Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hele ty kluku plešatá udělej taky čaj když jsem doma, já se ti podívám na zoubky  v převodovce protože ty poznáš maximálně kde co ti loupne ;)

Vloženo

Kapitane. Tak muj Rapid dnes krom umyti, vysati, osetreni interieru ( jako ze tech plastu je tam kurva hodne tak to dalo zabrat), absolvoval narocny Petrrruv test prevodovky. Ja jako hlavni bezplatny tester SA jiz s mnohaletymi zkusenostmi jsem provedl nekolik 100tis razeni 1. RS na miste, nekolik 100tis razeni 1.RS pri nizkych rychlostech a bez zavady. Rapid prosel bez zavady - kvalitni to vuz o tom po tom.
Tedy asi mas spatny kus, coz se stava max. u 1 z 10000.

  • Pozitivní 2
Vloženo

Petře zapomněl jsi nato že mohla mít převodovka jen dneska dobrou náladu. :D

Je to prostě křáp ale to neva škodovku bych koupil znova mám ji rád ;)

Nechce se mi tu zakládat nové téma aby vůbec na mě zbyl novej první stupeň když má teť koncern problém z dílamaB)

Vloženo (editace)

Me z celyho koncernu se me libi nejvice libi gt4 :))) to je proste top auto jako kdybych ho zadal udelat ja :)

ale hold sem chudej tak o tom muzu max koukat na videa :))

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Vloženo

A remcat na forech. [emoji3]
Kapitane, Buh zehnej ( ne Americe), ale Skodovce. [emoji3]
Jen bohati mohou kupovat Skodu, protoze maji na to kupovat co 3 roky novou nez se to rozsype.
Jo a abych Te uklidnil, toto je teprve zacatek. [emoji23]
Jinak mam trochu pocit ze ty ve svem TDI nemas prevodovku MQB 200. To cislo za tim MQB vetsinou uvadi pro jaky max. kroutici moment je tato prevodovka urcena. Z toho vyplyva, ze O3 se to tykat muze ovsem s motorem 1.2 TSI, ktery ma 175 Nm. Vsechny ostatni motorizace , pokud se nepletu, maji kroutici moment vyssi a tedy i jinou prevodovku.

  • Pozitivní 3
Vloženo

Ok Petře tak ti díky za osvětu :palec2: no uvidím co tam najdou nebo spíš nenajdou a řeknou ať si nechám seřídit pastelky u doktora :D:D:D

  • Pozitivní 2
Vloženo

Začíná se to znovu rozjíždět. Dnes po dalším tankování znovu únik paliva. Natankovano zhruba dvě třetiny třetiny nádrže. Potvrzeno, že to teče z té hadičky vlevo dole, kolem hrdla sucho. Potvrdili mi to i následně na Jarově v autorizáku. Skutečně to bude odvzdusneni nádrže, kombinované s odtokem vody. Voda odteka normálně ven, výpary z nádrže naopak do prostoru pod víko. Řídí to asi ventil, který u mě zůstal otevřený a nafta stříká při plnější nádrži ven a voda naopak teče do nádrže. To potvrzuje, že když jsem tam lil vodu, nikde pod autem netekla. Auto jde do servisu příští týden. Tohle tvrzení je shodné ve dvou autorizákach, kde se v obou případech vyjádřili přímo mechanici. Teď potřebuji Pawouka, aby to potvrdil.

Vloženo
před 45 minutami, Clint napsal:

Začíná se to znovu rozjíždět. Dnes po dalším tankování znovu únik paliva. Natankovano zhruba dvě třetiny třetiny nádrže. Potvrzeno, že to teče z té hadičky vlevo dole, kolem hrdla sucho. Potvrdili mi to i následně na Jarově v autorizáku. Skutečně to bude odvzdusneni nádrže, kombinované s odtokem vody. Voda odteka normálně ven, výpary z nádrže naopak do prostoru pod víko. Řídí to asi ventil, který u mě zůstal otevřený a nafta stříká při plnější nádrži ven a voda naopak teče do nádrže. To potvrzuje, že když jsem tam lil vodu, nikde pod autem netekla. Auto jde do servisu příští týden. Tohle tvrzení je shodné ve dvou autorizákach, kde se v obou případech vyjádřili přímo mechanici. Teď potřebuji Pawouka, aby to potvrdil.

Nevěřím, že je to takto udělané, a jestli jo, tak je to největší píčovina co jsem kdy slyšel.

  • Pozitivní 4
Vloženo (editace)

Pokud tedy je ten obrázek z O3 a já to dobře chápu, vypadá to jako odvzdušnění do hrdla.

Pak ale nechápu zaprvé, proč mi z té hadičky chčije nafta po tankování prakticky pokaždé a proč mi v autorizákách servisáci tvrdí, že je to odvzdušnění. Pozor, ne technici, ale fakt mechanici!   Tak to já jsem z toho uplně jelen a volšovej k tomu :D

 

Asi vezmu flexu a udělám do blatníku díru, abych se podíval sám :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...