Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Petrr jasem nikdy  nerikel ze skoda sou super auta,super auto je  zadne auto nebo sluzebak, Pro mne je skodovka dobra protoze je znam a starsi modely a vzdycky  s nima byla lepsi prace nez francouzi a tak.TED  je uz jedno vse se srovnalo,svet  jde proste do prdele a tim nemyslim jen auta.Myslim ze to vidis sam. ale to sem odbocil,ja sem ze skodovkou spokojen,kdybych  nestral penize do uprav  tak mne to nic nestalo mimo benzinu a oleje,A kdybych si mel jit koupit nove auto  nevim co bych koupil,zalezi na co bych to chtel,pokud na zabavu a neresil penize tak amerika,Takhle,si necham rs a na vikend si koupim BRZ:)) Ale mit prachy,neresit to a rodinu,klidne si koupim kodiaka,kazdy tri roky noveho a je to. Dnes to proste tak je,jak rikam vse spotrebak.TOJE MUJ NAZOR.Ale furt tu nebudu plakat a presvedcovat ostatni. Vime  co si myslis o skodovce,ok vime to.Nemusis  to stale psat dokola,to delaji stare  squaw .                                                      

howgh

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíme si ale říct pravdu a to, že už koncern nema kvality, na které jsme byli zvyklí, proto se dnes oplatí podívat ke konkurenci a opravdu si vybrat bez ohledu na dřívější zkušenosti. Dnes se koncern sere úplně stejně jako jakákoli jiná značka včetně značek Korejských, které v tomto směru jdou stále kupředu. Chce to otevřít oči a nebýt slepě zahleděný do minulosti.

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu je možnost u ŠA objednat prodlouženou záruku až na pět let, což dost pomůže s vychytáním případných „poporodních bolestí“ auta. To, že drtivá většina lidí má pouze dvouletou záruku je jejich boj. Stejně tak poskytuje podobnou záruku většina dnešních automobilek...

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je pravda. Holt auta uz nikdy nebudou takove drzaky jako driv, protoze to neni v zajmu jakekoliv automobilky. Tak to beru i ja. Na druhou stranu je skodovka nejrozsirenejsi, a tak se da opravit vetsinou o neco levneji vc. velkeho vyberu aftermarketovych a bazarovych dilu. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oprava bude zdarma v rámci záruky. Ničeho se nebojte, auto funguje naprosto spolehlivě a bezpečně. Můžete přijet až pojedete na servisní prohlídku.

- to může být za 2 roky
- když o nic nejde, tak v čem je problém
- týká se to pouze Ruska...... Česka..... všech aut od x do x.

Kolik lidí si už tuto závadu opravilo za vlastní a bude jim to kompenzováno?

No nevím. Pan Suzuki mi napsal, že před 15 léty mi dali tlumiče s blbou antikorozní ochranou, tak ať si je nechám zdarma vyměnit. A pak spousty omluv atd.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako směšné na tom je, že všude mluví o tom, jak stačí tento problém řešit až na servisní prohlídce, ale dodávají, že toto špatné nastavení může způsobit únik oleje, tedy ve výsledku i poškození převodovky.

 

Pokud se na to někdo vysere, opravdu to nechá na prohlídku, která může být za dva roky a nedej bože se s převodovkou něco stane, tak to bude chyba zákazníka... jako vždy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sere se všechno vy vtipálci [emoji6] A nehledejte furt jenom chyby, vozí vás to do práce, nechalo vás to někde? Mně ne a jede se mi v tom dobře [emoji6]

Tvl Clinte kolikrat ti ten pekac nenaskocil a jel jsi Fabcou?
Tady je to furt stejné. A musim souhlasit s clinton. Vse se sere. Zijem ve spotřebním svete. Vse se dela do záruky a ani to ne. Kdyz se podíváte na jiné fora je to same. Je jedno jestli škodovka. Renault. Kia. BMW. kdyz mne neco štve.nejsem spokojen tak si to priste nekoupím. A koupím jinou značku a stejne budu nadávat. Ale tady sou uz nejake lide asi nemocní trochu. podivejte se kolem sebe jak zijem. nehledejte chyby v autech ale v nas.

Jo Peetrr, chyba je v tobe, nemels toho Rapida kupovat, neni problem Skody ze se sere, je to tvuj problem zes ji koupil :D. Tady byl nekdo na skoleni compliance ve Skodovce co.
Na druhou stranu je možnost u ŠA objednat prodlouženou záruku až na pět let, což dost pomůže s vychytáním případných „poporodních bolestí“ auta. To, že drtivá většina lidí má pouze dvouletou záruku je jejich boj. Stejně tak poskytuje podobnou záruku většina dnešních automobilek...

