Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ty vole Stringo. Ty si odbornik. Citis to az v Plzni. Opravdu piju Chilsky Merlot.
To jsou ty nadpozemske schopnosti diky nadlimitnim davkam radonu. Neumis kreslit trubky? Potreboval bych kurva helfnout nebo se z toho brzo poseru. Poslu ti to emailem.



Chlapce jezdi ti s vinem za manzelkou a evidentne na to vino nedojde :), ty jsi pak rad, kdyz zena 'unavena' jde spat a ty mas klid na vinko u televize :D

A Sabiza protoze je tu novy a nezna historii. Tak mu to musim vysvetlit. Presne jak pise Pawouk. Rapid jak vime se ze zacatku moc neprodaval. Mimo jine i kvuli v dane dobe prestrelene cene. Tedy Skoda sla s cenou dolu a v te dobe jsem jej kupoval co by skladovku ve stredni vybave. Ta v te dobe ( pred 3 lety) obsahovala radu prvku vybavy na ktere dnesni Rapidy muzou jen blbe koukat. Pokud to clovek porovna co meli tehda a co maji dnes jak do plusu tak do minusu. Tak ti vyjde ze Rapid ve stredni vybave dnes stoji o cca 35-40tis vice nez co jsem jej tehda koupil ja.
Mala poznamka - porad je mi milejsi novy Rapid nez za stejnou cenu bourana 3 roky stara O3 s nejasnym zivotem ( i kdyby bourana nebyla). Pro me je totiz to nejdulezitejsi bezpecnost a nic naplat jistotu ti da jen novy auto a kupovat dnesni vojebany chrchli co by ojetiny kdyz uz se ti auto sype kolikrat v zaruce je vice nez sazka do loterie.



Ja jsem po roce sel luxovat Huyundaie, pak jsem otiral ty mekcene plasty specialnim konzervacnim voskem a nahke koukam, zase airbag, zase airbag, tak jsem je spočítal, cumel jsem jak pero z gauce, 10 jsem jich napocital. To je 5x tolik co v Octavii 2, co jsem mel.

Tak tak, Sabiza to napsal výstižně. :-) Hold běžně nemám po kapsách 300 papírů. Skládal jsem 70% na 3 roky s tím, že na kratší dobu to při 70% nešlo. Na druhou stranu Škofin mi dal slevu 20tis a já jim přeplatil jen 17. Tedy v mém případě byl Škofin v mínusu a já na tom 3tis vydělal. Než kdybych to platil keš.



Tak schvalne, kdo lip pocita, ty nebo Skofin.

Dneska mám nějakou psavou nemoc, zatím co vy to flákáte. Abych jenom nechválil, brácha dluží za opravu klapky na Leonu skoro 8 tisíc, přes sedm si vzali za práci, klapka petikilo. Vyndavali celou palubní desku :-(




Zlate manualni.

Nechápu co by tam mělo vrzat, skřípat, rezonovat nebo mlátit... Ja palubku sundaval 3x a vždycky jsem to nasadil tak jak to má být a nic z uvedeného se neděje. Mě to trvalo potřetí opravdu jen hodinu (dělal jsem to sám, pouze s jejím vyndání mi pomohla manželka) a opravdu hodina práce od začátku odstrojování... Fakt nechápu tu cenu...




To je prave ono, ty si to sam udelas poradne, neco stahnes, sem pridas tlumici hmotu apod.... cizi to vyloupne, urve packy, nanda jak to vyjde, sroubky nenajde anebo zbydou...

Buh vi co to nakonec vubec bylo. Tohle mu naklabosili aby obhajili tu natazenou cenu. Od zacatku ze je to klapka a najednou je to buh vi co. Ja vzdy chci menene dily zpet. Krom filtru chci vsechno i svicky. U seatu, ke kteremu prijede jeden clovek za mesic tak z neceho zit musi. Neverim AS ani jmeno a to i kdyby tam delala moje mama. Jsou to sejdiri a podvodnici.



Ja jsem to letos udelal take, rozepisu se pozdeji.

Já za sebe musím říct, že mám v Praze mechanika, který je více než solidní. Je pravda, že je někde v hajzlu (Miškovice), ale na druhou stranu neojebává na materiálu, na práci a dá se s ním domluvit. Pokud k němu pak člověk jezdí častěji, tak je schopnej a ochotnej dělat věci i bez faktur za hubičku.



Dej kontakt, mam to kousek.

Hadice nejde svařit. 



Dneska jde svarit vsechno. I plastova nadrz na benzin.

„Svařit“ hadici jde asi tak kvalitně jako svařit plastový nárazník. Je to sice pěkné, ale nekvalitní. Hlavně je to oddalování problému. Pokud šlo o obyčejnou hadici, nechápu, proč ji za pár korun nekoupili a nevyměnili za novou. Toto opravování spotřebního zboží je zbytečné a drahé. Garantuji Ti, že za dalších 10 tisíc kilometrů tam pojedeš znovu.



