Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Hnůjdej mi nesmí do baráku! 

Rákosníci se snaží,ale nikdy Octavii nemůžou dohnat.Hold mají smůlu.A to je dobře.

  • 2 měsíce později...

Škodovka má proti konkurenci obrovskou výhodu v možnosti konfigurace auta na míru. Prakticky nikdo totiž nenabízí tolik možností kombinovat motory, převodovky a výbavové stupně. K tomu samozřejmě široká nabídka doplňkové konfigurace na míru.

 

Např. hodně skloňované srovnání Octavia Combi vs. Golf Variant je toho dobrým příkladem. Prakticky pouze Golf ve variantě Marathon Edition nabízí za stejné peníze podobnou výbavu jako  Octavia Style. Jenže - před faceliftem nešel ME objednat ve verzi 1.4TSI 110kW (pouze 92kW), nyní se 110kW verze konečně dostala do nabídky (zřejmě díky nástupu 1.5TSI EVO), ale stále chybí možnost DSG - jen kvůli automatu je třeba jít do highline, přičemž škodovka ho dodá už od Ambition. Samostatnou kapitolou je pak příplatková výbava (např. vyhřívané čelní sklo, DAB, tažné zařízení, hliníková kola, apod.), které je pro Golf 1.5x-2x dražší než pro Octávii. Cenníkové ceny za servis a náhradní díly jsou i v rámci jednoho dealera u golfu také dražší.

 

K tomu samozřejmě spousta drobností jako třeba seznam povolených rozměrů pneumatik, nebo manuál k vozidlu v PDF na webu:

http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/alternativni-pneumatiky

Pro golf nic z toho není k dispozici ani na přímý dotaz na importéra.

Upraveno od j57

  • 2 měsíce později...

Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky.

Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby...  Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu...

 

A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405

Upraveno od kokta7

V 6. 2. 2017 na 21:52, kokta7 napsal:

sedačky a tapeci v alcantaře u cupry, docela luxus oproti mbéčku.
 

2017-02-06 (1).jpg

2017-02-06.jpg

Ty dveře určitě, ale ty má lepší snad každý výrobce..bohuzel. Sportovní sedačky s alcantarou jsou i u Octavie a jsou v pohodě.

V 21. 11. 2017 na 21:34, kokta7 napsal:

Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky.

Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby...  Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu...

 

A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405

 

Nevím, nelíbí se mi to... Nakonec jsem rád, že jsem objednával, když virtual cockpit ještě nebyl dostupný, a tak mám klasické budíky. Bez navigace je celej virtuál stejně k prdu.

 

Světla jsou naprosto super. :)

Určitě se to nedá srovnávat,ale do města na nákupy skvělý vůz.Tvoje drahá polovička bude nadšená.

Taky časem po návratu toto autko plánujeme pro manželku. :kol-47:

Aleši, moc pěkné a ta zvolená výbava mě u tebe ani nepřekvapuje. Hezký prcek do mešta[emoji106]

Jednoduchá otázka - proč reálně nebyla objednaná Fabia? Velikost?

  • 3 měsíce později...

Je to by ABT, takže tuning. Musí to být by Cupra, aby to bylo oficiálně.

Jeden malý postřeh. Plynovou vzpěru na kapotě má nejen přímá (a mnohdy i levnější)  německá, francouzská, korejská či japonská konkurence, ale dokonce i lowcost typu Dacia. Naproti tomu  Octavia je podle řady zdejších diskuzí model typu "dodělej si sám" - viz zmíněné plynové vzpěry na kapotě, papírový obal na baterii, izolace motoru a tuning vrzajícího interiéru. (úspory jako torzka místo multilinku ani nemá smysl komentovat)

Upraveno od j57

Např. Dacia Duster po uvedení omlazené verze hodně zamíchá trhem v segmentu tzv. SUV.

U první generace se, bohužel pro kritiky, neprojevilo žádné fatální selhalní a Dacia přichází s novým, omlazeným modelem. Vše navíc s více jak přijatelnou cenou, což se o konkurenci říci nedá. Ta má ceny leckdy bezmála dvojnásobné.

Jen naprostý ignorant bude bagatelizovat a přehlížet tento úspěch zn. Dacia.

tak určitě...

jsme sice v OIII a její konkurenci, ale i tak bych si při porovnání vzal do úst rumuny - kolega má od loňska Duster s benzínovou 1,6. Vnitřek je samozřejmě plastový, nicméně u dveřního madla má kousek látkového potahu, a má i ty plynové vzpěry kapoty. Svezl jsem se zrovna s Karoqem (1,5 TSI +DSG /Style + něco navíc) a musím uznat že rozdíl mezi nimi byl zhruba 450 tisíc....Ovšem látka na dveřích nikde a kapota jen na výklopnou podpěru. Samozřejmě jízdní projev je někde jinde, ale i tak. A vidíš, stejně je prodejnost Karoqu od začátku roku 1074 vozů oproti 678 Dusterům...

ad vzpěra.... tohle trhá žíly někomu, kdo furt leze do auta a má potřebu tu škatuli furt otvírat. 

