Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No nevim, ten clanek mi prijde plny nesmyslu a to jsem ho ani necetl cely. Polovina aut urcite nejezdi s vymenenym DSG v zaruce. Kazivost 50% to opravdu nema. A tvrdit, ze DSG skodi jizda "automatovym plizenim" protoze pri nem dochazi k trvalemu prokluzu spojek, to muze opravdu jen nekdo, kdo o tom vubec nic nevi. Plizeni je u DSG normalni velmi pomala jizda. Jako by se clovek s manualem rozjel jen opatrnym pustenim spojky a pak nedaval plyn. Spojky pri tom rozhodne trvale neprokluzuji.

Vloženo

Nema zmysel podla mna ten olej menit. Tak ci onak ti mechatroniku doprzni, len zomrie neskor. A bez problemov verim tvrdeniu, ze 50% prevodoviek DSG model DQ200 sa pokazi. Je toho plny internet, v niektorych krajinach maju predlzenu zaruku na 10 rokov alebo 150.000 km. Preco asi? Ja som vyhadal kulanciu pri 145.000 km a auto malo uz 5 rokov. Po 2 rokoch mi pri 75.000 umreli spojky a pri 145.000 mechatronika.

Vloženo

50%? Takovou kazivost v zarucni dobe nema snad vubec zadna vec na svete. To by se vubec nevyplatilo prodavat. Nemam zadne iluze o spolehlivosti cehokoliv od VW, ale jsem 100% presvedcen ze 50% kazivost v zaruce nema ani jejich nejmene spolehliva vec, coz DSG urcite neni. I problemy, na ktere se delaji svolavaci akce, jaka byla treba na ten olej v DSG, se tykaly maximalne jednotek pripadu za specifickych klimatickych podminek, v nejhorsich pripadech jednotek procent. To ze je neceho plny internet nevypovida vubec o nicem. Ti, co se jim nic nerozsype nemaji duvod nekam chodit a psat to.

Vloženo

Ja som nepisal o pokazeni v zarucnej dobe. Takto. Sedemstupnovych DSG je na Slovensku aj v Cesku naozaj marginalny pocet. Co sa tyka zvolavacky na vymenu oleja, tykala sa vsetkych DSG DQ200, ktore mali tuto olejovu napln. Neslo o ziadnu klimaticky lokalizovanu zvolavacku. Sam dealer mi povedal, ze maju velmi velky pocet servisov tychto prevodoviek a to sa k nim dostane len minimalny pocet klientov. Kazdy si 2x rozmysli, ci si zoberie prevodovku na servis do autorizaku. Ja som nepisal, ze su toho plne fora, ale ze je toho plny internet, vid. dsg7.com a kopec dalsich stranok. Treba si na nich precitat aj obsah. Venoval si tomu aspon hodinku svojho casu? Opakujem, ze nepisem o sestkvalte, ktory je fakt dobry. To co pises ty je v rovine dojmov. Ja som si to fakt realne zazil. Opakovane.

Vloženo (editace)

V clanku pisou, ze polovina ojetin ma novou prevodovku vymenenou v zaruce. To je proste nesmysl.

 

A svolavacka se sice tykala vsech DSG DQ200, nicmene vznikla na zaklade vyskytu jednotek pripadu nekde v Asii v jakesi zemi, kde je dlouhodobe vysoka vlhkost, tusim ze v Cine a Indii. 

 

Jinak to co tys zazil je sice hezke, ale opet to o nicem realne nevypovida. Pokud nejsi zodpovedny za flotilu aut ve firme, kde maji 1000 automatu, tak nemuzes realne delat jakekoliv soudy o spolehlivosti cehokoliv. Ja jsem nemel zatim zadny problem, a take netvrdim, ze je to 100% spolehlive.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

Měl odešlo 7st dsg po 3 závadách v 60tis a měněna za novou a ted po 55tis zase zlobi. Tak uvidíme jak to bude u Fabie 3 co mám a najeto za necelý rok 30tis. Snad 100 najede. To mám záruku pak to hned prodám ;-)

Vloženo

Ja by som zas privital opak. Pred update som mal funkciu motorovej brzdy, po update ju uz nemam a musim kontinualne brzdit alebo si manualne podradovat. Da sa uvedene vypnut/zapnut cez VCDS? Dakujem aj ja.

Vloženo

Nemám tušenie. Najprv som mal "voľnobežku", po update SW som ju mal vypnutú = podraďovalo mi to a teraz po výmene mechatroniky mám zas voľnobežku. Ale už som to raz tak mal a dealer mi povedal, že oni do toho nevedia zasiahnuť. Tak sám neviem.

Vloženo

proč tuto funkci vypínat ??

pokud nechceš aby při brždění podřazovala,jednoduše posuneš volič o jednu polohu dopředu a vyřadíš do neutrálu...

To nahradí i volnoběžku ,jelikož volnoběžku taky stále používat není pohodlné,protože například v kopci před obcí bys musel brzdit na 50 zbytečně brzdami a ne motorem...

Vloženo

si nedokážu představit automatickou převodovku, která neřadí dolu :-)

Ale chápu, že občas je to k vzteku, hlavně pokud se člověk rozjíždí na předjíždění a pak z nějakého důvodu musí na chvílu ubrat plyn. Je to však jen o zvyku.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Můžete mi někdo prosím popsat jak podřazuje dsg s kopce při seslapnutem pedalu brzdy. Mě to podřazuje že 6 na 5 na 4 a pak na 3 ale to pak točí 3500 otáček. A to brzdim lechce třeba když jede předemnou auto. Díky

Vloženo

Existuje ještě jedno vysvětlení proč ti to podřazuje tak moc:

Nevšiml jsi si ,že máš přepnuto z   D  na S

A přesně takto se to chová.

Vyzkoušej to.

Hodně nových majitelů vůbec neví ,že se to dá přepnout.

Vloženo

Mne to robilo presne tak isto. Ked som isiel dole z kopca a hoci len jemne som "drzal" brzdu, podradilo mi to bezne zo 7 az do 4-3 a drzalo vyssie otacky. Len nechapem, ze co je na tom zle?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...