Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takže to není ojedinělé? Jsem z toho docela rozladěný, tak zkusím ještě zabojovat.

kdepak, to není ojedinělé..některé servisy to už vybírají delší dobu, ale třeba za menší výpalné apod.. a mají ten poplatek různě pojmenovaný..tak se aspoň pochlub, který servis si to účtuje, třeba to někomu z nás pomůže, at víme, kam nejezdit :-)

Ja bych v prve rade zkusil jiny servis.

Bohužel v okolí 30 km je to jediné zastoupení Škody, do 35 km mi další napsal, že dělají jen auto kupené u nich. Až ve vzdálenosti 45 km mám servis, kde si to výpalné neúčtují. To je ale skoro hodinka tam, servis 2 hodiny, hodinka zpátky a benzín 160 Kč a to se mi už asi nevyplatí. No už aby bylo po záruce...

@Atrani no, když nechceš popojet dále, tak holt musíš platit výpalné no, co se dá dělat :-)  jinak další neskutečná blbost je ta, že prý údajně dělají jen auta od nich koupená..tak tohle je ještě větší hovadina.., než to výpalné..

a řekneš nám tedy, který servis si těch 400,- účtuje ? nebo je to tajné ? určitě by to mnohým z nás pomohlo v tom, kam třeba vůbec nejet :-)

:kol-21:  Isteže vec pohľadu. Chodil som do servisu 62 km len preto, že som mohol byť u auta, posedieť na "služobnej" stoličke  a pokecať s rozumným mechanikom. Auto som kupoval 3 km od baráku a autorizák bol pri predajni. Raz za rok som takto relaxoval.

No v servisu kam jsem jel si vzali pár desetikorun , schováno za poplatek za recyklaci, ale na ten mně předem upozornili.

Horší ale bylo že servis co mám u baráku mně odmítnul s vlastním materiálem ikdyž bylo auto po záruce.

Jiný servis ve městě s tím neměl vůbec problém takže jsem platil pouze a jen práci.

Je potřeba se poptat.

 

Vista car Kyjov, Hodonín. Nejde o popojetí, já s nimi byl doteď skoro maximálně spokojený. Ochotný přístup, dokonce mi jako jedni z prvních uznali vadný kompresor Sanden. Jen mají teď to výpalné, prý od 10/2017.

 

Auto Bayer mi napsal ředitel společnosti Aleš Marek, že dělají vlastní auta. Takže blbost to asi nebude.

@Atrani můžu ti říci, že to je totální blbost, nebo jsi něco špatně pochopil..protože mi tohle zajímá, zdali to není zase nějaká novinka o které bych nevěděl, tak jsem si to ověřil přímo na servisu ve Slavkově a byli hodně překvapení s odpovědi pana ředitele a bylo  mi s úsměvem po telefonu sděleno, že když se chceš na něco zeptat, nemáš psát nějakému řediteli, který toho zřejmě moc o chodu servisu neví, ale zeptat se přímo na servise :lol:

Upraveno od ski1961

Děkujeme za poptávku, v případě zakoupení vozu u nás Vám rádi vyhovíme dle našich standartních cen a slevy poskytnuté při předání vozu.V opačném případě Vám rádi určitě vyhoví kolegové firmy kde jste vůz zakoupil.

AM
 
Odesláno z iPhonu
 
Jak bys to pochopil ty? Řediteli jsem nepsal, odpověděl na poptávku na servis z info@autobayer.cz. 
 
Ale to je jedno, v Agrotecu Břeclav výpalné nevybírají, tak asi pojedu tam.
 
 
 
 
 

pochopil bych to stejně jako ty..evidentně pan ředitel neví, jak to chodí u nich v servisu..servisní technici mluví úplně jinak :-)

Ještě je otázka, jak zněl dotaz - pokud ten nebyl nějakým způsobem matoucí :)

 

Dobrý den,
 
mám Rapid MR17 (TMBA............) a čeká mě servisní prohlídka ve 2 letech a výměna oleje.
 
Prosím o přibližnou cenu prohlídky a výměny v případě vlastního oleje (dle VW 502.00 normy).
 
Děkuji.
 
