kokta7 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) https://www.facebook.com/video.php?v=1598613473709397 jojo klinte, stříbrná je super na udržbu, můžu potvrdit ze scouta. ani není vidět na první pohled osekaná kapota, škrábance. Editováno: 21. leden 2015, autor: kokta7 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Tak si s nima vytři třeba prdel Ona závist je hrozná vlastnost....to já vím. Holt musíš víc vydělávat, abys konečně mohl ten svůj mysliveckej vrak hodit ze Šárky zavidet neni co, to uz jsem ti napsal, kdyz budu chtit muzu auto vymenit, ale proc bych to delal - me FUNGUJE JAK MA a jeste jedna drobnost mozna starej mysliveckej vrak, ale i tak by z nej tvoje super mini lifova snehova kralovna f nafte videla jen brzdovky Člověk a příspěvky se mění Já před pár lety preferoval laminátová mega křídla a radlice na sníh a plazení u země Ondro u tebe je to jasny, ale je to vyvoj jak sam pises v ramci let, ale u Clinta to bylo par hodin kdy obratil o 180 stupnu Ono se tu těžko vysvětluje, pár nemocných lidí to nemůže pochopit (Ozi), že mě TSI zklamaly a proto (a také díky dálničním přesunům) jsem šel do TDI. Nicméně stále tvrdím, že TSI jsou na jízdu příjemnější, tišší a dynamičtější. Až je potká to co mě, tak budou mluvit jinak.... tak znovu pro pomalejsi (Clinta) chapu, ze te TSI zklamalo chapu dalnice - najdi si v historii posty, kdy ja ti psal, ze pri tvem najezdu bych volil TDI ale ani to ze to chapu me nezastavi v tom, abych si z tebe delal prdel, protoze me to proste bavi 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Možná si Ozák myslí, že má super káru se spolehlivým motorem, ale to se tedy hodně plete, není o moc spolehlivější, než ty 1,8 TSI.... Petrrr: ale já proti TSI nebrojím, naopak TDI stále nemám moc v oblibě, na tom se nic nezměnilo. Koupil jsem rozumem, prostě TSI už nechci, stálo mě to spoustu starostí a mohlo i peněz. Já si zrovna tak teď z tvých slov mohu myslet, že je to jen závist... Stanmar: barva byla jaká byla, raději bych stříbrnou. Ondrero: ano, já auto denně využívám do práce a celá cesta je po dálnici. Je to těžké pochopit, že jsem šel do dieslu? Holt i za cenu, že si nemohu zablbnout. Haha, jenže my si dobře pamatujeme ty tvoje kecy, cos tady ještě před několika málo týdny vedl o TDI vs TSI a podobně. Je vidět, že ti otrnulo. Jinak bys tady tak neprskal. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Clinte, já mám vlastně 1,8 TSI jenom proto, že jsem si při koupi říkal, že při mém ročním nájezdu je nafta tak nějak zbytečná. Jinak bych jezdil s tím dvoulitrem. Každopádně se za benzín nestydím. A vůbec nafta stejně patří do kamen! 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 zavidet neni co, to uz jsem ti napsal, kdyz budu chtit muzu auto vymenit, ale proc bych to delal - me FUNGUJE JAK MA a jeste jedna drobnost mozna starej mysliveckej vrak, ale i tak by z nej tvoje super mini lifova snehova kralovna f nafte videla jen brzdovky A to je důležité? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Clinte, já mám vlastně 1,8 TSI jenom proto, že jsem si při koupi říkal, že při mém ročním nájezdu je nafta tak nějak zbytečná. Jinak bych jezdil s tím dvoulitrem. Každopádně se za benzín nestydím. A vůbec nafta stejně patří do kamen! Nájezd jsem tehdy neřešil, chtěl jsem živej a tichej motor a to mě nezklamalo. Motor to byl perfektní, nebýt těch jeho závad, které nakonec rozhodly. Kdyby mě ta spotřeba oleje nepotkala, tak bych do něj asi šel znovu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 A to je důležité? A pro tebe už ne? Já nevím, kdo se tady neustále chlubil, že ho nikdo nepředjíždí. Tady ti to dáme vyžrat až do dna. Jo chlapče, příště si musíš pořádně rozmyslet, než někde něco napíšeš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Clinte, nejak meknes, pirati prece jezdi vpredu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Já vím, že jsem mezi Váma teď trochu bílá vrána, ale co dělat, tak to je a já se musím naučit s TDI žít. Nakonec si zvyknu. Pawouk: není to důležité, ale potěší to. Nicméně při rozhodování jaký motor jsem toto bral v potaz také. Musel jsem se smířit s tím, že mě 1,8 TSI spráská a když jsem nad tím tak přemýšlel, závodil jsem jen sem tam, když byla nálada. Jinak jsem jezdil po dálnici ustáleně 140 tacho a těhle jízd bylo 95%. Prostě už nemám závoďáka, pirátem můžu bejt tak akorát jízdama na červenou Chtělo by to do práce TDI a na blbnutí RS-o, ale to si nemohu dovolit. Ale opakuji stále, nevím kolikrát to říct, že TSI je jinak ve všech parametrech (a to jsem tvrdil vždy) lepší volbou!!!!!!! (kromě spotřeby)...a snad se neserou tak jako ty TSIčka. (podle info ze servisů) Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Opet, valka TSI vs. TDI ale v nejakem opacnem rejdu. :D:D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) Nás by mohli dávat v TV Nova, aby lidi věděli co mají před spánkem dělat a jak se bavit. a ne koukat na ordinaci v ulici. Editováno: 21. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jo, odpadlík od pravověrných TSI. Clinte, nejak meknes, pirati prece jezdi vpredu... Ale on jezdí vpředu, ale v čele kolony pomalých dehtů... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Nájezd jsem tehdy neřešil, chtěl jsem živej a tichej motor a to mě nezklamalo. Motor to byl perfektní, nebýt těch jeho závad, které nakonec rozhodly. Kdyby mě ta spotřeba oleje nepotkala, tak bych do něj asi šel znovu. Je možný, že za pár let budu na tom stejně a to pak MB chválit určitě nebudu. V tom Ti dávám zapravdu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jo, s tím by se dalo souhlasit. Já tu nikdy nebudu vychvalovat své TDI jako někteří jedinci, protože dobře znám protipól a jak jsou skvělé TSI motory. Jenže jsou kvalitou na hovno a to si tu musíme všichni přiznat. Vychytal jsem všechny závady, co mohly nastat, kromě rozvodů....i ty by možná časem přišly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jo, odpadlík od pravověrných TSI. Ale on jezdí vpředu, ale v čele kolony pomalých dehtů... Jojo, je to tak. Souhlasím. Jak jsem psal, musím si na TDI opět zvyknout a skamarádit se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 JJ, ty si vymění ten nadšenec co si to koupí po Tobě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Jestli nevymění celej motor.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) už koupil, už zmizelo http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/carB.html?id=69436830#make=109&model=261&palivo=1&kmmin=100000&kmmax=120000&branch=2&body=H Klinte jak můžeš vědět že je celej motor K.O, když ho nikdo neměl rozdělaný ani tam nikdo nekoukal kamerkou dovnitř. kroužky např sou běžná věc u benzináku v koncernu. ale většinou až za delší dobu. Editováno: 21. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Dnes mi volali, že podělali nějakou plnou moc, jestli jim ji nepodepíšu znova, tak je to klidně možné, docela spěchali a chtěli to dneska.....prej dneska :D Na to ať zapomenou, za ty jejich příplatky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) U mě nešlo jen o kroužky. Já spadal pod celou pístní sadu za 65tis....Ale máš recht, že jiné ročníky měly jen kroužky. Určitě si vzpomeneš na ty obdobné případy, kdy ani pístní sada nebyla uznána za vhodnou k výměně a řešilo se výměnou motoru. Editováno: 21. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Je to možný? Takovou plečku a tak rychle.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Ja mam sice pomalou plecku i kdyz TSI Presto. MY SVA TSI NEDAME !!! I KDYBY NA CHLEBA NEBYLO A RETEZY LITALY. Clinte spis dobre? Muzes se na sebe podivat do zrcadla. Tys normalne konvertoval. To je horsi nez kdyby ses stal muslimem. :D:D 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 (editace) klinte vysvětli mě to jako 5 letému dítěti. Jak kdo může vědet, že byla K.O. celá pístní sada, když to nikdo neměl rozdělaný. Editováno: 21. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 To nikdo rozdělávat nebude, pokud nevyjde váhová zkouška mají na to TPI = výměna pístní sady a basta. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Asi mají nějaké zkušennosti, vědí co stálo za hovno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky