Červen 24, 20178 r Rákosníci se snaží,ale nikdy Octavii nemůžou dohnat.Hold mají smůlu.A to je dobře.
Srpen 30, 20178 r Škodovka má proti konkurenci obrovskou výhodu v možnosti konfigurace auta na míru. Prakticky nikdo totiž nenabízí tolik možností kombinovat motory, převodovky a výbavové stupně. K tomu samozřejmě široká nabídka doplňkové konfigurace na míru. Např. hodně skloňované srovnání Octavia Combi vs. Golf Variant je toho dobrým příkladem. Prakticky pouze Golf ve variantě Marathon Edition nabízí za stejné peníze podobnou výbavu jako Octavia Style. Jenže - před faceliftem nešel ME objednat ve verzi 1.4TSI 110kW (pouze 92kW), nyní se 110kW verze konečně dostala do nabídky (zřejmě díky nástupu 1.5TSI EVO), ale stále chybí možnost DSG - jen kvůli automatu je třeba jít do highline, přičemž škodovka ho dodá už od Ambition. Samostatnou kapitolou je pak příplatková výbava (např. vyhřívané čelní sklo, DAB, tažné zařízení, hliníková kola, apod.), které je pro Golf 1.5x-2x dražší než pro Octávii. Cenníkové ceny za servis a náhradní díly jsou i v rámci jednoho dealera u golfu také dražší. K tomu samozřejmě spousta drobností jako třeba seznam povolených rozměrů pneumatik, nebo manuál k vozidlu v PDF na webu: http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/alternativni-pneumatiky Pro golf nic z toho není k dispozici ani na přímý dotaz na importéra. Upraveno Listopad 13, 20177 r od j57
Listopad 21, 20177 r U Leonu nově digitální přístrojová deska za 10 900 Kč. leon-5d-sc.pdf leon-st.pdf leon-xperience.pdf
Listopad 21, 20177 r Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky. Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby... Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu... A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405 Upraveno Listopad 21, 20177 r od kokta7
Listopad 21, 20177 r V 6. 2. 2017 na 21:52, kokta7 napsal: sedačky a tapeci v alcantaře u cupry, docela luxus oproti mbéčku. Ty dveře určitě, ale ty má lepší snad každý výrobce..bohuzel. Sportovní sedačky s alcantarou jsou i u Octavie a jsou v pohodě.
Listopad 24, 20177 r V 21. 11. 2017 na 21:34, kokta7 napsal: Jojo, rozhodně lepší než navigace ve středu palubovky. Někteří chytráci pomlouvali u Leonu Full Led světla, který má už 4 roky v nabídce. Majitelé O3 FL na tomto foru s tím jezdí do servisu, protože jim to svítí špatně z výroby... Zrovna o víkendu jsem jel jakožto spolujezdec v "nové Oktavii" a svítilo to uplně stejně jako v Leonu... A Cupra dostane asi zase více poníků. https://www.auto.cz/seat-leon-st-cupra-r-pristi-rok-111405 Nevím, nelíbí se mi to... Nakonec jsem rád, že jsem objednával, když virtual cockpit ještě nebyl dostupný, a tak mám klasické budíky. Bez navigace je celej virtuál stejně k prdu. Světla jsou naprosto super.
Prosinec 2, 20177 r Určitě se to nedá srovnávat,ale do města na nákupy skvělý vůz.Tvoje drahá polovička bude nadšená.
Prosinec 3, 20177 r Aleši, moc pěkné a ta zvolená výbava mě u tebe ani nepřekvapuje. Hezký prcek do mešta[emoji106]
Březen 13, 20187 r 370ps u konkurence oficiálně.(4 letá záruka) http://www.seat.ch/de/modelle/neuer-leon-cupra/cupra-by-abt-370.html Upraveno Březen 13, 20187 r od kokta7
Březen 15, 20187 r Jeden malý postřeh. Plynovou vzpěru na kapotě má nejen přímá (a mnohdy i levnější) německá, francouzská, korejská či japonská konkurence, ale dokonce i lowcost typu Dacia. Naproti tomu Octavia je podle řady zdejších diskuzí model typu "dodělej si sám" - viz zmíněné plynové vzpěry na kapotě, papírový obal na baterii, izolace motoru a tuning vrzajícího interiéru. (úspory jako torzka místo multilinku ani nemá smysl komentovat) Upraveno Březen 15, 20187 r od j57
Březen 15, 20187 r Např. Dacia Duster po uvedení omlazené verze hodně zamíchá trhem v segmentu tzv. SUV. U první generace se, bohužel pro kritiky, neprojevilo žádné fatální selhalní a Dacia přichází s novým, omlazeným modelem. Vše navíc s více jak přijatelnou cenou, což se o konkurenci říci nedá. Ta má ceny leckdy bezmála dvojnásobné. Jen naprostý ignorant bude bagatelizovat a přehlížet tento úspěch zn. Dacia.