 
 

no je to velmi smutné, když ředitel napíše takovou odpověd..už toto by pro mě byla ztráta důvěry servisu a nikdy bych tam nejel :-) a kdyby se to stalo mě, něco bych mu k tomu ještě napsal..

Třeba to bylo tim vlastním olejem …:-D kdyby bral "drahý" olej od nich, tak by ho urcite takhle neodpálkovali.

Já to beru sportovně, zase lepší napsat: "Nechoď", než se dostat do servisu, kde jedou jen firmy a tváří se na vás jak na největší socku. Taky jsem zažil.

 
 

Skoda servisy si svych zakazniku tolik vazit nemusi. Maji jich tolik, zejmena firemnich ( tem je navic vsechno jedno), ze co by se vzrusovali. Tedy koupit nejprodavanejsi znacku s nejhustsi servisni siti ma sve vyhody, ale paradoxne i nevyhody treba v teto podobe.

Zaujimave, ze v Agrotecu v Brne sa vybera vypalne aj pri ich oleji :)

60 Kc za manipulaciu s ekologickym odpadom.

Jj a jeste umi obcas nauctovat o litr oleje vic nez je tam potreba. Jak uz se tady taky nekomu stalo. Neber to, darovat AS sponzorsky dar v hodnote 700kc. Nekdo ty varicky kafi s prsama atd. zaplatit musi. [emoji23]

Skoda Yeti 1,2 TSI, prvni vymena oleje v servisu http://www.boura.cz - 608 Kc, olej jsem mel vlastni za 845 Kc.

https://m.alza.cz/hobby/castrol-edge-5w-30-ll-titanium-fst-4-lt-d3029367.htm

Takže celkem 1453 Kc.

 

 

 

IMG_20180824.thumb.jpeg.89fe4cc879af4c70b03dd534e4387f61.jpeg  IMG_20180824_.thumb.jpeg.02719d3ba7e65ae47d4aaf1a41d76e6a.jpeg

 

 Akorat mi tedy vynulovali servisni interval vymeny oleje tak, ze se to prenastavilo na pevny, coz jsem nechtel a neslo jim to zmenit zpet na promenlivy, takze jsem to reklamoval a uvidim, co z toho bude.

 

A druha vec, mam uz jen tu tzv. elektronickou servisni knizku, a v aplikaci My Skoda nevidim v servisnim planu tento provedeny servis, nevite, za jak dlouho by se to tam melo zobrazit? Jsem cekal, ze to bude hned?

 

 

Upraveno od osobne

Seriozni od nich je že nechtěli "vypalne" za vlastni olej:palec2:

Ovsem kdyz jsem se tam pred cca mesicem emailem dotazoval na odhadovanou cenu za vymenu oleje, bylo mi receno 5500 Kc i s vymenou kabinoveho filtru. Z toho asi lze tak nejak odhadnout, kolik by mi nauctovali za olej, kdybych si nedonesl vlastni.

 

 

Skoda Yeti MR2017, zakoupen 12/2016, mam promenlivy servisni interval QI6, najeto cca 12300 km. Jeste tesne pred vymenou oleje se mi na palubnim displeji zobrazovali dva servisni intervaly, tedy jeden na servisni prohlidku 105 dnu a 17700 km, a druhy na vymenu oleje: -126 dnu a 2700 km. (Ano o 126 dnu jsem olej pretahl). Nechal jsem tedy jen vymenit olej (LongLife), mechanik v servisu pri tom vynuloval servisni interval na olej a me se od te doby na palubnim displeji zobrazuje pouze jeden servisni interval: 372 dnu a 15000 km, tedy neni to uz rozdelene zvlast interval na servisni prohlidku a zvlast interval na vymenu oleje. Servis mi tvrdi, ze je to tak spravne, ze je to nadale promenlivy interval, ja jim tvrdim, ze tomu neverim, ze se mi zda, ze to je pevny servisni interval. Kdo ma pravdu?

V každém případě ty.

@osobne v poslední době mně začíná silně znepokojovat znalost a kvalita práce AS..a těmhle chytrákům máme svěřovat svoje auta..no jistě, že to je špatně !!! máš tam nastavený pevný interval..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.