No vsak koupili novou hadici a navarili misto te staré.


A zbytek prispevku se nejak zas ztratil, Tapatalk na Houno.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Radius napsal:

Ja jsem po roce sel luxovat Huyundaie, pak jsem otiral ty mekcene plasty specialnim konzervacnim voskem a nahke koukam, zase airbag, zase airbag, tak jsem je spočítal, cumel jsem jak pero z gauce, 10 jsem jich napocital. To je 5x tolik co v Octavii 2, co jsem mel.

A to si myslis, ze kazdy napis airbag ma za sebou jeden samostatny airbag? Octavia II ma tech napisu taky 10 a skutecne je jich tam "jen" 6. :doh

Editováno: , autor: LucasCZE
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to já taky ale většinou jen když jsem v pracovní zátěži [emoji6]

Hlavně pozor na Rádiovku už se tu dlouho neukázal. 



Mel jsem dovolenou, tak nac si ji kazit tema kecama jak je Skodovka kvalitni a ze jine značky jsou sragory.

Kdepak, invalidní motor mi nesmí pod kapotu. :rolleyes:  A to vrzání neslyšíš přes zvuk toho vysavače HTP. :kol-48:



Znam par lidi, co tohle rika o ctyrvalcich. Pak jdou menit olej a maj to za 10l do tech svych 4.3l (BMW 735, kolem 210KW), 5.7l (nevim presne co to je, ale je to Kitt z Knight Ridera, 170KW) a 2.7 (ani netusim kolik ma KW, videl bych to tak na 150KW) ma jen 6l oleje, kamose to ted ceka v Audine.

To je brutální. Navrhuji čelní náraz rapid x dacia. Jako bonus bude uhrazení škody od místního MNV. Když se to dobře zařídí bude i na plnohodnotné auto.



Skoda ty Dacie, je nova, navrhuji Forda, ten stejne vzdy jezdi jen tam a zpatky musis mit odvoz.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co má být? Můj motor dělá něco podobného úplně legálně - za určitých podmínek (teplota, délka odstávky, atd.) po startu studeného motoru tzv. zahřívá katalyzátor. Pokud tyto podmínky splněny nejsou, na katalyzátor kašle a jede v úplně jiném režimu volnoběhu a tím pádem i emise jsou někde úplně jinde. Celé EURO normy jsou jen jeden podvod a šikana zákazníků.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak Stane, ja se taky rád svezu a kór na jich, na západ jezdím pořád ale tam neznají kopce. [emoji4][emoji4][emoji4]  

Letadla nemusím nemám z nich dobrej pocit, nedá se ovlivnit musí se věřit plešatýmu pilotovi který si za to omylem sednul po zběru zajíců z ranveje [emoji3][emoji3][emoji3] 

 



Hele letadla jsou porad bezpecnejsi nez auta a za dalsi. Kdyz ridis po silnici, defakto jsi odkazanej taky na ostatni, pac ja to valil po D1 a ackoliv ja si nechavam dostatecne mezery, ze okamzite nemusim dupat na brzdu, jakmile ten predemnou zacne brzdit, pripadne na brzdu jdu z lehka, aby blbec za mnou videl ze se neco deje, tak stejne kazdej picus to kuli az k narazniku, pak dupa na brzdu az se mu predni kapota klani k zemi. Kdykoliv te nekdo muze sestrelit, no ja radsi letecky - kdyz uz penal, tak poradne.

A to si myslis, ze kazdy napis airbag ma za sebou jeden samostatny airbag? Octavia II ma tech napisu taky 10 a skutecne je jich tam "jen" 6. :doh



Tak ta moje mela napisy dva, ten zbytek se ani neobtezovali a nechapu proc by si nekdo delal tu praci s odlitim dilu s vyrezem (pripadne dovyriznutim) a odlitim dalsiho dilu, ktery se do neho zacvakne jako krytka, kdyz tam pod tim pak nic neni. Napriklad u Rapida si s tim nedavaji ani praci u svetlometu a prvni vymena zarovky = vyrazeni kusu plastu a dokoupeni zatky - alespon takto to nejak popisoval mistr Peeetrr s jeho limuzinou. Do airbagu ja nesaham, takze do krytek stourat nebudu, abych se presvedcil jestli tam neco je nebo neni.

A hele Rádiovka se vrátila tak já tě s radostí vystřídám můžeš tu plivat na škodovku a chválit hnoje s Dáčkó.



