Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clinte, nechci predbihat a nevim, jak se SA zachova ve Tvem pripade, ale mozna bych si uz v teto chvili prizval soudniho znalce (a paralelne zacal resit i s pravnikem). Problemy techto motoru jsou zname a nektere vady lze povazovat za vyrobni vady.

 

Vsem je zrejmne, ze se Te SA pokusi oskubat a natlacit nekam, kde to SA bude stat nejmene. Z osobni zkusenosti vim, ze SA s Tebou jedna uplne jinak, kdyz uz je v tom pravnik. Navic pokud reklamaci uznaji, tak musi proplatit naklady spojene s reklamaci. kokta7 by mohl vypravet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to oni spoléhají, jako všichni, že lidi se nebudou bránit, že soud trvá roky, právník stojí dost peněz atd. Proč jako v Jůesej si nikdo nedovolí ani prdnout a tady s náma korporace vyjebávají jako s oslíkem, protože na to spoléhají. Jen že je 1 prohranej  spor nevytrhne, zatím co tebe jeden prohranej spor může zrujnovat. Pro ně prohraných 100tis není peníz, když za 1/2 min. reklamní spot v TV dají 70tis. Ještě uvidíme v případě Clinta, pak by mě ovšem zajímal postup Němce v Německu když by řešil obdobný problém.

Proto navrhuji už asi po páté, pojeďme do MB a před bránou tam ty naše škeble zapálíme, pozveme novináře TV a bude senzace. Jen že podplacení novináři ŠA by psali že jsme utekli z Dobřan, sice už tam máme všichni rezervačku, ale ubytovaní tam ještě nejsme.

A to neznají Clinta, myslím, že již brzo bude v TV NOVA, "Neznámý šílený střelec BRUTÁLNĚ zabil v MB celý management včetně předsedy představenstva ŠA"  Včera časně ráno, neznámý ozbrojený pachatel ve vojenské kombinéze a kuklou na hlavě vtrhnul do budovy sídla Škoda Auto a.s., kde ve třetím patře brutálně zastřeli na záchodě předsedu představenstva a následně v zasedací místnosti celý management Škoda Auto a.s. . 5 lidí zabil, 3 lidi zranil, na odchodu postřelil člena ochranky a nyní je na útěku. Poslední zprávy hovoří, že se skrývá někde ve Křivokládských lesích, ČR zalarmovala všechny bezpečnostní složky a pátrají po něm s nasazením 10tis vojáků, 2tis policistů, 3 helikoptery, 5 tanků, 1 Gripen a 2 psi.     

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, nestačím se divit, Clintovi se otevřely oči, možná se na ranvejí protrhala mlho či co... Zase se tu napsalo TDi nekomfortní, hlučné, bezemoční nekultivované... já si prostě nemůžu na nic stěžovat, výkonu dostatek (a to mám jen 130kw), naložím, jede to jako prázdné, hlučnější to je, ale je to o zvyku, topení??? topí to po 5ti km pro mě na tak velkej motor až udivující... jediná věc je turbo, ale zase to neodchází po 100tkm no a vstřiky,...taky jsou lidi co mají najeto přes 300tkm a pořád původní, nežere to olej...

 

prostě jak říkám, já osobně na TDi nemůžu vůbec nadávat.

 

Jinak Clinte tě mohu uklidnit, jsi na tom pořád dooost dobře, jsou lidi, co si auto nekoupí nové ani jednou v životě, koupí si 5let staré a to dojezdí a znovu a znovu, takže jak jsi sám nakonec napsal, pokud není nutné auto měnit (totálka, krádež, nerentabilita opravy) proč se ho zbavovat. Víš co s ním děláš, jak se k němu chováš, že je servisované atd, to že po 5ti letech je nutno pravidelně opravovat díly, co jim končí životnost to tak je, ale pořád jsou to položky mnohem nižší, než ztráta koupí nového vozu. 

