Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak dnešní návštěva servisu byla naprosto dokonalá. Auto při startování docela rachtá, tak jsem to nechal na někom jiném, abych se ujistil, že jde o rozvody... takže 8 tisíc rozvody a frajer ještě poznamenal, že na těchto kilometrech, co mám, se začínají kurvit i výfukové váčky... málem jsem spadl, když řekl, že jde o 18 tisíc za opravu. :D

 

Teď už vážně uvažuju, zda to má cenu takovýmto způsobem živit...

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, spíše teď uvažuji, co vůbec dál... zda má cenu to někam odstavit, nechat to s tím, že se na to podívám na baráku a rozvody vyměním. Přeci jen samotná sada jako taková stojí tři a půl tisíce, nářadí na to mám, ale na parkovišti před panelákem to dělat prostě nebudu... váčky jsou průser, to sám podle mě nedám, na to už nemám schopnosti. :D

 

Nebo to prostě střelím do Áček za 30 tisíc, vezmu to jako desetiprocentní akontaci na nějakýho ročního Rapida ze Škoda Plus a budu poctivě splácet jako Clint s tím, že jak v dubnu dojde roční bonus, tak ho celý vezmu a zaplatím dalších 20% úvěru... a tak až do zblbnutí.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže v AAA to auto zaručeně koupí. V tím, jak Fabia vypadá, budu vůbec rád, když to někdo vezme. Mám odřenou jednu celou stranu, kapota je debilně kitováná od mechaniků, kteří to auto dávali dohromady, všechno chrastí,... je to auto přesně do Áček. :D

 

Jako co koukám, tak na Škoda Plus jsou i relativně dostupné dvojkové Octavie po FL... teď ovšem ještě řešit, zda těm zmeťourům věřit, že auto má opravdu 100 tisíc a není o 250 tisíc stočené.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo,
Barak jsme koupili 5 let starej, tedy presne akorat aby si vse sedlo a bylo videt co a jak. Samozrejme kdyz si vse obehas, zaridis, idealne postavis, tak to mas pak presne za polovinu ceny developera a pokud mas zname, tak kolikrat i bez dph a co neslo bez dph, tak za nizsi sazbu dph - tyhle solichy znam take, pak barak vyjde jeste pod polovinu ceny developera. Jenze spocitej kolem a kolem, kolik je to casu a prace atd... Znamy byva kolikrat horsi nez cizi. A stavebni dozor neni zaruka, on za nic neruci, jen dokumentuje a jednou za mesic zdokumentuje velky H* (vsichni moji znami meli stavebni dozor, jedni dokonce znameho dozorce a dopadli nejhur). Je to jak realitni makler, pouze propoji kupce a prodavajiciho, sebere 10% ceny nemovitosti a zmizi. Za nic neruci, za nic neodpovida.
A kouzlo jak z baraku tridy C udelat tridu B je taky uplne jednoduche, staci pridat tepelny cerpadlo - lidove klimatizaci. Ve vysledku clovek plati za energie vic, ale muze rikat ze ma lepsi tridu. Proto dnes novostavby co se u nas stavej, tak maj v zakladu klimatizace, levnyho chcipaka za 10tis komplet z Makra.

Pouzity barak tedy ukaze skryte vady, pouzity vuz naopak skryva vse co muze.

Novy vuz nic neskryva, novy barak je pozlatko, skryva vse co muze a az teprve prvni zima kdyz je alespon -10 a mene (tedy -20), tak ukaze jak je postaveny.

Toto jsou zkusenosti z me praxe. Hold jak kdo na koho a na co natrefi, nicmene auto i barak jsou pro me velke investice nato, abych to pak jeste resil a pripadne si trhal vlasy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem kupoval uz 2 (vc. me soucasne OIII) a zatim spokojenost. Nerikam, ze je to 100%-ni, ale furt lepsi nez z bazaru. Minimalne bych si ulevil primo stiznosti ve SA, kdyz ten program zastresujou. 

Editováno: , autor: beuticek
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky



Tim si nebud tak jisty. Jen se to tvari jako spolehlivy partner pod radoby znackou Skoda. Ani tady nemas zadne jistoty. Mluvim z vlastni zkusenosti, kdyz jsem kupoval druhe auto do domacnosti.

