beuticek Vloženo 23. Červen 2017 Sdílet Vloženo 23. Červen 2017 Hnůjdej mi nesmí do baráku! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 24. Červen 2017 Sdílet Vloženo 24. Červen 2017 Rákosníci se snaží,ale nikdy Octavii nemůžou dohnat.Hold mají smůlu.A to je dobře. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 30. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2017 (editace) Škodovka má proti konkurenci obrovskou výhodu v možnosti konfigurace auta na míru. Prakticky nikdo totiž nenabízí tolik možností kombinovat motory, převodovky a výbavové stupně. K tomu samozřejmě široká nabídka doplňkové konfigurace na míru. Např. hodně skloňované srovnání Octavia Combi vs. Golf Variant je toho dobrým příkladem. Prakticky pouze Golf ve variantě Marathon Edition nabízí za stejné peníze podobnou výbavu jako Octavia Style. Jenže - před faceliftem nešel ME objednat ve verzi 1.4TSI 110kW (pouze 92kW), nyní se 110kW verze konečně dostala do nabídky (zřejmě díky nástupu 1.5TSI EVO), ale stále chybí možnost DSG - jen kvůli automatu je třeba jít do highline, přičemž škodovka ho dodá už od Ambition. Samostatnou kapitolou je pak příplatková výbava (např. vyhřívané čelní sklo, DAB, tažné zařízení, hliníková kola, apod.), které je pro Golf 1.5x-2x dražší než pro Octávii. Cenníkové ceny za servis a náhradní díly jsou i v rámci jednoho dealera u golfu také dražší. K tomu samozřejmě spousta drobností jako třeba seznam povolených rozměrů pneumatik, nebo manuál k vozidlu v PDF na webu: http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/alternativni-pneumatiky Pro golf nic z toho není k dispozici ani na přímý dotaz na importéra. Editováno: 13. Listopad 2017, autor: j57 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 U Leonu nově digitální přístrojová deska za 10 900 Kč. leon-5d-sc.pdf leon-st.pdf leon-xperience.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 (editace) Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky. Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby... Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu... A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405 Editováno: 21. Listopad 2017, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 V 6. 2. 2017 na 21:52, kokta7 napsal: sedačky a tapeci v alcantaře u cupry, docela luxus oproti mbéčku. Ty dveře určitě, ale ty má lepší snad každý výrobce..bohuzel. Sportovní sedačky s alcantarou jsou i u Octavie a jsou v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 V 21. 11. 2017 na 21:34, kokta7 napsal: Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky. Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby... Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu... A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405 Nevím, nelíbí se mi to... Nakonec jsem rád, že jsem objednával, když virtual cockpit ještě nebyl dostupný, a tak mám klasické budíky. Bez navigace je celej virtuál stejně k prdu. Světla jsou naprosto super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 2. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2017 Určitě se to nedá srovnávat,ale do města na nákupy skvělý vůz.Tvoje drahá polovička bude nadšená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 2. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2017 Taky časem po návratu toto autko plánujeme pro manželku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 3. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2017 Aleši, moc pěkné a ta zvolená výbava mě u tebe ani nepřekvapuje. Hezký prcek do mešta[emoji106] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2017 Jednoduchá otázka - proč reálně nebyla objednaná Fabia? Velikost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 (editace) 370ps u konkurence oficiálně.(4 letá záruka) http://www.seat.ch/de/modelle/neuer-leon-cupra/cupra-by-abt-370.html Editováno: 13. Březen 2018, autor: kokta7 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Je to by ABT, takže tuning. Musí to být by Cupra, aby to bylo oficiálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 (editace) Jeden malý postřeh. Plynovou vzpěru na kapotě má nejen přímá (a mnohdy i levnější) německá, francouzská, korejská či japonská konkurence, ale dokonce i lowcost typu Dacia. Naproti tomu Octavia je podle řady zdejších diskuzí model typu "dodělej si sám" - viz zmíněné plynové vzpěry na kapotě, papírový obal na baterii, izolace motoru a tuning vrzajícího interiéru. (úspory jako torzka místo multilinku ani nemá smysl komentovat) Editováno: 15. Březen 2018, autor: j57 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Např. Dacia Duster po uvedení omlazené verze hodně zamíchá trhem v segmentu tzv. SUV. U