Březen 15, 20187 r tak určitě... jsme sice v OIII a její konkurenci, ale i tak bych si při porovnání vzal do úst rumuny - kolega má od loňska Duster s benzínovou 1,6. Vnitřek je samozřejmě plastový, nicméně u dveřního madla má kousek látkového potahu, a má i ty plynové vzpěry kapoty. Svezl jsem se zrovna s Karoqem (1,5 TSI +DSG /Style + něco navíc) a musím uznat že rozdíl mezi nimi byl zhruba 450 tisíc....Ovšem látka na dveřích nikde a kapota jen na výklopnou podpěru. Samozřejmě jízdní projev je někde jinde, ale i tak. A vidíš, stejně je prodejnost Karoqu od začátku roku 1074 vozů oproti 678 Dusterům...
Březen 16, 20187 r ad vzpěra.... tohle trhá žíly někomu, kdo furt leze do auta a má potřebu tu škatuli furt otvírat. kolikrát do motorovýho prostoru leze běžný uživatel? 6x - 7x do roka, aby dolil vodu do ostřikovače. to pak plynový vzpěry na kapotu neřešíš.
Březen 16, 20187 r před 14 hodinami, Aleš_BX napsal: bude změna, KAROQ má velký problém a to sakra velký.... bude se muset měnit název... Proč? Prosím dovysvětli....
Březen 16, 20187 r Nejde o to, kdo kolikrát otevírá motorový prostor. Tady se jedná o princip věci. O smutný princip věci a to o ten, že i taková značka nabízí komfotnější doplňky za skoro polovinu pořizovací ceny. Tím je myšleno otevíráni kapoty, látka ve výplni dveří atp. Jasně ukazuje, že to jde a je to cesta, jak získat zákazníky. O to tady především jde. Karoq je až nechutně předražený. Ovšem pokud se prodává, tak Škoda Auto nemá důvod svůj produkt zlevňovat. A musím říct, že se mi Karoq zamlouvá.
Březen 16, 20187 r jo, odpověděl jsi si naprosto správně -principy ty auta neprodávaj ... prodáavá je něco jiného, a to ma skodovka zjevne zmaknuté perfektně, jinak by fabriky nejely na 100%, nebyla čekačka 5 měsíců a škodovka by neprudila s pracovníma sobotama.
Březen 16, 20187 r VÝROBCE šetří na naprostých drobnostech, ale občas to nasere, viz. OIII nemá.světýlko v kastlíku. Chybí kolečko na regulaci osvitu přístrrojů Rádia nemají tlačítka a pomalu jdou do řiti i knoflíky na hlasitost. Chybí multilink Dávají jen plechové nápravnice. Pod zadním sedákem není koberec a pro jistotu se ten sedák nedá snadno vyndat. Sedadla v rapidu nemají kolečka na nastavování opěradla Infotainmenty nemají CD . To si mám doma týden ta CD grabovat do MP3? Tlačítko na kalibraci tlaku v pneu taky už není. Stáhly z prodeje alcantaru tapece dveří a jiné drží jen na šteftech, poctivý šroub aby pohledal. Vymejšlej digipřístroje páč displej je v číně totálně za pár šupů Některé Piny nemají již pogum proti vodě A sloupky v OIII již nejsou potaženy látkou. Rezerva za příplatek Leckde palubky z tvrdého plastu. FI měla mekkou a výplně dveří potažené látkou. Na první rychlostní stupně snížený výkon motorů. Dvouspojky místo poctivých hydroměničů. měkká čelní skla tenčí plechy a nárazníky už rozbije i sražená veverka a na mraky jsem zapomněl naproti tomu máme: 2 okruhy EGR, DPF, SCR, LNT, ad blue a další kaťáky. E call čidla na obsazenost sedadel a třmenů pásů A další megapíčoviny co hlídá pruhy a rve ti za volant a kokota co Ti přibrzdí když nabýráš rychlost před předjížděním.... Ale zaplať bůh, není to zatím tak zlé. Svá nová auta zatím hodnotím jako inovativní a pokroková oproti předchozím
Březen 16, 20187 r Jojo Kokodák i Zaraoq mají v ČR takovou auru vyjímečnosti asi jako Aston Martin z 60. let. Znám lidi co se chovaj dle hesla Kodiaq dude i kdyby na chleba nebylo. Ať se píčusové svezou v OIII s 1.4 TSI a Kokodákem s 1.4 TSI a uvidí zač je toho velké těžké a o 250000 dražší auto s kardanem a velkými 31kg vážícími koly :-).
Březen 16, 20187 r Sorry, ale z tvýho výčtu "nedostatků" je zhruba čtvrtina výstřelů do vzduchu a další čtvrtina trend většiny automobilek. Perly typu "dvouspojka místo měniče" nebo "měkké čelní sklo" ani nejde komentovat.
Březen 16, 20187 r Zrovna to celni sklo mi prijde taky proti predchudci daleko mene odolne. Prijde mi, ze zarez do neho udela malem i blbe trefena moucha :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.