Listopad 30, 20159 r a na to jsi prisel jak? me ve vw rekli "pravidelne po 60 tisicich", tak to tak delam No ano, oni říkají po 60k km, ale asi netušej že to platí pro DSG6. Pro DSG7 sám VW uvádí, že náplň je doživotní. A ano - olej se v nějaký její části vyměnit dá, protože teďka měli zase nějakej ten problém s olejem, kterej měnili v rámci servisní akce za minerální. Sám bych to ale neudělal už proto, že ta DSG7 převodovka je krám a dřív se rozpadne než v tom ten olej bude opravdu potřeba vyměnit.
Listopad 30, 20159 r ja si myslim, ze maji castecne pravdu vsichni - v mechatronice se olej nemeni, v prevodovce ano, ano? ;-)
Listopad 30, 20159 r V DSG7 se zadny olej v nicem nemeni, nikdy a vubec. Ten olej, co tam je, je dozivotni. Vymenit ho, neudela vubec nic a nepomuze nicemu. Mozna by pak prevodovka vydrzela o 10 let dele nez zbytek auta, ale nevim, k cemu by neco takoveho bylo dobre. Nevim, odkud mate jine informace, ale je to naprosty nesmysl. Upraveno Listopad 30, 20159 r od mike_k
Listopad 30, 20159 r Aha, takže ve vw se půl dne na dílně na mojí káru jen tak koukali, pak vytiskli fakturu za výměnu oleje v dsg7 a já spokojeně zaplatil a odjel. Super, hned zítra tam na ně vletím!
Listopad 30, 20159 r Ak máš prevodovku s označením 0BH,tak nikam behať nemusíš ..materiál bol 6l oleja,2x tesn.krúžok (filter sa nemenil)
Listopad 30, 20159 r Aha, takže ve vw se půl dne na dílně na mojí káru jen tak koukali, pak vytiskli fakturu za výměnu oleje v dsg7 a já spokojeně zaplatil a odjel. Super, hned zítra tam na ně vletím! To klidne muzes, pokud ti rekli, ze je to potreba. Menil jsi to uplne zbytecne. Upraveno Listopad 30, 20159 r od mike_k
Listopad 30, 20159 r Ak máš prevodovku s označením 0BH,tak nikam behať nemusíš ..materiál bol 6l oleja,2x tesn.krúžok (filter sa nemenil) Tak tak, právě, že mě překvapilo to množství, když na sixtovi píší o necelých dvou litrech. Díky!
Listopad 30, 20159 r zbytečně rozhodně ne, je to dobry vyměnit třeba o 100 000km, to samé i u mechanické převodovky.
Listopad 30, 20159 r Este raz ...jaja01 má prevodovku čo som písal a tam je predpísaná výmena po 60tkm,vypúšťa sa cez výp.šrób+z bočného šróbku mechatroniky odkiaľ vytečie ešte zhruba 1,2l ...plnenie a kontrola hladiny je tá istá,ako u 6°DSG p.Sichta má na mysli 7°DSG s iným označením a tam ide presne 1,7l...žiadna kontrola hladiny sa nerobí,jednoducho vypustíš-naleješ
Prosinec 1, 20159 r Mám u Passata automat rok 99, kde je také celoživotní náplň. Tak jsem to nechal jednou vyměnit, dost dobrej humus z toho tekl a tak nějak rok od roku to nechám občas vyměnit. Mě prostě nikdo nepřesvědčí, že je nějaká kapalina, která nezmění své vlastnosti a funguje stále stejně. Měnil jsem i u svého DSG6kv, což je jasné, ale tedy cenovku za 5 tis beru jako těžký ojeb.
Prosinec 1, 20159 r Mne menili pri zvolavacke na SUPII asi pol roka dozadu a vytiekol z toho pri 140.000 km krasny ciry olej. Mam 7° DSG (DQ200).
Prosinec 2, 20159 r Voda z kohoutku je taky krásně čirá. A proč ti to ve škodovce měnili, když je celoživotní?
Prosinec 2, 20159 r Byla tehdy svolavaci akce kdy se měnil dosavadní olej za mineralni + přehrání SW. I v manuálu je dobré olej po 100 tis km vyměnit i kdyz se to nemusí. Za těch pár stovek navíc... To máš stejný jako s LL olejem. Kdo ho tam nechává 30 tis km je blázen a důvěřivec:)
Březen 16, 20169 r zdravím, kolik máte nalítáno s DSG a byli nějaký problémy hlavně se 7° převodovkou? Já chci pořídit 1,8TSI DSG L&K 2010. Najeto má podle prodejce 85tis, ale z toho automatu mám strach aby nezklamal... Díky za rady a názory
Březen 16, 20169 r Superb II 7° DSG 1.8 TSI, menené obe spojky pri 75.000 km a pri 145.000 menená mechatronika. Spojky v záruke, mechatronika na parciálnu kulanciu. Jazdím skôr defenzívne, je to moje súkromné auto, žiadny služobný "tereňák".
Březen 16, 20169 r Olej sa v sedemstupnovych automatoch nemeni. Mne ho sice tiez menili, ale v zapati zomrela mechatronika. Kde a preco ti ho menili?
Březen 17, 20169 r Ja som nepisal, ze je jeden druh 7st. DSG, mal som aj ja v A5 7st. S-tronic, ale ten sa do Skody nemontuje. Pokial viem, skodovka vo svojich autach pouziva vylucne 7st. DSG, ktora ma suche spojky a tam sa olej nemeni, kedze tam nie je. Mam na mysli samozrejme prevdovku DQ200, ktora JE problemova. Napr. v Rusku je na nu zaruka 10 rokov alebo 150.000 km, vydobili si to zakaznici. Pochybujem, ze v Tiguane je tato prevodovka, kedze je dimenzovana len to 250 Nm a ten 2.0 TDI ma asi iny krutacik.
Březen 17, 20169 r Samozřejmě, že tam v 0AM 7°DSG olej je. Konkrétně tam je 1,7 l převodového oleje a 1 litr hydraulického oleje v mechatronice. Podle výrobce se tyto oleje nemění. To ovšem tvrdí pro každou převodovku. Že olej není v oblasti spojek, je zřejmé z toho, že se označuje jako tzv. "suchá".
Březen 17, 20169 r Ano, v prevodovke je 1.7l syntetickeho oleja, ktory sa pri zvolavacke meni na polosyntetiku alebo mineral, nepamatam presne, ale pisem o tom vyssie, ze mi ho menili. A v mechatronike sa olej neda v beznom servise vymenit, kedze je napusteny pod tlakom, jesli se nepletu. V kazdom pripade je vymena oleja v prevodovke pri 60k platna asi ako vymena oleja v manuale = naozaj nema valnejsi zmysel. Aj keby si rovno menil olej v prevodovke/mechatronike, pochybujem, ze by si zabranil pokazeniu, vid. moje prispevky vyssie. Pri 75k menene obe spojky, pri 150k menena mechatronika. DQ200 je jednoznacne poruchova prevodovka, koukni dsg7 tečka com.
Březen 19, 20169 r Olej sa v sedemstupnovych automatoch nemeni. Mne ho sice tiez menili, ale v zapati zomrela mechatronika. Kde a preco ti ho menili? ty to tu nečítaš poriadne? ....má VW,ostatné je popísané vyššie
Březen 20, 20169 r Moby002 sa pytal na skodovackom fore, usudzujem, ze sa zaujima o skodovku so 7st. DSG. Chcel som to len upresnit... Je to naozaj taky prehresok?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.