první generace se, bohužel pro kritiky, neprojevilo žádné fatální selhalní a Dacia přichází s novým, omlazeným modelem. Vše navíc s více jak přijatelnou cenou, což se o konkurenci říci nedá. Ta má ceny leckdy bezmála dvojnásobné. Jen naprostý ignorant bude bagatelizovat a přehlížet tento úspěch zn. Dacia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 tak určitě... jsme sice v OIII a její konkurenci, ale i tak bych si při porovnání vzal do úst rumuny - kolega má od loňska Duster s benzínovou 1,6. Vnitřek je samozřejmě plastový, nicméně u dveřního madla má kousek látkového potahu, a má i ty plynové vzpěry kapoty. Svezl jsem se zrovna s Karoqem (1,5 TSI +DSG /Style + něco navíc) a musím uznat že rozdíl mezi nimi byl zhruba 450 tisíc....Ovšem látka na dveřích nikde a kapota jen na výklopnou podpěru. Samozřejmě jízdní projev je někde jinde, ale i tak. A vidíš, stejně je prodejnost Karoqu od začátku roku 1074 vozů oproti 678 Dusterům... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 ad vzpěra.... tohle trhá žíly někomu, kdo furt leze do auta a má potřebu tu škatuli furt otvírat. kolikrát do motorovýho prostoru leze běžný uživatel? 6x - 7x do roka, aby dolil vodu do ostřikovače. to pak plynový vzpěry na kapotu neřešíš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 před 14 hodinami, Aleš_BX napsal: bude změna, KAROQ má velký problém a to sakra velký.... bude se muset měnit název... Proč? Prosím dovysvětli.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 tak urcite. apríl je az za tři týdny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Nejde o to, kdo kolikrát otevírá motorový prostor. Tady se jedná o princip věci. O smutný princip věci a to o ten, že i taková značka nabízí komfotnější doplňky za skoro polovinu pořizovací ceny. Tím je myšleno otevíráni kapoty, látka ve výplni dveří atp. Jasně ukazuje, že to jde a je to cesta, jak získat zákazníky. O to tady především jde. Karoq je až nechutně předražený. Ovšem pokud se prodává, tak Škoda Auto nemá důvod svůj produkt zlevňovat. A musím říct, že se mi Karoq zamlouvá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 jo, odpověděl jsi si naprosto správně -principy ty auta neprodávaj ... prodáavá je něco jiného, a to ma skodovka zjevne zmaknuté perfektně, jinak by fabriky nejely na 100%, nebyla čekačka 5 měsíců a škodovka by neprudila s pracovníma sobotama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 VÝROBCE šetří na naprostých drobnostech, ale občas to nasere, viz. OIII nemá.světýlko v kastlíku. Chybí kolečko na regulaci osvitu přístrrojů Rádia nemají tlačítka a pomalu jdou do řiti i knoflíky na hlasitost. Chybí multilink Dávají jen plechové nápravnice. Pod zadním sedákem není koberec a pro jistotu se ten sedák nedá snadno vyndat. Sedadla v rapidu nemají kolečka na nastavování opěradla Infotainmenty nemají CD . To si mám doma týden ta CD grabovat do MP3? Tlačítko na kalibraci tlaku v pneu taky už není. Stáhly z prodeje alcantaru tapece dveří a jiné drží jen na šteftech, poctivý šroub aby pohledal. Vymejšlej digipřístroje páč displej je v číně totálně za pár šupů Některé Piny nemají již pogum proti vodě A sloupky v OIII již nejsou potaženy látkou. Rezerva za příplatek Leckde palubky z tvrdého plastu. FI měla mekkou a výplně dveří potažené látkou. Na první rychlostní stupně snížený výkon motorů. Dvouspojky místo poctivých hydroměničů. měkká čelní skla tenčí plechy a nárazníky už rozbije i sražená veverka a na mraky jsem zapomněl naproti tomu máme: 2 okruhy EGR, DPF, SCR, LNT, ad blue a další kaťáky. E call čidla na obsazenost sedadel a třmenů pásů A další megapíčoviny co hlídá pruhy a rve ti za volant a kokota co Ti přibrzdí když nabýráš rychlost před předjížděním.... Ale zaplať bůh, není to zatím tak zlé. Svá nová auta zatím hodnotím jako inovativní a pokroková oproti předchozím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Jojo Kokodák i Zaraoq mají v ČR takovou auru vyjímečnosti asi jako Aston Martin z 60. let. Znám lidi co se chovaj dle hesla Kodiaq dude i kdyby na chleba nebylo. Ať se píčusové svezou v OIII s 1.4 TSI a Kokodákem s 1.4 TSI a uvidí zač je toho velké těžké a o 250000 dražší auto s kardanem a velkými 31kg vážícími koly :-). 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Sorry, ale z tvýho výčtu "nedostatků" je zhruba čtvrtina výstřelů do vzduchu a další čtvrtina trend většiny automobilek. Perly typu "dvouspojka místo měniče" nebo "měkké čelní sklo" ani nejde komentovat. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Zrovna to celni sklo mi prijde taky proti predchudci daleko mene odolne. Prijde mi, ze zarez do neho udela malem i blbe trefena moucha :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.