Prave si take myslim, ze to bude podobne jako vsude, ac verim ze asi opravdu lepsi vzit auto odsud nez nejaky bezny bazar.
Nicmene ty stocene referentske vozy nekde musi mizet.
Hold plati ze ne vzdy clovek kapne na dobry kus.
Jsi mozna kapnul na to stoceny auto jak jsem psal. Jestli to nemelo treba 50tis km servis, tak to uz musi byt znat. Ja mel ze Skoda Plus Felicii a jako vsude, zaruky zadne, vlastne to snad ani nebylo pod jejich hlavickou, jen to bylo u nich vystaveny. Mozna nejaky zamestnanec jen vyuzil volnou plochu
Ja jsem kupoval uz 2 (vc. me soucasne OIII) a zatim spokojenost. Nerikam, ze je to 100%-ni, ale furt lepsi nez z bazaru. Minimalne bych si ulevil primo stiznosti ve SA, kdyz ten program zastresujou. 

Jo v SA by te tak poslouchali, dokud lidi kupujou...
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, stanmar napsal:

 

Ajéje, ty chceš dopadnout jako Petrrr - to tu teda budeme mít další plačku !

Na rozdíl od Petra bych bral asi auto z roku 2015, 2016... tedy alespoň v případě Rapida. Tam už jsou ty problémy relativně vychytané a když tak se mohu @Petrrra ptát, jak řešil to a to. Vy, zarytí Octavia fanatici s tím nemáte žádné problémy, tak to nebude žádná sranda. :(

 

Před hodinou, beuticek napsal:

@Sabiza

Furt lepsi koupit to pres skoda plus nez pres jakykoliv bazar. 

Taky si říkám, že raději zkusím Škoda Plus, případně Das Welt Auto, kde se dají sehnat zajímavé kousky. Přeci jen je to stále pod ŠA... ač nemohou pořádně nic garantovat, bude to možná lepší možnost než jít do Auto ESA nebo kdo ví jakých malých bazarů, kde se po nákupu auta zavře brána a nikdo tam nikdy už nebude. Docela mě láká, zkusit si AAA Auto a podívat se, jak to bude fungovat - dotáhnout si mechanika, opsat si VINka, auto si nafotit a nechat si vše zkontrolovat. Jejich reputace je sice špatná, ale kdyby to byly takové šméčka, jak se o nich říká, tak už dávno na trhu nejsou.

 

před 19 hodinami, Pawouk napsal:

Čím budeš topit? TČ?

Kondenzační plynový kotel. Našel jsem solidního dodavatele, který mi to na IČO dá za hubičku. Původně jsem s TČ počítal, ale pořizovací cena TČ oproti kondenzáku není už tak úžasná, jak uvádí firmy, které TČ prodávají (většina uvádí, že kondenzák stojí od 100 tisíc více, což je blbost). Návratnost u TČ je v případě mého kotle mnohem menší, je na delší dobu a nikdo mi z těch firem nezaručí, že TČ za 10 nebo 15 let pojede. Je to teď takové to nutné zlo, přeci jen jedu i docela na budget. TČ budu řešit později, mám to v plánu, společně s panelem na střechu.

 

před 10 minutami, Radius napsal:

Jo v SA by te tak poslouchali, dokud lidi kupujou...

Osobně mám s ŠA dobrou zkušenost. Nedávno jsem řešil uložení převodovky na OIII, kterou jsem v létě měl a otec ji prodával. Auto bylo po záruce, e-mailově komunikovali mnohem lépe než mnohé jiné firmy, nabídli relativně dobré řešení s tím, že ač bylo auto po záruční době, jde o jejich chybu a dokážou vše vyřešit se slevou, atd...

 

 

Hele, jak je to teď vůbec u ŠA? Pokud člověk jede do autorizovaného servisu, vyplňuje se u starších aut elektronická servisní knížka nebo se jede na papírovou? U trojkových Octavií jsem zažil už jen elektronické. Já jen, že některé vozy, které jsou u Škoda Plus nebo DWA mají u CEBIA krytou celou historii a rád bych vše viděl v elektronické knížce, která není až tak moc falšovatelná.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, stanmar napsal:

Já měl tři auta ze ŠkodaPlus (referentské) a bez problému. Ale je to už několik let.

