Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

U ŠA se občas taky čeká na díly několik dní, ba někdy i týdny. Ono stačí chvíli brouzdat zde na foru a konkrétní příklady se najdou. A nejsou to poslední výkřiky techniky VW. Nelze to paušalizovat.

 

No to zrovna nevím, jestli elektická ručka je to pravé ořechové.

Vloženo

elektronicka rucka, side assist, donedavna kamera (vlastne jeste porad, mam pocit ze v O3 bude az nekdy od rijna, ale lepsi pozde nez vubec)

 

jak píše Paw, o té ručce se dá hodně polemizovat, možná v UK by to ocenili, neb pro ně u O III ručka umístěná stejně jako u levostranného řízení je prý dost nepříjemná, tedy u sedadla spolujezdce....

 

side assist snad jako jediné plus u H, ale věřím že u FL bude možná i head up .... a kamera, nevim, né každý je z ní nadšený...

Vloženo

Zadní kamera bude od září 2014.Ve 24KT/14 budou prodejcům rozesílany nové katalogy OIII.

 

Hravec:Head-up tipuju u SIII podle Passatu B8 u OIII asi ne.Ten MY16 by měl být údajně facelift OIII.

Vloženo

El. rucka je perfektni vec, pokud clovek nepotrebuje blbnout s ruckou, coz me preslo asi v 25 letech. Jinak uz nevidim zadny prinos mit v interieru obrovskou paku, kdyz staci tlacitko, ktere navic lze na rozdil od mechanicke paky zautomatizovat, takze se umi pri rozjezdu rucka sama u volnit a pri opusteni auta zatahnout. Ale chapu, ze je to vec individualni a nekomu to treba vyhovovat nemusi. Nicmene fakt je, ze v autech podobne tridy je to standard uz tak 5-10 let.

Vloženo

Mám najeto hodně s automatem a většinou to byla kombinace el ručka a automat a to je to velmi dobrá kombinace.Samo si to odbrzdí a pak při P zabrzdí.Když jsem jel s klasickou ručnou,tak jsem se musel dívat,jestli tam ručku mám.Takhle je to bez starostí,jestli je zabržděno nebo ne.

Vloženo

Já mám o Passatech přesně opačné informace a tam to není levná sranda.. Za dvacet let řidičské praxe jsem s obyčejnou ručkou neměl nikdy sebemnší problém a to ani v zimě.

Vloženo (editace)

No to u te elektronicke taky. Jen za jizdy to nefunguje. :) A spolehlivost je uplne stejna jako u jakekoliv jine elektroniky v aute. Pouziva se to uz mnoho let, takze je to celkem provereny system.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

Já jen, že už jsem několika lidem sháněl čísla dílů těch servomotorků, co to ovládají a ty stojí "jen" necelých osm tisíc. Na novém autě to asi nemá cenu řešit, po pár letech je to už loterie.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

elektronicka rucka, side assist, donedavna kamera (vlastne jeste porad, mam pocit ze v O3 bude az nekdy od rijna, ale lepsi pozde nez vubec)

 

- kameru v OIII nezatrhl koncern, Yeti ho dostal v ramci faceliftu jako prvni

- side assist - pod cim je ta polozka v ceniku? nejak jsem to nenasel

- elektronicka rucni brzda - bohate jsem si tenhle vynalez uzil v passatu a nikdy vice

 

kde je ta "vetsina", kdyz marně hledám lane assistant, adaptivní tempomat, čtení značek, automatické přepínání dálkových světel, el. sedadlo spolujezdce, zadní boční airbagy - to jsou veci, ktere OIII ve vybavach ma

 

kde je pak DCC, masazni sedadla a podobne veci, ktere OIII opravdu nedostala v ramci hierarchie?

 

 

El. rucka je perfektni vec (...) Nicmene fakt je, ze v autech podobne tridy je to standard uz tak 5-10 let.

 

Ktere tridy prosim?

 

 

 

No to u te elektronicke taky. Jen za jizdy to nefunguje. :) A spolehlivost je uplne stejna jako u jakekoliv jine elektroniky v aute. Pouziva se to uz mnoho let, takze je to celkem provereny system.

 

 

Mně ten provereny system ve dvou Passatech fungoval tak spolehlive, ze az zas tolik nefungoval. Techniku mam rad, ale v pripade rucni brzdy je to dle meho skromneho nazoru naprosta hovadina. Pretrzene lanko klasicke rucky jsem nikdy nezaznamenal.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo (editace)

To, ze tobe neco nefunguje, neni referencnim prikladem spolehlivosti daneho zarizeni. :) Pouziva se to v milionech aut, je mraky aut, ktere to maji zcela v zakladu a normalni rucku do nich ani nedas, a neslysem jsem o zaplave ridicu, kteri by s tim meli problem. Ale samozrejme kazdemu muze vyhovovat neco jineho. Prvni podobne auto, kde jsem to mel byl Avensis minule generace tzn. rok 2003 a uz ten to mel v zakladu jako jedinou moznost rucky. Opravdu nevim o zadnem podobne velkem a drahem aute jako je O3, kde by to nebylo alespon jako priplatkova moznost. Jsem si jist ze abys me nasral, tak nekde alespon jedno vyhrabes, ale to na veci nic nezmeni.

 

 

ad kamera: pokud ji koncern nezatrhl, tak opravdu nevim, proc s tim Skodovka tak cekala. Yeti ji dostal asi 5 let pote, co byla ve srovnatelnych autech alespon za priplatek. Superb ji dodneska nema a to je vlajkova lod automobilky. Kolega ji ma v Toyote Yaris v zakladni vybave.

 

Ale jinak mas celkem pravdu. O3 ma i kupu vybavy co Hyundai nema, byt i zde s tim samozrejme prisla radu let pote, co to meli nekde u konkurence. Bylo by fajn, kdyby treba prisli s necim originalnim jako prvni a nebyla to skrabka ve vicku nadrze.  

 

A koukam, ze side assist asi Hyundai opravdu nema. Hosi korejsti maji jeste take co dohanet.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo (editace)

tak kameru si do superba/o3 doděláš potažmo za stejný prachy jestli ji potřebuješ...

přetrhlý lanka sem zažil již u 2 aut. Po 100000km na citroen berlingo a po 210 000km na mercedes sprinter...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Opravdu nevim o zadnem podobne velkem a drahem aute jako je O3, kde by to nebylo alespon jako priplatkova moznost. Jsem si jist ze abys me nasral, tak nekde alespon jedno vyhrabes, ale to na veci nic nezmeni.

 

Takze to vlastne zadny standard ani neni ... typicke :-)

Vloženo

Já jsem si tu couvací kameru vyzkoušel v Mazdě 6, ale zjistil jsem, že couvat se jen podle ní nedá, musel jsem se stejně podívat dozadu. Tak nevím, asi bych se bze ní tedy obešel, ale nemám s ní zkušennosti. Vyloženě naprd to není, ale nějakej zázrak, bez kterého bych nemohl být asi také ne. Stačí pískačky v nárazníku.

Vloženo

Je to jen o zvyku. Pak se uz s tim daji delat veci, ktere si jen se senzory clovek proste netroufne. Ale i s kamerou je proste treba ziskat nejaky odhad, zejmena treba u tech pohyblivych car.

Vloženo

Kamera je celkem zbytečnej luxus a základ je naučit se couvat podle zrcátek, a jak s kamerou chcete couvat s připojeným vlekem? Dá se i bez ní žít a konec konců to zlepší i couvací dovednost. Další stupeň v umění couvat je točnicovej přívěs a tam taky kamera nepomůže, pouze velké zkušenosti.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...