Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ja zase tak moc presny byt nechci. Ale do gumicky to ma hodne daleko. Nemela by gumicka byt z gumy?

Kdyz se dneska vyrabi parky bez masa, tak proc by gumicka mela byt z gumy?

Spis nad slozenim jidla bych se pozastavoval, ne nad timhle...

Hold nekdo ma cas resit slovickareni.

Mimochodem kdyby jsi si precet vsechny 3 kratke posty a ne jen to co sem vlozil Pawouk (konstatovani bez hlavy a paty / navaznosti), tak bys pochopil. Mimo jine, ze Pawouk psal uplne offtopic a odvolával se na svou funkci a jeste ze to je rada :D. Hold kdyz na nekom sedis, tak si hajis i blato v trenkach. Jen ale kdyz ma jiny blato v trenkach, tak je to nepripustne (dvoji metr praktikuje a vycitalo mu to tu uz nekolik lidi). A take jsem psal sorry, uznávám, je to krouzek ne gumicka, ale nic to nemeni na tom, ze jsem nekomu mozna pomohl. Minimalne byla informace cena.

V realnem zivote to funguje tak, neptej se jestli chce pomoct a pomoz mu...

Editováno: , autor: Radius
Vloženo

Jenže Formule Renaultu nikdy nic nevyhrály :D Byly tam vždycky jen do počtu, aby to nebyl jenom samej McLaren a Ferrari :D

Ty chlape tenkej led. Ja bych toto netrvdil, minimalne vyhral jejich Motor pohar konstrukteru v monopostu RedBullu. Proto se na to take odvolavaji v reklamach.
Vloženo

Hele, mne je to celkem jedno. Ale kdyz uz podruhe napises, ze to jsou gumicky, navic slovy "Jsou to obyc gumicky, nic vic nic min.", tak te proste musim vyvest z omylu. Obyc gumicky to proste nejsou. Ale ze jsi treba nekomu poradil nepopiram, to je samozrejme v poradku. :kol-47:

 

PS: Jak by napsal Clint, holt se pise s T. :kol-98:

Vloženo

no do 1.8 tsi a 2.0 TSI jednu dobu fakt dávali gumičky, to má radius pravdu :D pak už začli dávat normální kroužky co i vydrží pár tisíc km. hold moderní auta.

Vloženo

kokto: Seděli jsme ve Škodě VisionS!

 

A co jako, mám snad kvůli té šlupce skočit z okna? to zase nebudu v TV a všude na netu poslouchat a čumět měsíc na nějaké posrané Škodovácké hnusné SUV a poslouchat brekot Kabaně a plky novinářů jak  je to úžasné. A až to vyleze z výroby tak to bude vypadat stejně jako ten Seat jenom to dostane jinou masku a tvar světel. A samozřejmě a to hlavně jiný ceník. 

  • Pozitivní 1
Vloženo

Jenže Formule Renaultu nikdy nic nevyhrály :D Byly tam vždycky jen do počtu, aby to nebyl jenom samej McLaren a Ferrari :D

Což je samozřejmě nesmysl.

A propo jen za posledních 10 let má nejvíce titulů Renault potažmo stáje s motorem Renault.

Vloženo

Na to Clint zapomněl - že RedBull má motory Renault a čtyři tituly s nimi. Pak v devadesátých letech totéž s Williamsy a Benettonem. Renault je po Ferrari druhá nejúspěšnější značka v F1 v počtu titulů pro vozy s jeho motorem.

  • Pozitivní 3
Vloženo

Pawouku, super napsane v Korniho vlakne. Kde si zo cetl?

Tema F1 a Clint. Co chcete za nazory od cloveka co jezdi s dehtem, na Mogul a navic na Barumech. [emoji23]

  • Pozitivní 2
Vloženo

Ta citace je z knížky "V soukolí okřídleného šípu" od Jana Králíka. Jsou to vlastně vzpomínky Ing.Petra Hrdličky, šéfkonstruktéra Favorita, jeho otec Ing.Karel Hrdlička byl za první republiky šéfem ASAP (což byla Škodovka v Mladé Boleslavi) a jeho syn je vedoucím vývoje agregátů v ŠA.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Petrrr, teď jsi mě tedy poprvé úplně odzbrojil. Nevím co na to říct. Máš prostě pravdu, dehet + Mogul + Barum je moje oblíbená kombinace. Cítím v tom vlastenectví [emoji23]

K těm Rendlům na F1, jo máte asi pravdu, já to vůbec nesleduji, přestal jsem s koukáním na F1 v době, kdy shořel Lauda. Řekl jsem to schválně, abych popíchnul KinderPetrrra, neboť vím, jak si na kundě v plechu zakládá [emoji2]

  • Pozitivní 1
Vloženo

Já jsem se v tom moc nehrabal, ale některé typy motorů se u nás vyvíjejí určitě, vždyť Škodovka dělala nedávno úplně nové vývojové centrum motorů, tak nepředpokládám, že by jenom testovaly motory koncernu...

Vloženo

Jo, 1.2 HTP je jejich dílo. Vyrobilo se jich přes tři miliony. Pod Hrdličku spadá vývoj agregátů (motory, převodovky) a podvozku (včetně brzd). V Česaně mají za 1,2 miliardy Kč nové centrum vývoje motorů, které mělo převzít vývoj motorů EA211 MPI pro celý koncern. Ale jinak samozřejmě upravují koncernové moduly pro potřeby ŠA, jak píše kokta. Ovšem včetně mechanických komponentů motorů, nejen sw řj.

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...