Co jsi měl za auto a jaké problémy to byly ?

 

Problémy nemohly ani nastat, nakonec jsem nekoupil, mě ani mechanikovi se to nezdálo. Někdy v září/říjen 2013 jsem se chtěl přes ně koupit auto (nebudu jmenovat velkého prodejce v Praze), konkrétně Rapida, oba měli údajně najeto do 15.000 km, nebourané. Známý mechanik auta pořádně prohlédl, jedno mělo měněný blatník a nárazník a pravděpodobně i ramena u pravého předního kola. U druhého mi tvrdil, že toto auto nemůže mít těch deklarovaných cca 15.000 km dle velmi špatného stavu celého podvozku a opotřebení interiéru.

 

Obě auta bez záznamu v servisní knížce, protože ještě nenajeli dost na servisní prohlídku, takže ten nájezd nebylo možné ověřit. Každopádně, já jim to nevěřil.

 

Netvrdím, že jsou všichni prodejci v Škoda Plus nepoctiví, ale i zde je nutná obezřetnost a při nákupu se vyplatí vše pořádně prověřit, stejně jako při nákupu auta kdekoliv jinde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem kontroloval hladinu motorového oleje… dle rysky tam nebylo vůbec nic, takže jsem dolil cca. litr a konečně se olej objevil na špičce rysky. Dokoupil jsem další litr a dolil jsem dalšího půl litru. Auto nevydává „chroupavý“ zvuk při startování, ale klasický zvuk, na který jsem zvyklý. Je pravda, že po nastartování jdou otáčky do 1 200, poté se vrátí na cca. 900 – 950. Po zahřátí motoru jdou zpět na 800, jak jsem u HTP zvyklý. To bude spíše tím, že je zima…

 

Tak si říkám, zda ten olej někde neutíká. Pochybuji, že si auto za 9 měsíců sežralo dva litry oleje. To nedělá ani nová Octavia. Uvidím, jak bude vypadat parkoviště po tom, jak večer vyjedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mě brala octa litr oleje na 1100km :D  Takže ty máš ještě ekonomickou variantu a bud happy :D

 

Jo a k tomu dolejvání.....určitě nechoď nad horní rysku, pak to fakt žere víc a motoru to vůbec nepomáhá.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skodaforum20,
Oni ani kolikrat prodejci nevedi co prodavaji, vedi ze prodaji, tak to proste vezmou ikdyz se to treba ani jim nezda.

Sabiza,
Otacky mas v pohode, zkontroluj chladici kapalinu, jestli nemeni barvu a nebo neni vicko zevnitr nejaky omatlany.
Na vyfuku by mohlo neco byt, na naraznik to zere jeste malo oleje (vid Clinte), pripadne ti to muze chcat nekde na motoru a hned se odparovat nebo kapat na vlnovec atd, takze nebudes mit flek pod motorem.
Psal jsi ze mas snad najeto 150tis, to je ten preklenovak o kterem mluvim. 5let nebo 100tis, komu motor da 150tis nebo vic let, je to luxus.

Me se zase nezda F3, musim uznat ze bradavice funguje jak ma (najeto 5tis km, teda Fabca nova). Evidentne bradavici postelovali. Ale co je mi divne, tak za nejakych zhruba 10 dni a 270km mi ani jednou nenaskocil start stop, v infu se pise ze je velka spotreba elektriny (nebo tak neco), vypnuti radia nepomohlo, nic jineho krom svetel a motoru nebezi. Neni to poprve co jsem se s tim u F3 setkal, delaji to snad vsechny, ale snad nikdy to netrvalo dele nez tyden. Nekdy naopak SS prestal treba po tydnu na 3 dny chodit. Je to zvlastni. Vybitou baterkou to spise neni, rikal jsem si ze by to mohl byt zalepeny motor z kratkych cest a tech par dni kdy s tim jezdim se to nezlepsi.
Dnes take poprve klesly otacky na volnobeh, doted se drzely na 1000ot/min. To TSi snad vypalovalo GPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...