motosman Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Mám GY UG8 a spokojenost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 já už bych rád přezul, ale pneu servisu týden trvalo dodat pneumatiky a prej je už mam připravený, no to chci vidět zítra jestli bude čas... (ještě čekám že mě je odřel)-.... Já jenom Jiříku, že si nám psal že s dieselem nejde jezdit za méně A jinak i sám velký Honza psal, že sou rozdíly ve velikosti pneumatik a vy jste mě s pawoukem tvrdili, že to tak velkej nebude... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26050&p=1553877 Marku, u OIII to jsou zatím předběžné výpočty dle spotřeb, dojezdu a cestovní rychlosti. U OII tam nějaký rozdíl byl taky (zhruba 0,46l/100km). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 A jinak i sám velký Honza psal, že sou rozdíly ve velikosti pneumatik a vy jste mě s pawoukem tvrdili, že to tak velkej nebude... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26050&p=1553877 Ehm, a kdeže jsem něco takového tvrdil? Navíc, na OC píšeš něco jiného "Tomu se dá věřit, pawouk ani klintik mě nevěřili že to udělá takový rozdíl..." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 1.2 TSI EA211 jede. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 A tady další. Koncernová kvalita se holt hned pozná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Jedna zajímavost: Kawasaki H2R. Výkon 326 k, maximálka 392km/h. Servisní interval: 15motohodin na běžnou údržbu, 60 na repasi motoru. Odpočet začíná od 8000 otáček výš. By se Kokta nedoplatil.......[emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Twl, na tom se dá ještě jezdit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 já bych na to hlavně ani nevlezl, protože mě to pujčili a hned sem to radši vrátil, protože tyhle stroje to je o život. už sem to řešil s Kozákem. člověk na tom moc necítí rychlost a ještě když ti neřeknou, že nemužu brát naplno na dvojku a ono ti to vystřelí do vzduchu... strašný stroje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Motocykl není pro mě. Já bych se bál i na skůtru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 jojo hlavně do tebe někdo najede nebo ti otevře dveře, či zabrzdí a může to být celkem jistě i konečná.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Silná mašina je super adrenalin To my experti s Motosmanem dávno víme. Jedinečná cesta, jak si vyvětrat hlavu Akorát že já mašinu už prodal.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Proč si prodal mašinu? Nešela do toho nález nafta 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 (editace) Kdepak, jsem pár let po operaci krční páteře, mám místo ploténky v sobě titan. A mašina (naháč) bez plexi mi ve vyšších rychlostech nevyhovovala a začal jsem mít zdravotní problémy (díky náporu větru na helmu, trpěla krční páteř). Ale rád na to vzpomínám, měl jsem skoro 1700 obsah, víc než má Kotex v kinderkárce a nekonečný krou´ták, o kterém se Koktovi ani nezdá..... A ten zvuk luxusní..... Editováno: 26. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 (editace) Prostě H-faktor jedině přes pojištovnu, jinak pryč od nich..tadle mrdka stojí v bazaru kolem 115tis a oni chtěj za todle 25tis Editováno: 26. Březen 2015, autor: Hurikan88 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Tady jsem jí ještě fotil na zahradě, kdepak je asi holka teď 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Kdepak, jsem pár let po operaci krční páteře, mám místo ploténky v sobě titan. A mašina (naháč) bez plexi mi ve vyšších rychlostech nevyhovovala a začal jsem mít zdravotní problémy (díky náporu větru na helmu, trpěla krční páteř). Ale rád na to vzpomínám, měl jsem skoro 1700 obsah, víc než má Kotex v kinderkárce a nekonečný krou´ták, o kterém se Koktovi ani nezdá..... A ten zvuk luxusní..... Tak to máš ještě dobrý kamarádovi ruplo zadní kolo opřel mašinu o zaparkovaný auto a bohužel to odnesla nad kolena noha takže za pojistku koupil autak a titanovou nohu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Twl, to je mašina. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Pawouku ja to presne vedel ze se najde neco u tech novych 1.2 TSI. Byla to jen otazka casu. Hlavne vsichni jak uz ten novej bez retezu bude ok a ono hovno. Jeste budou vsichni vzpominat na starej "dobrej" retizkovej EA 111. [emoji1] Muzes to hodit i do sekce Rapid o rozvodech. Kdepaak tyhle euro sracky. Priste kupuji ameriku. Dnes kolem me projel Ford Raptor a normalne jsem uchcaval do trenek. Trochu to orostoval a staly mi chlupy az na prdeli. Ten zvuk to je proste narez. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Nejsem priznivcem motorek. Temer vsechny co znam co jezdili si na motorku odnesly nejakou tu vetsi zdravotni vzpominku. Myslet si ze tebe se to netyka je kratkozrake. Je to jen otazka casu. Jo libi se mi, obdivuji kdyz nekdo umi, ale to je vse. Na to se mam az moc rad. Skoncit pak jako mrzak v tom lepsim pripade pro chvilku adrenalinu jak pises za to nestoji. Kdyz chces adrenalin jdi si na Matejskou. Stary fotry od rodiny nechapu uz vubec, tam bych uz cekal nejaky rozum v hlave. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Clinte, tebe bych na mašinu netipoval ani ve snu, spíše jsem čekal že máš někde cabrio na víkendy... Krásna mašinka. Já měl "jen" 600ku, jak se narodila malá, dal jsem motorku pryč... Častokrát (hlavně když na začátku sezony začnou jezdit) si zavzpomínám, na druhou stranu, pokaždé když jsem nastartoval jsem vyjížděl s tím, že to může být poslední jízda a domů se vrátit nemusím... Ale kdo na mašině nejel, nemůže nikdy pochopit motorkáře (myslím ty normální, né ty masochistický magory co mají zatemněný mozek a jedou kamikaze)... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Pawouku ja to presne vedel ze se najde neco u tech novych 1.2 TSI. Byla to jen otazka casu. Hlavne vsichni jak uz ten novej bez retezu bude ok a ono hovno. Jeste budou vsichni vzpominat na starej "dobrej" retizkovej EA 111. [emoji1] Muzes to hodit i do sekce Rapid o rozvodech. Ne, tam to zatím nemá co pohledávat, týká se to motorů, který v Rapidu ještě není. Já neumím německy, takže použitím google překladače mi to vychází zhruba tak, že jde o výrobní závadu - nedotažené, či vadné šrouby držící ten přestavovač pohromadě. Navíc, od MR 2015 (což se týká jak OIII, tak Rapida a dalších modelů) budou motory EURO6, kde to již nemusí být. Tyto motory už má FIII. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Ale kdo na mašině nejel, nemůže nikdy pochopit motorkáře (myslím ty normální, né ty masochistický magory co mají zatemněný mozek a jedou kamikaze)... Normální motorkáře chápu a možná by se mi to i líbilo, ale pověst jim kazí až příliš mnoho magorů, které potkávám na silnicích. Ovšem v dnešním provozu bych se asi stejně bál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Jo jo, jako v každé skupině motoristů se najdou magoři, to si člověk nevybere... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 (editace) Já jezdil do 140...pak už se nedá bez nějaké ochrany, moc to fouká. Už nad 120 je to hodně citelné. Jen občas mě to vyneslo do protisměru, hlavně na začátku ježdění , pak už si člověk zvykl a věděl, co si kde dovolit. Ovšem nejhorší byl nekvalitní povrch silnic a zejména to jejich asfaltování novou stříkanou metodou....v zatáčkách opravdu hazard. Editováno: 26. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Tos začínal jezdit na moto zrovna s tímto dělem? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky