Březen 26, 20169 r No nevim, ten clanek mi prijde plny nesmyslu a to jsem ho ani necetl cely. Polovina aut urcite nejezdi s vymenenym DSG v zaruce. Kazivost 50% to opravdu nema. A tvrdit, ze DSG skodi jizda "automatovym plizenim" protoze pri nem dochazi k trvalemu prokluzu spojek, to muze opravdu jen nekdo, kdo o tom vubec nic nevi. Plizeni je u DSG normalni velmi pomala jizda. Jako by se clovek s manualem rozjel jen opatrnym pustenim spojky a pak nedaval plyn. Spojky pri tom rozhodne trvale neprokluzuji.
Březen 26, 20169 r No hlavně z toho vyplývá vyměnit olej za minerál (ten kdo ještě nemá) a počítat s výměnou spojky, což je u manualu samozřejmost a nikdo se nad tím ani nepozastaví..
Březen 26, 20169 r Nema zmysel podla mna ten olej menit. Tak ci onak ti mechatroniku doprzni, len zomrie neskor. A bez problemov verim tvrdeniu, ze 50% prevodoviek DSG model DQ200 sa pokazi. Je toho plny internet, v niektorych krajinach maju predlzenu zaruku na 10 rokov alebo 150.000 km. Preco asi? Ja som vyhadal kulanciu pri 145.000 km a auto malo uz 5 rokov. Po 2 rokoch mi pri 75.000 umreli spojky a pri 145.000 mechatronika.
Březen 26, 20169 r 50%? Takovou kazivost v zarucni dobe nema snad vubec zadna vec na svete. To by se vubec nevyplatilo prodavat. Nemam zadne iluze o spolehlivosti cehokoliv od VW, ale jsem 100% presvedcen ze 50% kazivost v zaruce nema ani jejich nejmene spolehliva vec, coz DSG urcite neni. I problemy, na ktere se delaji svolavaci akce, jaka byla treba na ten olej v DSG, se tykaly maximalne jednotek pripadu za specifickych klimatickych podminek, v nejhorsich pripadech jednotek procent. To ze je neceho plny internet nevypovida vubec o nicem. Ti, co se jim nic nerozsype nemaji duvod nekam chodit a psat to.
Březen 26, 20169 r Ja som nepisal o pokazeni v zarucnej dobe. Takto. Sedemstupnovych DSG je na Slovensku aj v Cesku naozaj marginalny pocet. Co sa tyka zvolavacky na vymenu oleja, tykala sa vsetkych DSG DQ200, ktore mali tuto olejovu napln. Neslo o ziadnu klimaticky lokalizovanu zvolavacku. Sam dealer mi povedal, ze maju velmi velky pocet servisov tychto prevodoviek a to sa k nim dostane len minimalny pocet klientov. Kazdy si 2x rozmysli, ci si zoberie prevodovku na servis do autorizaku. Ja som nepisal, ze su toho plne fora, ale ze je toho plny internet, vid. dsg7.com a kopec dalsich stranok. Treba si na nich precitat aj obsah. Venoval si tomu aspon hodinku svojho casu? Opakujem, ze nepisem o sestkvalte, ktory je fakt dobry. To co pises ty je v rovine dojmov. Ja som si to fakt realne zazil. Opakovane.
Březen 26, 20169 r V clanku pisou, ze polovina ojetin ma novou prevodovku vymenenou v zaruce. To je proste nesmysl. A svolavacka se sice tykala vsech DSG DQ200, nicmene vznikla na zaklade vyskytu jednotek pripadu nekde v Asii v jakesi zemi, kde je dlouhodobe vysoka vlhkost, tusim ze v Cine a Indii. Jinak to co tys zazil je sice hezke, ale opet to o nicem realne nevypovida. Pokud nejsi zodpovedny za flotilu aut ve firme, kde maji 1000 automatu, tak nemuzes realne delat jakekoliv soudy o spolehlivosti cehokoliv. Ja jsem nemel zatim zadny problem, a take netvrdim, ze je to 100% spolehlive. Upraveno Březen 26, 20169 r od mike_k
Březen 26, 20169 r Měl odešlo 7st dsg po 3 závadách v 60tis a měněna za novou a ted po 55tis zase zlobi. Tak uvidíme jak to bude u Fabie 3 co mám a najeto za necelý rok 30tis. Snad 100 najede. To mám záruku pak to hned prodám ;-)
Březen 28, 20169 r Ahoj poradi mi někdo ják se dá vypnout podřazování dsg převodovky z kopce při delším brzdění . Octavia 2,0tdi 2012. Díky za info.
Březen 28, 20169 r Ja by som zas privital opak. Pred update som mal funkciu motorovej brzdy, po update ju uz nemam a musim kontinualne brzdit alebo si manualne podradovat. Da sa uvedene vypnut/zapnut cez VCDS? Dakujem aj ja.
Březen 28, 20169 r To mas asi neco blbe, pri brzdeni z kopce by to fakt melo podrazovat. I po updatu.
Březen 29, 20169 r Nemám tušenie. Najprv som mal "voľnobežku", po update SW som ju mal vypnutú = podraďovalo mi to a teraz po výmene mechatroniky mám zas voľnobežku. Ale už som to raz tak mal a dealer mi povedal, že oni do toho nevedia zasiahnuť. Tak sám neviem.
Duben 8, 20169 r proč tuto funkci vypínat ?? pokud nechceš aby při brždění podřazovala,jednoduše posuneš volič o jednu polohu dopředu a vyřadíš do neutrálu... To nahradí i volnoběžku ,jelikož volnoběžku taky stále používat není pohodlné,protože například v kopci před obcí bys musel brzdit na 50 zbytečně brzdami a ne motorem...
Duben 8, 20169 r si nedokážu představit automatickou převodovku, která neřadí dolu :-) Ale chápu, že občas je to k vzteku, hlavně pokud se člověk rozjíždí na předjíždění a pak z nějakého důvodu musí na chvílu ubrat plyn. Je to však jen o zvyku.
Duben 18, 20169 r To možná bude ono. Když přibrzdím normálně, tak většinou nic. Když lehce nepřerušovaně přibržďuji, tak podřadí, tak jak píšeš.
Duben 18, 20169 r Nejde to nějak vypnout jsem z toho dost nestasnej , když to tam vrazí 3 tak jako když mě někdo chytí za prdel.
Duben 18, 20169 r Hundrt: evidentně není tvoje převodovka v pořádku, navštiv nějaký dobrý servis. Dělá to přesně jak popisuje motosman
Duben 19, 20169 r Můžete mi někdo prosím popsat jak podřazuje dsg s kopce při seslapnutem pedalu brzdy. Mě to podřazuje že 6 na 5 na 4 a pak na 3 ale to pak točí 3500 otáček. A to brzdim lechce třeba když jede předemnou auto. Díky
Duben 19, 20169 r Existuje ještě jedno vysvětlení proč ti to podřazuje tak moc: Nevšiml jsi si ,že máš přepnuto z D na S A přesně takto se to chová. Vyzkoušej to. Hodně nových majitelů vůbec neví ,že se to dá přepnout.
Duben 19, 20169 r Mne to robilo presne tak isto. Ked som isiel dole z kopca a hoci len jemne som "drzal" brzdu, podradilo mi to bezne zo 7 az do 4-3 a drzalo vyssie otacky. Len nechapem, ze co je na tom zle?
Duben 19, 20169 r Jezdím jenom na d , sport jsem použít snad jednou. Jezdil jsem s dsg s motorem pd a tam nic takovýho nebylo až CR jsem z toho nanervy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.