Krtek7788 Vloženo 15. Červen 2013 Vloženo 15. Červen 2013 Chci se zeptat, zdali někdo nevíte proč vždy když je auto studené, tak při nastartování občas střelí do výfuku, zakolísají otáčky. Když se chci rozjet, tak klesá výkon, dusí se až skoro zastaví. To pak musím sešlápnout spojku, prošlápnout plyn a pak se zas rozjet. Dusí se furt. Jakmile se mi přepne automaticky na plyn, tak auto jede jak blázen. Poté co jedu na plyn, tak přepnu ručně na benzín a sešlápnu plyn a auto se dusí a zrychluje jen trošku. Poté co přepnu zpět na plyn, tak jede jak víno. Ve škodovce na nic nepřišli. Budu muset tam zajet asi znovu. Když jsem to tam dával asi před 3 týdny, tak to dělalo méně, ale přehráli mi soft a dělá to pořád víc a víc. Ale zdá se mi, že čím větší teplo je, tím je to horší. Je to Fábie 1.2., 51kw, combi, r.v.2008, najeto cca 115tis. Můžete někdo poradit??? Citovat
Malta Vloženo 16. Červen 2013 Vloženo 16. Červen 2013 jestli to dělá jen beneli, tak bych se zaměřil na vstřikovače, palivový filtr, palivové čerpadlo Citovat
Krtek7788 Vloženo 17. Červen 2013 Autor Vloženo 17. Červen 2013 (editace) Tak jsem vyměnil palivový filtr a situace se nezměnila. Budu hledat dál. Teď už fakt jen to čerpadlo a nebo vstřiky. Editováno: 17. Červen 2013, autor: Malta necituj předchozí příspěvek Citovat
Malta Vloženo 17. Červen 2013 Vloženo 17. Červen 2013 tak pak jestli nemáš zasrané benzínové vstřiky, nebo zatentované paliv.čerpadlo Citovat
tavič Vloženo 17. Červen 2013 Vloženo 17. Červen 2013 přesně,viděl bych to taky na ty vstřikovače,častá závada HTpček,nekvalitní benzín a je vymalováno....naštěstí jeden vstřikovač na HTP stojí tuším 2500kč a jsou tam jen 3 Citovat
Malta Vloženo 17. Červen 2013 Vloženo 17. Červen 2013 no prvně bych zkusil ověřit dle DP jejich činnost, popř. je nechat vyčisti ultrazvukem u někoho, kdo se tím zabývá, na koupi je vždy dost času Citovat
bitttpower Vloženo 17. Červen 2013 Vloženo 17. Červen 2013 (editace) Jak piše Malta,zkusil bych ověřit jejich činost,nalil bych do benalu připravek "čistič vstřiku" a pak je možny samozřejmně i ten ultrazvuk.Začal bych tim nejmeně nakladnym.Zkusil bych tam připadně nalit jiny benzin než bereš dosud,mne se dost osvědčila Verva 100 od Benziny. Editováno: 17. Červen 2013, autor: bitttpower Citovat
Krtek7788 Vloženo 2. Červenec 2013 Autor Vloženo 2. Červenec 2013 Tak záhada vyřešena. V originál servisu mi nejdříve změřili vstřiky a zjistilo se, že dávají o dost méně než mají, ale všechny tři, dávali stejně. Takže se změřilo kolik dává čerpadlo a dávalo pouze 3 Atm a má dávat min. 4 atm. Nové čerpadlo by stálo 5100 Kč a tak jsem si sehnal z bouračky z Fábky, která měla najeto cca 50tkm a stálo 1000 Kč, takže o dost méně než úplně nové. Čerpadlo se vyměnilo a auto šlape jak hodinky. Jinak menší rada pro ty, co mají namontovaný LPG. Co jsem se dozvěděl, tak to, že odchází palivové čerpadlo, je běžná věc už prý od dob Felicií. Údajně proto, protože pal. čerpadlo běží jen chvilku a poté, co se přepne na plyn, tak čerpadlo se zastaví a to mu údajně nesvědčí. Když to shrnu, tak čerpadlo mě vyšlo na 1000 Kč a v servisu jsem platil cca 800 Kč za práci, což šlo. Naštěstí to nebyly vstřiky, to už by byla nákladnější oprava. A díky tomu, že jezdím na plyn, jsem ušetřil za 2 roky cca 50 000 Kč, takže i tak jsem spokojen :-) Děkuji všem, co jste mi poradili a ať auta šlapou jak hodinky :-) Citovat
Malta Vloženo 2. Červenec 2013 Vloženo 2. Červenec 2013 no je fajn, že jsi závadu odstranil, ale nějak se mi nezdá ta informace, že po přepnutí na LPG se čerpadlo zastaví . Já totiž mám pocit, že běží pořád, páč, když dojde plyn, tak se systém okamžitě přepíná do BA a kdyby to mělo být jak ti řekli, tak tam bude poměrně velká prodleva, než by ti auto jelo, tzn. než by se aktivovalo čerpadlo, než by natlačilo dopředu do lišty a než by to zase jelo ..... mně, když dojde plyn, tak je jen nepatrné drobné škubnutí. Možná mě montážníci plynu opraví, ale mám dojem, že je to jak píši. U Feld odcházelo čerpadlo spíše z jiného důvodu, neboť tam byl podtlakový systém a ten jak víme přepíná mnohem dříve než sekvenc, takže mnozí štřílci tam měli bůhvíjak starý beneli, ketrý už ani jako beneli nevypadal, takže se čerpadlo namísto aby se ochlazovalo, neustále cirkulujícím BA, tak se tím, co vzdáleně připomínalo BA, zadřelo Citovat