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim. Na R25 mi odešlo servo a posilovač brzd. Po zjištění ceny vrakáč. Najeto 380tis. jen co vím já. Na Opelu Omega automat mi odešla kastle - 180tis. najeto. Nikdy jsem nic nedoléval, pouze běžná údržba. Auta stará od 10 do 20 let. O2......no coment, jak cenama dílů, tak poruchovostí. To mi připomíná Trabanta, kde se měnily motory kus za kus za pár korun.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint se s náma nebaví, proklíná nás, že nám jako zaříkačům ŠA to olej nežere a jemu co má obrovskej znak slepice nad postelí (místo svatebního portrétu s manželkou) a modlí se k němu každý večer a děkuje za všechny dary a tak, samozřejmě ten znak má na východ, teď do něj střílí malorážkou. Bere i manželky Fábku a jde to obojí prodat do AAA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, pokud tedy nejsi manager s přiměřeným platem, který může měnit svoje soukromá auta po skončení záruky, tak buď jít do slušné ojetiny, anebo když už nové, tak ho držet déle doma. Já tedy utek od ojeté FI, protože těch poruch tam u ní celkem dost, a čekaly by mě další investice do běžných spotřebních dílů. Octavia zatím drží, s výměnou rozvodů tak nějak počítám. Zbytek snad nějaký ten rok ještě vydrží.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo auto mě stálo venku přes noc, venku bylo cca -5 stupnu. Až po cca 15km sem fakt v autě měl teplo, to samý i u PD. u TSI, Jedu cca 8 km a už mám v autě krásně teplíčko. Nedejbože když v zimě roku 2012/2013 bylo těch -10 až - 15, to sem se ohřál, když sem měl už vystupovat :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a  ja za sebe musim rict ,mel sem vzdy skodovky,teda skoro:) golf  a leon ted,ale  vse  v pohode a kdyz poruchy  tak normalni k vzhledem k najezdu. take zalezi na tom ze mas  100kusu ok  a 101 a sype se na tom vse, a vemte si  kolik u nas jezdi octavek,to proste se musi neco najit,a kolik korejcu treba. A v dnesni  dobe je to vsechno stejne, Ale jedno vim jiste  kdyz si budu  vybrat  praci na aute  treba  menit motor u koncernu a nebo treba citroen  tak  urcite koncern.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo auto mě stálo venku přes noc, venku bylo cca -5 stupnu. Až po cca 15km sem fakt v autě měl teplo, to samý i u PD. u TSI, Jedu cca 8 km a už mám v autě krásně teplíčko. Nedejbože když v zimě roku 2012/2013 bylo těch -10 až - 15, to sem se ohřál, když sem měl už vystupovat :D

No tak počkej, bavíme se o tom, kdy auto začne topit, nebo kdy ja v autě člověku teplo??? Mě auto začne topit cca po 5km to že teplo v autě, že se můžu rozepnout a sundat čepici to už je věc druhá a záleží na spoustě faktorů čímž jeden z důležitých je i sám řidič, každý máme jiný pocitový práh teploty, kdy nám je "teplo"   to je rozdíl  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není teplo, jako teplo. Pamatuji teploty pod -15. SUP 2.5 tdi. 3x nažhavit, nastartovat, odházet sníh a potom cesta Jihlava - Havl. Brod. Motor se ohřál až půl hodiny po příjezdu do HB a pak už to bylo i na sundání bundy.

Včera v noci po 15min. na volnoběh v 3.6ce teplo jak na Sahaře.

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tady řešíte kvalitu, kdyby všichni vyráběli kvalitní auta, kdo by to pak pořád obměňoval ?

To by se asi statisíce vozů ročně nevyrábělo v žádné automobilce.

 

Já sám doufám, že mi ta moje plechovka ještě nějaký ten rok vydrží, zvlášť když mě ještě v životě čeká obměna menšího bydlení za větší ( a hypotéka je pěkná koule na noze...).

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik máš Stane nalítáno? Abych ti nechal na krámech nějakej ten olej..... :D

 

Dneska jsem zkusmo vystrčil měrku oleje a to jsem neměl dělat, mrkla na mě spodní ryska, čili počítám, že se brzy zase rozsvítí kontrola oleje.

 

Myslím, že 500km na ten litr oleje ani nenajedu :(

 

Pánové, ale to se ted zhoršuje přímo astronomickou rychlostí, tam snad ani už ty kroužky na pístech nemám :D Skoro se začínám bát s tím jezdit....Abych v kufru vozil pětilitrovku oleje.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...