1) ty mas cas neustale nekam jezdit neco reklamovat?
2) kolika lidem proplatili ve Skodovce naklady spojene s reklamaci (napriklad projete palivo, ze zakona na to je narok)
3) vzdy maji v autosalonu prijemny usmev, vyborne kafe a krasne hostesky, vzdy chybu naleznou, uznaji a neprodlene opravi na naklady Skodovky?
4) co takhle nahradni vuz? Je k dispozici zdarma po dobu reklamace? Odvezou cloveka alespon kam potrebuje a zase pro nej pak alespon prijedou?
5)... a to bych mohl psat az do konce veku...

Takze zasadne s tebou nesouhlasim, o nejakych porodnich bolestech, problemem lidi ze maj dvouletou zaruku. Ja bych radsi Skodovku bez zaruky, vyjde to na stejno. Co si pamatuju, tak nic mi na 02 neopravili - jen kecy typu zavada se neprojevila, Skodovka poslala reseni, ale vy tam mate poloplastovy hadicky a oni maji reseni jen na gumove (na coz jsem je upozornil, ze je zbytecne dil objednat, ze tam na 100% nepujde). A perlička byla, jo pane to je Tourka, co by jste chtel a nebo nemame to s cim porovnat. Takove jednani se zakaznikem jsem nevidel ani u Hyundaie a ani u Dacie, kde jsem cekal kecy typu, jo kdyby jste mel Renaulta... atd...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A u te automaticke prevodovky zapomneli napsat, ze se to tyka jen naftaku, u benzinu se nic nemeni, jen se zvedne cislo sw. Je to jen dalsi tlak na úpravu emisi. Jakmile da clovek souhlas s upravou, uz tam ma dieselgate free sw a u rizeni převodovky se opet jen zved e cislo sw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2) Máš nějaké statistiky nebo průzkum? Ano, zákazník má nárok na náhradu nákladu spojených s reklamací vozu. Nárok ovšem vzniká až v době, kdy je reklamace úspěšně uznaná (viz. § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). To znamená, že se tyto náklady vyplácí zpětně a musíš je nějak doložit. Kolik zákazníků o náhradu škody požádalo, kolik jich bylo odmítnuto? Pokud zákazník nezná svá práva, má smůlu a není to na ŠA, aby za každým zákazníkem šla a žádala ho, aby doložil cestovní výdaje.

 

3) Stejně tomu je i ostatních prodejců. Ve výsledku se dá říct, že servis funguje pouze dle toho, jak to ŠA nařídí. Pokud ŠA nebude proplácet škodu, která se na vozidle stala, tak to prostě proplácet nebude. Jednoduché... přeci to nebude servis, resp. dealer platit ze svého. Pokud se Ti to nelíbí, máš možnost se soudně bránit.

 

4) Dostáváš u reklamace telefonu náhradní telefon? Dostáváš při reklamaci televize jinou televizi? Pokud na to máš nárok, tak samozřejmě ano. Pokud ne, máš smůlu, stejně jako u každého jiného zboží.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, takze evidentne vis o co jde a presto napises ze ti nevadi kdyz delas (lide delaji) betatesrera za sve penize, na svem aute, bez naroku na vyplatu a jeste se dohadujes (dohaduji) v salonu pravdy.

Vsichni vime jak ceske soudy funguji a ano například me sami od sebe nabidli k zapůjčení telefon, reklamoval jsem dubku na displeji u Galaxy S5 a nabidli mi A5 ci A7, coz jsem s diky odmitl, reklamace vyrizena za 3 dny, kamos reklamoval nefunkcni LG a presne mesic.

Ps,
Kdyby ty sluzby ve Skodovce fungovaly jinak, tak je to urcite vyrazne polehcujici okolnost, ale jit do salonu s vadou, na kterou existuje reseni - primo TPI a oni ti tvrdej ze jsi prvni s tim problémem a ze o nicem nevedi, ikdyz jim to ukážes... coz je pripad zrovna Rapida a jeho silenbloku prevodovky. To fakt ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, beta testera by jsi dělal v případě, že by automobil nebyl oficiálně vydán a nebyla by žádná produkce. Kupuješ hotový a připravený produkt. Pokud se u něj objeví jakákoli závada, máš možnost závadu reklamovat a máš možnost požadovat uhrazení cestovních náhrad, tedy i uhrazení přiměřeného náhradního vozidla - za předpokladu, že vozidlo denně potřebuješ ke své činnosti a je to součástí například smlouvy.