orlov Vloženo 2. Červenec 2013 Vloženo 2. Červenec 2013 To, že čerpadlo je málo v činnosti, mu nemôže nijako uškodiť, skôr naopak - dlhšie vydrží ... Citovat
Kubajs99 Vloženo 6. Červenec 2013 Vloženo 6. Červenec 2013 no já mám taky v autě LPG a čerpadlo se nevypíná běží pořád.je to slyšet kdy se nazvedne sedačka tak ho určitě uslyšíš že běží Citovat
Malta Vloženo 7. Červenec 2013 Vloženo 7. Červenec 2013 přesně, spíše je to o tom množství a četnosti obměňování benzínu Citovat
Krtek7788 Vloženo 12. Červenec 2013 Autor Vloženo 12. Červenec 2013 Tak teda nevím proč odešlo. Hlavně, že je to opravené a nestálo to hodně. Jinak ještě jednou dík za rady :-) Citovat
miggy Vloženo 22. Červenec 2013 Vloženo 22. Červenec 2013 Ahoj Krtek7788 Mám rovnaký problém, ako Ty. Presne rovnaký. Už som vymenil sviečky za NGK, vymenil palivový filter, ale nič nepomáha. Premeral som vstrekovače a všetky majú 129OHM (neviem, koľko by mali mať). Palivové čerpadlo som ešte nemenil, lebo najprv by som chcel dať prečistiť vstrekovače, no v Banskej Bystrici akosi neviem nájsť firmu, ktorá to robí (a ktorá aj odpíše na mail). Všetko by som si aj porobil sám, no akosi to stojí na tých vstrekovačoch. A hlavne, či ich dať čistiť. Či sa to vôbec oplatí, lebo ak majú mať pár desiatok ohmov a nie 129OHM, tak im vyčistenie nepomôže. To fakt kúpim radšej nové. Ďakujem za Tvoj príspevok Citovat
Vrzi Vloženo 21. Srpen 2013 Vloženo 21. Srpen 2013 Jen krátký příspěvek k tématu. Moje Fabie tohle dělá taky, už 3-tím rokem, problém se objeví vždy v létě, pokud nastartuju a přidám plyn tak se potom motor dusí a občas vystřelí do výfuku. Když to dělalo auto poprvé byl jsem v servise, a tam to ani nedokázali diagnostikovat, prý vše ok.Mezitím každý rok pravidelná prohlídka a vše ok. Dnes už neřeším, zjistil jsem že pokud po nastartovaní nechám motor tak 20 vteřin ve volnoběhu bez toho abych šahal na plyn tak to pak jede bez problémů. Benzín tankuju kvalitní, OMV nebo AGIP. dělá to bez rozdílu. Zajímavý je že se to děje pouze pokud je teplota venku nad 20 stupni. Podzim, zima, jaro bez problému. JInak auto Fabia 1,2HTP 51 KW, r.v 2008, najeto zhruba 30 000 Citovat
Kubajs99 Vloženo 22. Srpen 2013 Vloženo 22. Srpen 2013 jj to je jejich nemoc když je teplo konečná,ale mě to taky zlobí furt jsem koupil budík napojím ho na systém a uvidím ale 100 bude v háji čerpadlo.jen jsem zkoušel ho dát místo palivové lišty a tlačí na 3 bary a u mamky fábie která šlape tak 4 bary.ale chci ho odzkoušet za chodu motoru Citovat
hubo44 Vloženo 22. Srpen 2013 Vloženo 22. Srpen 2013 3 je malo pri rannom štarte potom aj striela do sania. Citovat
Josef Pedro Vloženo 29. Srpen 2013 Vloženo 29. Srpen 2013 Dobrý den prosím o radu mám Fabii2 r.v. 08 ted najeto 42000 a pozoruji, že při nastartování se my vyhoupnou otáčky na 1100 asi po minutě sami od sebe stoupnou na 1200-1300 a pak klesnou na 900 a je to vše Ok.Nevíte čím by to mohlo být a ještě jsem zpozoroval pískot od kol či motoru při zahnutí doprava či doleva?Mohlo by to souviset s těma otáčkama?Děkuji za odpověď Martin Citovat
Richiis Vloženo 29. Srpen 2013 Vloženo 29. Srpen 2013 Jo, to je sytičem, to je vlastnost. Dělá mi to také..a stím pískáním..tak to "piští" servo a je to v pořádku Citovat
miland42 Vloženo 29. Srpen 2013 Vloženo 29. Srpen 2013 Ale musí to servo být slyšitené pouze při otáčení volantem, NE V KLIDU. Pak je zralé na výměnu - pokud je v záruce. Mám to úspěšně zasebou. Citovat
Josef Pedro Vloženo 5. Září 2013 Vloženo 5. Září 2013 Děkuji za rady ano je slšet pouze při otářčení volantem.Někdy i při mírném jindy až při prudším.A co ten motor zeptat se v servisu at změří kolik dává benzinu,dřív mi to nedělalo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.