Ja to nemam zapotrebi, to je jak se zenou, nesmis ji tlacit tam kam chces, pac pak to bude delat s odporem. Musis ji jen ukazat smer. Casem ten smer taky najdes :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady to asi nikoho nebude zajimat, tak to nebudu psat dlouze. Byl jsem na garancce po 2 letech v Auto Zeman, maximalni spokojenost, poprve v zivote jsem mel dily vlastni, nebyl to zadny problem. Ptali se me na zavady a jak jsem s autem spokojenej (jeste ted z toho nechapu), pick up service ne (nvm jestli jsem to zde psal o teto sluzbe, pripadne mohu rozvest), takze to byla jedina chyba, skoda ze nemam nahrany hovor, kde mi ji prislibili. Misto toho pujcene auto za 240Kc. No a o tomto autu tu radsi psat nebudu, pac to by zas bylo nenavisti, ale reknu jedine, Clint mel v hodne vecech pravdu. Jinak polovinu veci co bylo predepsane menit 2 roky / 40tis mi nedelali, pac mam lehce pres 20tis najeto, napriklad i brzdovku jen zkontrolovali. Kam se na tohle sere Brandys, tam byla plna huba kecu a menili vse. Ono menit taky svivcky ve 20tis je holy nesmysl. Znacky jsem zkontroloval, dily jsou fakt moje. Nauctovali si samozrejme komplet garancku, tak jsem zvedav az se treba kapalina bude menit, zda-li mam vymenu jiz predplacenou. Takze musim rict ze po Kralupech (Skodovka), se zda byt dalsi dobry servis Auto Zeman. Mam jeste vyborne reference do Pocernic, ale je to pro me dal a levnejsi hodinova taxa je vykoupena priplatkem + 300Kc za vlastni material.

Pak sem kdysi potkal kamose a rikam mu, tyvole ten tvuj motor nejak rachta, zajed do servisu, nema zdravej zvuk. Rikal ze to je no problemo, ze uz to takhle dela dyl a ze to po zahrati prestane. No rok se s rokem sesel a kamos pise, zjisten prusak 60% oleje na 3tim valci, resim vymenu motoru, tak jsem zvedav jak dopadne. Retez ale asi drzi :). Nema Ochcavku jak tu nekdo urcite hned videl, ma Pazouta 1.6 THP, rekl bych ze uz ma asi ctyrleteho a ze s nim nalital asi 80tis, ale to bych kecal. Kupoval novotu. Dale si sestra pritelkyne poridila cervenyho Golfa na operak a po mesici dopis, at se dostavi na svolavaci akci, udajne ma vadne isofixy. Rekl jsem ji, ze je stejne nepouziva, ze auto neni jeji, tak at si to vyresej az pri 'garancce'. Ten cas a cestu ji nikdo nezaplati.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Pawouk said:

No a co má být? Můj motor dělá něco podobného úplně legálně - za určitých podmínek (teplota, délka odstávky, atd.) po startu studeného motoru tzv. zahřívá katalyzátor. Pokud tyto podmínky splněny nejsou, na katalyzátor kašle a jede v úplně jiném režimu volnoběhu a tím pádem i emise jsou někde úplně jinde. Celé EURO normy jsou jen jeden podvod a šikana zákazníků.

taky to je hrozný jak pak cuká motor když se hned pomalu rozjedeš. kreteni zasraní fakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Radius Samozrejme, ze za temi krytkami airbag je. Jenze na jeden airbag jsou klidne 3 napisy. Takze to, ze jsi napocital 10 napisu neznamena, ze tam skutecne tech 10 airbagu mas.



No ale ja pocital hlavne krytky, 2x 3 sloupky + volant (krytka neni, ale mel by tam byt) + spolujezdec (opet bez krytky, mel by tam byt, mozna tam je i napis) + 2 predni sedacky (na boku poutka jako u tricka s napisem airbag), ja pocitam 10 teda.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky to je hrozný jak pak cuká motor když se hned pomalu rozjedeš. kreteni zasraní fakt.


Muj i20 necuka, za to si pekne prida sam plyn na volnobehu i na 2tis klidne a jak rika Clint, je to sytič :D a funguje jen kdyz jsou splneny urcite podminky. A jak jsem psal, das tam jednicku a auto samo upaluje jak splaseny.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim, jestli neumim psat, nebo jestli ty neumis cist. Ale pisu ti, ze pocet krytek se nerovna poctu airbagu. Takze k cemu je ti 10 krytek? 3 krytky na sloupkach = 1 airbag. Takze tam mas 6 airbagu stejne jako to ma hodne Octavii. Nemas tam proste neco navic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Rádius, to vzdávám, to nejde číst....

Hnůjdaj bude ještě větší srágora, než ten současnej. Je to jako s každým autem, čím novější, tím ošizenější. Nejhorší ovšem je, že tohle už platí i v motocyklech.....

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...