je v závislosti na zatížení motoru a otáčkách, to nemá nic společného. Pokud chceš upravovat, tak neskrbli a kup vybavení. Tohle řešení není. Navíc 63 se dá upravit na 94kw a jezdí v pohodě. U Roomsterů tady v pražské firmě už více jak 100tis. Jinak tě ctí, že koumáš a hledáš, a neděláš ve stylu placebo efektu, jako už hodně firem. Upraveno Duben 24, 201411 r od motorpower
Duben 24, 201411 r Koukám, že nevíš přesně jak funguje doporučení řazení....počítá to to soukolí co má pod sebou a podle toho. A jak jsem psal, mě to vše u 1.2 tsi maká jak má s pěti kvaltem. Upraveno Duben 24, 201411 r od ferda25
Duben 24, 201411 r Pokud existuje software pro motor s výkonem 77 kW a má stejnou převodovku jako 63 kW tak to musí fungovat.
Duben 26, 201411 r taky vám to píská? mně jo. http://forum.skodahome.cz/topic/128242-p%C3%ADsk%C3%A1n%C3%AD-na-volnob%C4%9Bh-12-tsi/ a kolik už máte kdo najeto? já mám auto zítra rok a nejeto 18 tis. :-) Upraveno Duben 29, 201411 r od vormen
Červen 11, 201411 r ahoj, je v pohode na tomto motore - 77kw jazdit okolo 1500-2000 ot - tj vpodstate ako na nejakom dizli alebo to tomu motoru vylozene vadi ? dik za info
Červen 11, 201411 r Jezdím tak o 200 ot víc tzn 1700-2200 pokud nemusím předjíždět, nebo do kopce.....
Červen 11, 201411 r Jo jezdim jako prasik pokud jedu na pohodu. Obcas se ovsem stane ze to provetram a to pak otacky neklesnou pod 2500. Jinak najeto 26 tis a 16 mesicu.
Červen 12, 201411 r ahoj, je v pohode na tomto motore - 77kw jazdit okolo 1500-2000 ot - tj vpodstate ako na nejakom dizli alebo to tomu motoru vylozene vadi ? dik za info Mám automat s motorom CBZB, a keď jazdím s ľahkou nohou, alebo s tempomatom, tak otáčky sú medzi 1300 až 1800. Zatiaľ najazdených 53 tisíc km, a bez problémov. Na druhej strane ale z času na čas vymetiem pavučiny z výfuku rýchlou jazdou na okruhu, alebo na diaľnici, a olej mením tiež častejšie, priemere každých 8 tisíc km (5 až 12 tisíc podľa záťaže). Upraveno Červen 12, 201411 r od e1.
Červen 12, 201411 r Tady se kdysi kasal nějaký odborník ze Škodovky s 1100 otáčkami. Rok 2010 to je tuším nějak těsně před tou aférou s TSI, že? : )
Červen 13, 201411 r 1500 pro me minimalni hranice na pripadne zrychlovani...kdyz dojizdim tak to necham padnout treba i na 1200....
Červen 13, 201411 r To je jasné, hovořili jsme o plynulé jízdě, když pak potřebuji zrychlit podřadím aby tam bylo víc jak těch 1500.
Červen 14, 201411 r Vím, že je celkem ještě brzo ale jak to vidíte s životností motoru. Celkem by mě potěšilo, kdybych věděl o někom, kdo má už něco najeto a vše funguje jak má. Někde jsem četl, že při dobrém zacházení 250 000 km není problem.
Červen 15, 201411 r taky ba mě zajímala zkušenost někoho kdo už má nalítáno třeba přes 200 tisíc km... sic mám fabii, ale motory jsou stejný, mám najeto 74000 km, dělám pravidelný servis... občas to zarachtá, což mě občas štve, ale není to vada dle výrobce... jinak v pořádku bezproblémově jezdím
Červen 16, 201411 r Ak mám správne info, tento motor ŠA montuje od roku 2010, tj. aktuálne piaty rok. Aj keby niekto mal tento motor úplne od novoty, musel by jazdiť viac ako 40 tisíc km ročne aby mal najazdených 200 tisíc km. Teraz trochu rozmýšľajte, kúpil by si niekto benzínovú 1.2-ku ak by jazdil ročne takúto porciu kilometrov? Takže na autá s 200 tisíc km si ešte pár rokov počkáme. :-)
Červen 16, 201411 r Sorry, na Yetiho som zabudol. Každopádne aj od roku 2009 to je maximálne 5,5 roka a pre nájazd 200 tisíc km by bolo potrebné aby to auto jazdilo ročne viac ako 36 tisíc (počítané od 1.1.2009). Nehovorím, že nemôže existovať kus ktorý už toľko najazdil napr. na LPG, ale je dosť nepravdepodobné, že by si niekto kupoval takúto kombináciu na takúto porciu kilometrov.
Červen 17, 201411 r já budu rád když to vydrží 150tis km, to je u mě asi 10 let pak si koupím už něco modernějšího, třeba něco na tento způsob, to bude asi skok z rapida
Červen 17, 201411 r Tady ten borec najel s Yetim 140t za 3 roky a pak si koupil VW Turan a taky 1.2 TSI. Skoda, ted by uz mohl 200t mit najety. Teda pokud to auto jeste jezdi:)
Červen 17, 201411 r Ten borec tankoval co 4 dny plnou nádrž, navíc jezdil na nějakej ethanol. Možná měl v těch 140tis pohřem 1,2TSI, i když to by si jej nekupoval znova.
Červen 17, 201411 r já teda nevím...ale proč by to nemělo vydžet min 250tisíc?co to blázníte...?teda pak když se zjistí že za 250tisíc je motor na vyhození je čas změnit příště značku....
Červen 17, 201411 r tyjo 250 tisic to by bylo husty ...to bych mel na 16 let...motor mozna vydrzi ale zbytek auta se rozpadne po 4 letech Upraveno Červen 17, 201411 r od rogerer
Červen 17, 201411 r Každé auto co jsem kdy měl (a to i 16 let staré) tak motor byl ok, ale začalo se rozpadat vše ostatní. Dnes je jiná doba a zrovna u 1,2TSI si nejsem jist ani u toho motoru.
Červen 18, 201411 r u konce videa je slyšet pískání a odfukování turba při přidání na volnoběh. mně to ale nedělá. slyším turbo rozbíhat jenom na dvojku za jízdy. možná to má souvislost s aktivním protiprokluzem, zítra to zkusím vypnout a prošlápnout. píská vám to na volnoběh?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.