 

Ano, všichni víme, jak fungují české soudy. Špatná žaloba skončí fiaskem, správně připravená žaloba, která je podložena důkazy a vším potřebným, skončí tak, jak skončit má - buď v prospěch žalujícího nebo žalovaného. To, že drtivá většina lidí není schopná sehnat schopného právníka a myslí si, že to tady funguje jako v USA je pouze jejich problém.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo, to je vse hezke co pises, to je teorie a ted praxe. Ta je podobna spis tomu co pise Radio. Ja bych mohl o tom psat knizky. Ale seru na to. Pouze a jen osobni zkusenost cliveka dokaze o necem presvedcit. Pri cemz jsem byl svedkem i kolikrat tady. Kdyz se te to netyka veris tomu cemu chces verit. Rada lidi zde jiz nejsou takovi chvalozpevaci jako byly driv. Vlastni zkusenost se svym autem je vylecila. A ja patrim mezi ne.
Panchovo nazor respektuji. A v ledascem ma pravdu a souhlasim s nim. On na to pohlizi trochu vice jako mechanik. Vidi a zna veci, ktere mne tolik nezajimaji. Ja se na to koukam jako zakaznik a uzivatel a chci auto, na ktere alespon v dobe zaruky nemusim myslet a ne travit cas v servisech. Beru treba jednu reklamaci. Stat se muze, ale ne 7 a nedomrdle auto.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Malta Zde seznam reklamací mojí O3. Kolik toho času jsem byl bez auta raději neřeším

 

Klepání od zadní nápravy - uchycení palivové hadice (Nepomohlo)
Klepání od zadní nápravy - výměna tlumičů (nepomohlo, protže to byl stejnej typ, bylo až v MB)
Cvrkání cvrčka v palubní desce - neuznáno
Cvrkání cvrčka v palubní desce - podlepení některých částí palubní desky trochu pomohlo. (Pomohla až výměna palubní desky, která ale byla mojí chybou a hrazená)
Vadný termomanagement - výměna něčeho už ani nevím čeho :-)
Klepání od zadní nápravy - přichycení dalších plechů na spodku, ikdyž jsem je upozorňoval, že to určitě nepomůže.
Opdadnutý sedák zadní sedačky - výměna uchycení
Klepání od zadní nápravy - po třech letech vydáno TPI a konečně vyměněné tlumiče a opraveno.
Vrzání přední nápravy - namazáno dle TPI, ale nepomohlo.

 

Takže než auto půjde do světa musím ještě dořešit tři reklamace (zatím)
Vrzání přední nápravy
Začíná se rozpadat madlo dveří u řidiče

Odlepuje se koberec v kufru

 

Myslím, že to je docela dost reklamací na 3 a půl roku staré auto a ve srovnání s předchozí OII nebe a dudy. No snad bude u dalšího auta zase lépe :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty bláho :o, bojím se koupit nové auto ... je teda fakt, že min.týden jsem měl půjčeného firemního superba II FL, najeto měl 69t km, ale jak v něm chrastilo něco nehorázně zezadu po přejetí nerovností, tak musím říci, že moje jedničková Fábie po 345t km je tichá jak voda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo, ono napsat ze lidi jsou pip a nesezenou si lepsiho pravnika je take dost alibisticke. Preci jen, jit do sporu proti korporatu s rozpočtem miliard je asi neco jineho, nez jit do sporu s zivnostnikem s obratem 1 milion rocne. Obavam se ze mit dobreho pravnika na SA = mit cisty prijem tak 250tis mesicne, aby clovek mohl toho pravnika mesicne platit. A pak asi lze rict, ze za tyhle penize by soud mohl opravdu do 5ti let byt hotov.

Michal
Uprimne fakt smutny pribeh, hlavne to klepani u naprav, to se muselo pri testovani vozu projevit (a ma to i SuperB), stejne tak cvrdlikajici palubka a toto nejsou chyby jednoho kusu a nebo stari vozu. To je proste cost cutting v praxi a testovani co zakaznici snesou a jake procento prijede danou vec reklamovat.

A o betatesterech zdarma na produkcnich seriovych vozech nemluvim jen ja, mluvi o nich uz i Pawouk - napriklad konkretne u motorů.

Sam mohu porovnat kvality ojete 01 s kvalitou funglovky 02, 02 byla uz moc dobre naplanovana na rozpad.

Sorry jako, je to tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...