Publikováno Květen 27, 201312 r Dobry den, mam fabii 63k a jiz delsi dobu resim problem se startovanim. Musim nekdy i trikrat startovat nez mi zacne drzet otacky a to i ted v kvetnu. Zacalo to delat hlavne v zime a kdyz sem s tim sel do servisu tak mi rekli ze je to spatnym benzinem. Auto je koupeny v 2011 a stav tachometru mam 27000 km. Predem dekuji za kazdou radu
Květen 27, 201312 r A kde/čo tankuješ? Keď do toho dávaš nejaký noname benzín, môže to byť jeho vinou. Určite by som aktuálnu nádrž vyjazdil do dna, a následne by som zašiel na inú čerpaciu stanicu a natankoval by som nejaký lepší vysokooktánový benzín. Samozrejme plnú nádrž. Ak problémy prestanú, tak si zistil kde je problém, a keď bude motor stále cukať, tak do servisu donesieš bloček z pokladne ČS, s tým aby si pár dcl odsali z nádrže a dali to aj na rozbor. Verím že nekvalitný benzín veľmi rýchlo prestane byť dôvodom problémov.
Květen 28, 201312 r jako první bych velice důkladně překontroloval všechny zapalovací kabely, je známo, že jsou tuze chutné a stačí menší poškození a problém je na světě. ono poškození nemusí být zřetelně okem viditelné.
Květen 28, 201312 r jako první bych velice důkladně překontroloval všechny zapalovací kabely, je známo, že jsou tuze chutné a stačí menší poškození a problém je na světě. ono poškození nemusí být zřetelně okem viditelné. a nešlo by mu to třeba na 3válce pokuď by byl nějaký špatný...překousaný např od kuny...
Květen 28, 201312 r A co vormen píše??? Aby skontroloval zapalovací kabely... A necituj předcházející příspěvek!
Květen 28, 201312 r tak tím si myslím,to nebude,kdyby to šlo na 3,tak by to poznal,dost by se to klepalo,a na 2 už by to asi ani nenastartoval
Květen 28, 201312 r ale pokud mas poskozenej kabel, neznamena to, ze nefunguje vubec. chova se jinak se zmenou teploty. prave horsi starty a cukani pri zatezi a vyssich otackach muze delat kabel, kterej je nacnutej. staci poskozena izolace, ikdyz jadro je ok.
Květen 28, 201312 r Autor Me to ale dela jen kdyz je studeny motor......kdyz uz nekam jedu tak to potom nejakych 6 hodin neni problem nastartovat na poprve
Květen 28, 201312 r A co ten benzín? Palivový filtr? Palivové čerpadlo? Vysokotlaké palivové čerpadlo? Zapalovací modul? Na diagnostice se nic neukázalo (nějaká porucha v paměti)? Máš tam nejnovější sw? Možností může být mnoho. Nebo taky změnit servis... Upraveno Květen 28, 201312 r od Pawouk
Květen 28, 201312 r Autor Zkusim to dat do jineho servisu.......ale urcite dam vedet co s tim bylo Benzin sem bral u znackovych BS
Květen 28, 201312 r povodny softver na TSI s tym mal problemy, ze niekedy boli nizke otacky na volnobeh a niekomu to mohlo chcipat. Ale ked navstevujes servis Skoda, tak uz mas asi novsi softver.
Červen 21, 201312 r Ja to mnel to stejné, nejdřív změnily software, pak zjistily že je špatný zpětný ventil v cerpadlu tak vyměnily celé v ramci zaruky, vyrobeno 03\2011. Výměna probehla v 60tis km teď mam 72 a vse ok
Srpen 5, 201312 r Ahoj,mám podobný problém,mě to nejde vůbec nastartovat :-) na potřetí když už se to povedle nastartovat,tak se to samo udusilo a už nic.Nevíte čímpak to je?
Srpen 6, 201312 r nooeell, takto sa môže prejaviť aj o jeden zúbok skočená reťaz, nie a nie naštartovať, ak náhodou chytí, tak vplyvom predstihu úplne mimo to zdochne, ale retiazka by o sebe dávala vedieť v predstihu "chrupotom".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.