Pawouk Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Já za 20 let se soukromým autem ještě nepíchnul, jen jednou jsem měl povolený ventilek. Ovšem v práci je toho docela dost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 tak ono je jen o stesti jestli to trefis sluzebnim nebo soukromym, me treba bouchla pneu, ktere mela boule (nevedel jsem o nich, mela to z vnitrni strany) na pumpe na vypichu, kdyz jsem ji foukal... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) taky jsem si rikal, ze bez rezervy ani ranu, ale kdyz ji nemam, tak mi nechybi a navic mam zlutyho nebo jakyho andela ci koho povinne v cene pojisteni a s tim jezdenim, nemam to spocitane, ale tech 20tis rocne to bude, coz si myslim ze je uz nadprůměr (beru zaklad vsech ridicu v cr, myslim si ze prumerne lidi najezdi 10 - 15tis, proste drzi rocni vymeny oleje) Ozi: tak jsi to mel reklamovat, ze maji v kompresoru velky tlak Clint: koukal jsem na ten motutek od Renaultu a vypada perfektne, muj automechanik mi tvrdi, ze 1.4 TSI ma kompresor i turbo - nechce se mi tomu verit, ale tak snad by nekecal, tudiz jaky je rozdil oproti TSI? Zadny, co se ma stat se v duchodovem veku stane - 5 let stari vozu Editováno: 21. Únor 2014, autor: Radius Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 to mam taky, ale zkus ho zavolat na jizni morave, z osobni zkusenosti vim, ze mu trva cca hodinu nez dojede a to je peklo... navic jezdim i zahranici a tam uz se andel na tebe vztahuje jen nejak omezene Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 ja byl v zahranici za 28 let jen 1x svym autem a Felda nema povinny do ciziny, takze asi tak tomuhle ja rikam V6, ne tomu plastacku (kolovratku) co montuji do Superba http://www.auto.cz/renault-energy-f1-2014-novy-turbomotor-formuli-1-75239 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Jenže tento motor vydrží 1000km a jde do kopru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Petrrr: Smluvní servis,né vždy znamená i autorizovaný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Sanku, ano, to máš pravdu, ale předpokládám, že by měli pojišťovny mít za smluvní v prví řadě autorizované, když v případě havárie ty s novým v podstatě jinam nemůžeš jít (pominu - li nezávislé servisy) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Petrrr:jo,ale třeba v případe těch skel, bych asi raději jel tam,kde se specializují na skla... Co jsem tak koukal na moje smluvní(taky jsem myslel,že to bude jen Škoda) a vidím, tam autoskla,tam autolakovna,tam to,tam to... Hledáno samozřejmě v okolí bydliště Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Petrr: dneska ti odejde i atmosfera, takze bych to tak nehrotil, vpodstate to same mohu rict i o tvym motoru, 77kw na 1.2? Zalezi na materialu a navrhu, kdyz je neco spatne, nezachrani te nic a kdyz je to dobre, tak to nejakou dobu slouzit bude, ale ne delsi, nez naplanoval vyrobce - leda ze by odeslo kurvitko a pak by to slapalo vecne , ale pro tyhle pripady se kurvitek dava vic Koukni se na svyho Rapida, uz ani uchytit prevodovku neumej (nebo cos mel za problem) a to mi prijde jako trivialni vec, jenze kdyz k tomu musis spocitat/nadimenzovat kurvitko, tak uz to tak trivialni neni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Clint: koukal jsem na ten motutek od Renaultu a vypada perfektne, muj automechanik mi tvrdi, ze 1.4 TSI ma kompresor i turbo - nechce se mi tomu verit, ale tak snad by nekecal, tudiz jaky je rozdil oproti TSI? Zadny, co se ma stat se v duchodovem veku stane - 5 let stari vozu Nekecá - výkonnější verze 1.4 TSI mají k turbu i kompresor. který ti fouká v nižších otáčkách. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Klinte bez cípu sem to dal na 215 víc sem uz nechtěl s cípem to tam dolehlo pres 235 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Kokto a to jako že víc to nejelo (limit otáček motoru), nebo jak to myslíš? RS TSi jede s čipem podle některých videí skoro 250km/hod... Já jsem na dálnici se dostal na 228km/hod podle GPS a to mam TDi, tak se mi to na benzína zdá hodně málo těch 235km/hod Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Radiusy ty motory co se dávají do F1 jsou dimenzovány na výkon, ne na výdrž. Je známo, že ty motory vydrží 2 závody a jdou pa a mění se. Takhle jsem to myslel. Ano z 1,6 vydoljí 600 koní, ale ten motor se staví na 2 závody. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Saňku to ano. máš pravdu mají jako smluvní i jiné servisy specializované, pokud ovšem máš auto v záruce asi bys měl jed do autorizovaného a tak se předpokládá, že pojišťovny budou mít v prvé řadě jako smluvní autorizované a až pak ty ostatní případně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Stringo - tachometrove pres 250 GPS si nemapatuji, koukal jsem na cestu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 No a to nemáš chip, s tim by to šlo ještě kousek dál, proto se divím, že Kokta píše o 235, to se mi zdá málo, na to že má 160kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) Klinte bez cípu sem to dal na 215 víc sem uz nechtěl s cípem to tam dolehlo pres 235 Mě to bez čipu jede 238, víc už asi ne... Asi ti to tím čipem naopak snížili Editováno: 21. Únor 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 no jo, kokta zase ma neco extra, dobre vedet, ze na maximalku ho porad dam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) Protože se me vice uz nechtělo díky gumam, byly do 190.. Nejsem zabiják Po dálnici si netroufnu mam rad ridicak Editováno: 21. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 To jo no, zimáky mám také do 190...bohužel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) COŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ????????????????? Takoví tuneři a mají jen do 190? To i já na Rapidu mám H = 210. Editováno: 21. Únor 2014, autor: Petrrr 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Kokto, jestli 235km/hod, nebo 260km/hod to už je úplně jedno ohledně řidičáku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) neboj už mám 94V na zimu, léto asi 91V ale já nejsem ulítlej na maximálku, stringo na okresce rovny kde nebyla ani noha, tak tam nikdo moc nezměří... Editováno: 21. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 (editace) jinak k té 1.4, tak fabie RS 132kw má určitě i kompresor... velmi moderním benzínovým motorem 1.4 TSI s dvojitým přeplňováním. Co to znamená? Tento malý motor totiž dostal turbo a kompresor. Malý kompresor se roztočí už od volnoběhu, neboť je spojen s motorem „napevno“. Do motoru tak začne foukat vzduch ihned a vy nečekáte, až se turbo kolem 3000 ot./min. roztočí pořádně. Motor tak táhne plynule a neprojevuje se turboefektem. Editováno: 21. Únor 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky