Publikováno Květen 20, 201312 r Už jsem toto téma lehce nakousl ve svém tématu o RAPIDu. Nemá někdo z vás nápad jak zapojit osvětlení přístrojů aby svítilo i při zapnutém denním svícení. Je mě jasný, že to nakódovat nejde, RAPID nemá inteligentní elektroniku. Spíš se jedná o nějaké spolehlivé funkční propojení na úrovni kabeláže.
Květen 21, 201312 r Je to tak schválně. Ve dne, kdy svítíš denním svícením, nepotřebuješ mít osvětlené přístroje. Za snížené viditelnosti, jakékoliv, kdy chceš mít i přístroje osvětlené, už MUSÍŠ svítit normálními světly. Takto Tě aspoň trkne, že něco není v pořádku a rozsvítíš si ručně. PS: Magorů ve tmě jen s denním svícením potkávám celkem často
Květen 21, 201312 r Autor Ale já myslel toto: to chybějící podsvícení ciferníků u daylightu mě opravdu vadí z jednoho prostého důvodu. Na rozdíl od OI jsou číslice a stupnice málo kontrastní, připadá mi to jako by byly z fosforeskující barvy. Prostě za dne bez slunce, kdy se určitě svítit nemusí, protože to není snížená viditelnost, to opravdu moc vidět není. A hlavně může svítit slunce a mám tmavé brýle, to už není vidět vůbec, nebo jen málo. Prostě mě to vadí, že to není kontrastní. Tak teď svítím plným osvětlením.
Květen 21, 201312 r To je hlavně o zvyku - byl jsi zvyklý na něco jiného a teď se Ti to zdá "divné". Určitě se to nějak dodělat dá, ale zajímalo by mě, jestli se pak na to bude vztahovat záruka.
Květen 21, 201312 r Autor Sedni si v autosalonu do RAPIDa a dáš mi zapravdu. OI má prostě ty ciferníky čitelnější. No záruka bude asi problém, pokud by to propojení něco odpálilo.
Květen 21, 201312 r a sedni si do Toleda a o Rapidu přestaneš rázem uvažovat, to škodovácký číslování bych dal jako vzor nepřehlednosti.
Květen 21, 201312 r Autor Výcuc z komunikace se ŠA: Dobrý den pane XYJeště se na Vás obracím kvůli tomu osvětlení přístrojovky při denním svícení. Opravdu je to docela nepříjemné, že ciferníky mají poměrně nevýraznou barvu. Není na ně vůbec vidět i při slunečném dnu, když jedu např. v lesních úsecích nebo není úplně plný ostrý slunečný svit a mám nasazeny sluneční brýle. Je to docela nepříjemné. Je mi jasné, že RAPID má jednodušší elektriku než třeba Octavia, takže nakódovat to asi opravdu nejde. Je však možný nějaký "hardwarový" zásah = propojení napájení osvitu přístrojů, aby svítilo s denním svícením po zapnutí zapalování? I když od Vás asi takovou radu nedostanu, berte můj požadavek jako návrh na zlepšení komfortu jinak skvělého vozu RAPID, se kterým jsem velice spokojen.S pozdravem "miklisek" Vážený pane "miklisek",děkujeme Vám za odpověď a mrzí nás, že funkce denního svícení tak, jak je u našich výrobků nastavena, neplní Vaše požadavky. Dovolujeme si proto informovat Vás, že významem takto nastavené funkce je také zájem o co největší úspory energie a v souvislosti s tím i plnění emisních limitů. Váš e-mail samozřejmě předáváme příslušnému oddělení k informaci.S pozdravem, XY| PST - Péče o zákazníkaŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic
Červen 3, 201312 r Osvětlení budíku při denním svícecí mne tak ani neštve jako,že ani výbava Elegance nemá poťák na snížení intenzity podsvícení budíku,FI to mněla už v přostřední výbavě. Po dlouhé jízdě v noci mám vytahané oči
Červen 3, 201312 r Hm,o to už přišla FII po faceliftu... a jak mě upozornil kolega HjM,tak už i FII před faceliftem... Upraveno Červen 3, 201312 r od Pawouk
Září 5, 201312 r Na tuhle funkci jsem si po více než roce tak nějak zvyknul a neřeším to, ale podle mě teoretické řešení by bylo možné. Podle mě by stačilo propojit v pojistkové skříni z pojistky denního svícení drátek na pojistku podsvícení budíků. Při nastartování by budíky byli napájeny z denního svícení a při rozsvícení obrysových/potkávacích světel se denní svícení vypne a vypnulo by i napájení podsvícení budíků a ty by již svitili normálně. Ovšem toto by šlo jen jestli má podsvícení budíků samostatnou pojistku, což z hlavy nevím...
Září 5, 201312 r Autor Pojistky 3 Sdružený panel přístrojů, regulace sklonu světlometů, telefon, snímač stavu oleje a 22 Panel ovládání topení, řídicí jednotka klimatizace, telefon, sdružený panelpřístrojů, snímač úhlu natočení volantu, multifunkční volant, blokace klíčku automatické převodovky. Pojistka 17 Rádio (START-STOP), denní svícení.
Prosinec 12, 201311 r Nepodarilo sa niekomu dorobit ovladanie intenzity podsvietenia ? Tiez mi skôr vadi ze vecer palubovka svieti dost silno ako to ze cez den nesvieti vôbec. Udajne by malo pasovat ovladanie z VW POLO
Prosinec 12, 201311 r Autor Ale mě tedy reaguje intenzita podsvětlení na úroveň vnějšího světla, takže v noci to tak nezáří. Jediný co je blbý, je nesesynchronizovaná intenzita Climatronicu s rádiem. To se ale řeší tady http://forum.skodahome.cz/topic/125314-podsv%C4%9Btlen%C3%AD-p%C5%99%C3%ADstroj%C5%AF/ Zkus ten test z osvícením čidla v rychloměru baterkou.
Prosinec 13, 201311 r Priznavam ze o svetelnom senzore som nevedel, ale pomohlo by mi keby sa niekomu podarilo znizit tu intenzitu vecer este viac ... Da sa na to zvyknut , ale pri dlhej ceste v noci mi to dost vadi Upraveno Prosinec 13, 201311 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 12, 201411 r pokud máš maxidot a senzor okolního světla , tak instezita by mněla jít v příspusobení , ale který kanál to je na to jsem ještě nepřišel jina napajení podsvětlení přístrojovky je PWM takže pokud to nepujde přispusobit přez vcds tak jedině zasahem do přístrojovky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.