Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dělají, stačí se podívat do ceníku.

Start-Stop systém a rekuperace brzdné energie (pouze pro 1,4/103 kW; 1,4/103 kW AP; 1,6 TDI/77 kW a 2,0 TDI/110 kW) je za příplatek 6300 Kč a pak ho ještě nemají obě varianty 1.2 TSI.


 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak jsem taky zkoušel podívat se na stav baterie, ale na Maxidotu se mi zobrazí jen SOC --% Nic víc :-(  (O3, 1.2TSI 81 kW, Start Stop, MR 2016) Není třeba tomu pomoci diagnostikou?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Nevím jestli to patří do tohoto vlákna, ale lepší se mi najít nepodařilo.

Mám Octavii 3 se systémem Start/Stop. Do první garančky myslím fungovalo dobíjení tak jak bych očekával. Při jízdě pod plynem se baterie dobíjela cca 13,5V, při brzdění motorem se napětí zvýšilo až k 15V.  Po garančce je napětí téměř neustále 15V. Nabití baterie nepomáhá a dlouhá jízda též ne. Je možné, že během garančky něco špatně zapojili nebo nezapojili?

Editováno: , autor: Brzdic
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mně se taky ukáže jen SOC--%.2.0TDI 135kw vyrobeno v lednu.Zapalování vypnuté, vnitřní osvětlení zhasnuté,tedy žádný odběr proudu.Nechápu proč to někomu funguje a někomu ne.

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravím Vás pánové.

Pročetl jsem toto téma, ale nedozvěděl jsem se, proč některým nefunguje to zobrazení stavu nabití autobaterie.

Mám taky Oct.lll RS230 (2016) a taky mi to nefunguje. Vyvolání této funkce jsem dělal správně se vším všudy, ale bohužel - nefunguje a nevím doprčic proč :wallbash:.

Ptal jsem se na to i v servise Škoda a rada zněla - odpojit baterii na 15 min., opět připojit, ale bohužel nefunguje.

Tak že nemáte s tím opravdu někdo zkušenost, kde je ten problém ?

Děkuji za každou odpověď.

Vloženo (editace)

Rada servisu zněla:

 

odpojit baterii na 15 min., pouze mínus pól... .

To jsem provedl, a nedělo se vůbec nic, vše je v naprostém pořádku... . Mínus pól jsem zase připojil a vše ok... .

Po napojení jen vyskákaly jako že chyby  -  senzor tlaku v pneu, senzor stop/start systému, systém nastavení volantu a pod., ale po rozjetí auta přišla informace, 

       že je vše OK.... . Tak že  v klidu, žádné drama....

 

Tak že fungovat to zřejmě nebude. No tak budu opět používat měřák, který tady výše někdo uvedl (foto), mám úplně stejný.

   Jen jsem myslel, že to bude pohodlnější přes auto ... . 

No nic, tak asi bohužel...

 

Každopádně děkuji za informaci ....

Editováno: , autor: xenony
Vloženo

Před časem jsem pořídil v kampani na Indiegogo výbornou německou USB nabíječku ZUS (mj. držitel Red Dot Award 2016) s mnoha vydatnými funkcemi jako jsou celkový nabíjecí výkon 4.8A (umožňuje dobíjet 2 současně běžící velké iPady), reversibilní USB porty, Bluetooth s GPS lokátorem, který vám najde auto třeba na velkém parkovišti (bez nutnosti map a datového připojení) a další funkce, ale hlavně je součástí i tzv. "Car Battery Health Monitor", funkce, která průběžně monitoruje stav autobaterie ve smartphone aplikaci ...

Je to opravdu hodně povedená vychytávka s vynikajícím designem a velmi kvalitním provedením :)

Printscreen je z mé O3FL.

Screenshot_20180115-210436.png

Vloženo

pravda, v tech pul druhy rano jsem tam cet $274 (nikoliv tisic), coz mi prislo hodne. tech $42,99, za kolik se to prodava, uz neni takova palka.

teda ale Alesi, ze te porad bavi tady psat takovy odstavce offtopicu... z tvyho prispevku je relevantni jen "vždyť to má GPS lokátor, to pokud vím běžně nabíječky nemají"

Vloženo
moc pekne, ale za ty prachy by to melo umet i varit kafe... kdyz si vezmu hlavni ucel toho zarizeni - nabijet USB telefony a tablety, tak je to dost draha legrace.

No skoro umí ? Tu cenu jsi ale dost popletl.

Neexistuje moc konkurenčních (tak malých) nabíječek s tak velkým nabíjecím proudem.

Ten GPS lokator je výborný, takový "kompas" v aplikaci ukazuje kde a jak daleko mám auto. A pokud mám data, mohu zapnout mapu. Také to má nově i knihu jízd (!).

Battery Health Checker je již jen takový užitečný doplněk. Aplikace umí i sharovat umístění auta, když ho třeba manželka zaparkuje někde na na nějakém velkém parkovišti, a nevím kde přesně je.

Byl jsem jeden z prvních investorů, a z mnoha mých jiných Indiegogo a Kickstarter investic je tato zdaleka nejúspěšnější. Pár jsem jich rozdal jako dárky, absolutní nadšení.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...