 

kolikrát do motorovýho prostoru leze běžný uživatel? 6x - 7x do roka, aby dolil vodu do ostřikovače. to pak plynový vzpěry na kapotu neřešíš.

před 14 hodinami, Aleš_BX napsal:

bude změna, KAROQ má velký problém a to sakra velký.... bude se muset měnit název...

 

Proč? Prosím dovysvětli....

tak urcite. 

apríl je az za tři týdny.

Nejde o to, kdo kolikrát otevírá motorový prostor. Tady se jedná o princip věci. O smutný princip věci a to o ten, že i taková značka nabízí komfotnější doplňky za skoro polovinu pořizovací ceny. Tím je myšleno otevíráni kapoty, látka ve výplni dveří atp. Jasně ukazuje, že to jde a je to cesta, jak získat zákazníky. O to tady především jde.

Karoq je až nechutně předražený. Ovšem pokud se prodává, tak Škoda Auto nemá důvod svůj produkt zlevňovat. A musím říct, že se mi Karoq zamlouvá.

jo, odpověděl jsi si naprosto správně  :) -principy ty auta neprodávaj ... prodáavá je něco jiného, a to ma skodovka zjevne zmaknuté perfektně, jinak by fabriky nejely na 100%, nebyla čekačka 5 měsíců a škodovka by neprudila s pracovníma sobotama. 

 

VÝROBCE šetří na naprostých drobnostech, ale občas to nasere, viz. 

 

OIII nemá.světýlko v kastlíku. 

Chybí kolečko na regulaci osvitu přístrrojů

Rádia nemají tlačítka a pomalu jdou do řiti i knoflíky na hlasitost. 

Chybí multilink

Dávají jen plechové nápravnice. 

Pod zadním sedákem není koberec a pro jistotu se ten sedák nedá snadno vyndat. 

Sedadla v  rapidu nemají kolečka na nastavování opěradla

Infotainmenty nemají CD . To si mám doma týden ta CD grabovat do MP3?

Tlačítko na kalibraci tlaku v pneu taky už není. 

Stáhly z prodeje alcantaru

tapece dveří a jiné  drží jen na šteftech, poctivý šroub aby pohledal. 

Vymejšlej digipřístroje páč displej je v číně totálně za pár šupů

Některé Piny nemají již pogum proti vodě

A sloupky v OIII již nejsou potaženy látkou.

Rezerva za příplatek

Leckde palubky z tvrdého plastu. FI měla mekkou a výplně dveří potažené látkou. 

Na první rychlostní stupně snížený výkon motorů. 

Dvouspojky místo poctivých hydroměničů. 

měkká čelní skla

tenčí plechy a nárazníky už rozbije i sražená veverka

 

a na mraky jsem zapomněl

 

naproti tomu máme:

2 okruhy EGR, DPF, SCR, LNT, ad blue a další kaťáky. 

E call

čidla na obsazenost sedadel a třmenů pásů

A další megapíčoviny co hlídá pruhy a rve ti za volant a kokota  co Ti přibrzdí když nabýráš rychlost před předjížděním....

 

Ale zaplať bůh, není to zatím tak zlé. Svá nová auta zatím hodnotím jako inovativní a pokroková oproti předchozím

Jojo Kokodák i Zaraoq mají v ČR takovou auru vyjímečnosti asi jako Aston Martin z 60. let. 

Znám lidi co se chovaj dle hesla Kodiaq dude i kdyby na chleba nebylo. Ať se píčusové svezou v OIII s 1.4 TSI a Kokodákem s 1.4 TSI a uvidí zač je toho velké těžké a o 250000 dražší auto s kardanem a velkými 31kg vážícími koly :-). 

Sorry, ale z tvýho výčtu "nedostatků" je zhruba čtvrtina výstřelů do vzduchu a další čtvrtina trend většiny automobilek. Perly typu "dvouspojka místo měniče" nebo "měkké čelní sklo" ani nejde komentovat.

 

Zrovna to celni sklo mi prijde taky proti predchudci daleko mene odolne. Prijde mi, ze zarez do neho udela malem i blbe trefena moucha :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.