Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 22 hodinami, Clint napsal:

Tak potvrzeno. Volal jsem známému servisákovi, říkal, že u trojky je to přímo odvzdušnění nádrže, pokud by tam šla naopak voda obráceně, je tam prej nějaký ventil, co to nepustí do nádrže. Prej mohla být plná nádrž i před tím a dostalo se to tam a teď teprve to tlak vytlačil ven. Pravda je, že před tím jsem plnou bral až do cvaknuti pistole.

Už se ho radši na nic neptej :rolleyes: ... Samo je to odtok, dyť víčko na kastli taky netěsní, dovedete si představit, kdyby tudy bylo vyvedený odvětrání, jak by to dopadlo? Nasunutá odtoková hadice je dle ETKY 893809937, jinak odvětrání je vedený do hrdla viz obrázek. Občas je dobrý při mytí auta víčko odklopit a prohnat odtokem vodu, hadice se opravdu ráda ucpává.

OIII.jpg

Editováno: , autor: rayx
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše. Hlavně pokud Ti někdo stojí u nádrže s odsávačkou a krade Ti naftu.

@Petrrr: Však počkej, až si půjdeš pro Kodiaqa, tak Ti ho odmítnou předat, protože jsi problémový „zákazník“.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše. Hlavně pokud Ti někdo stojí u nádrže s odsávačkou a krade Ti naftu.

@Petrrr: Však počkej, až si půjdeš pro Kodiaqa, tak Ti ho odmítnou předat, protože jsi problémový „zákazník“.

To jde? To musi mit nejakou ohebnou trubku, aby prosel zaklopkama a 'husim' krkem (kazde auto ma jiny tvar, zde to muze byt treba rovne) a pak do nadrze foukat vzduch. To neni jak Felda, kde staci udelat dole diru a samo to vytece. Vim ze to lidi resi pres podavac (natvrdo privedou napeti na danou pojistku) v nadrzi a obvykle rozpojej hadicky u filtru - ale to jsou snad jen majitele, jak to delaj corky nevim.

Apropo neni odvetrani do ovdzdusi uz eu zakazane? Auta to snad resej odvodem vyparu rovnou do sani za jizdy a nebo do uhliku pri vypnutem motoru? Toto nevim, jen domnenka.

Tvl to je voser. Tohle neví nikdo v autorizáku [emoji23] [emoji23] A to jsem se ptal ve třech

Kdybyses zeptal jen me, tak bych ti to vysvetlil, kdyz me nikdo neveri a ze jsem mimo misu apod a vzdy mam pravdu.

Se mi vcera stala nemila vec, nastartuju a hnedka zacly blikat varovny, tak jsem je vypnul a bez reakce. Blinkr na onu stranu, vypl blikacku na druhou stranu. Pomohlo az chcipnout motor a znovu nahodit. Jedna se 03 a najeto mela asi 250km. Naborena neni a nebyla - jsem si rikal ze tak chytre to neni, aby se mi to chlubilo hned po nastartovani, kdybych si toho treba nevsimnul a nekdo by ji naboural zaparkovanou. Na nove auto teda nedela moc dobrej dojem.

Jinak samozrejme odvetravani jsem prolejval vodou jak u 01, tak u 02. U 01 jsem to dokonce i vytahl a vycistil - uz to neodtejkalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 hours ago, rayx said:

Už se ho radši na nic neptej :rolleyes: ... Samo je to odtok, dyť víčko na kastli taky netěsní, dovedete si představit, kdyby tudy bylo vyvedený odvětrání, jak by to dopadlo? Nasunutá odtoková hadice je dle ETKY 893809937, jinak odvětrání je vedený do hrdla viz obrázek. Občas je dobrý při mytí auta víčko odklopit a prohnat odtokem vodu, hadice se opravdu ráda ucpává.

OIII.jpg

však sem psal že je to asi kanálek stejně jako u benzínu(vapka se tam vždy dostane a pročistí to)... to je vidět jak fungují nahovno autorizáky u VW/škodě, seatu a jinde.... a Klint tam rád nechává svoje peníze :D nejlepší služby :D 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

51 minutes ago, Clint said:

No ptal jsem se zatím jen v pražských, zeptám se schválně v tom, kam jezdím s autem. Bude to taková zkouška autorizáku, kdo bude vědět, tam jezdit emoji1.png

 

jak to je možný, dyt to je tvoje nejlepší značka škoda. :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záhada. Mně to přišlo divný už tehdy u FII. Nicméně situace byla taková, že z ničeho nic byl zamaštěný jen ten odtokový otvor. Proto mě to tehdy zarazilo a zmátlo. Tankováno vždy do vypnutí pistole a kolem hrdla vždy čisto a sucho. Komentovat radiovku s teorií uhlíkového filtru, když se bavím celou dobu o naftě, snad ani nemá cenu.

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se byl zeptat vedle u mechošů. Koukli a měli hned jasno.
Prý je to spojený s nádrží. Něco jako krk a žaludek. Když do něj hodíš nějakou sračku ( naftu ), tak se pobleje, nebo mu to furt lítá do krku. [emoji106] [emoji106] [emoji106]

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, teď v mém servisu Škoda mi šéf technik řekl, že je to jen odtok a že odvzdusneni je do hrdla. A že jsem asi špatně utáhnul uzávěr hrdla po tankování. Je to sranda. Nalil jsem tam vodu a odtekla. Ale dole nikde netekla. Možná jsem si ji nalil do nádrže. [emoji23] [emoji23]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záhada. Mně to přišlo divný už tehdy u FII. Nicméně situace byla taková, že z ničeho nic byl zamaštěný jen ten odtokový otvor. Proto mě to tehdy zarazilo a zmátlo. Tankováno vždy do vypnutí pistole a kolem hrdla vždy čisto a sucho. Komentovat radiovku s teorií uhlíkového filtru, když se bavím celou dobu o naftě, snad ani nemá cenu.



Zvlastni, ze ja se zrovna bavil o benzinu - vypary, nafta jich predpokladam moc nema. A odtok maji vsechny motorizace.

A nemas se cemu divit, neumite natankovat, samo to neutece.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...