beuticek Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Doufám, že origo poklice. S těma to vypadá docela k světu. Citovat
ji6006 Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 před 3 hodinami, Bubaq napsal: Neber to prosím špatně, ale plecháče k autu za 700 tis.? Neberu to špatně. Ale na zimu dávám plechy. A tohle nestalo 700 tis., Ale do 600 tis. :-) Citovat
stanmar Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Dnes nasazeny Continentaly TS 860 v rozměru 205/55 R16. První dojem mám, že jsou celkem tiché - když vzpomenu na 15" Dunlopy na OII tak přímo paráda. Zatím je brzo na větší hodnocení, nicméně značka a typ koupena s přihlédnutím k výsledkům testů pneumatik. Citovat
beuticek Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Moje dunlopy ve stejném rozměru zatím super. Tiché, nekloužou, spotřeba nezměněna. Za ty prachy fakt doporučuju. Citovat
ZbyšekSU Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 Tak jsem dnes přezul také na zimní a musím říct, že nejsem zklamán, ale doslova zděšen. Letní jsem měl Michelin Energy Saver, což jsou krásně tichoučké gumy, ale teď jsem nasadil gumy, se kterými jsem auto kupoval jako jeté a je to hrůza. Mám na předku Continental Wintercontact TS860 rok staré dle DOT a vzadu nějaké Nokian WR staré čtyři roky. A teď k tomu proč to zděšení - auto úplně neskutečně hučí. To jsem ještě nikde nezažil. Jelikož jsem měl TS860 i na předchozím autě a otec je má dosud na O1, těm asi vinu nedávám. Je možné, že ty Nokiany jsou takové hujdy, že to rozhučí celé auto? Citovat
cosby Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 Ježíš,je to pořád dokola.Pilové opotřebení se tomu říká a nemůžou za to pneumatiky.Stačí googlit a dozvíš se Citovat
ji6006 Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 Na Dunlopech najeto 1300 km a jsou super. Jízda po dálnici v dešti. Drží suprově. Hluk jde zanedbatelný. A spotřeba na dálku stejná jako na letních. Můžu jen doporučit. Uvidíme co v zimě. Sníh a tak. ? Citovat
ritch Vloženo 1. Listopad 2018 Vloženo 1. Listopad 2018 Na trojke dvojkove disky 18 Continental...druha sezona a spokojnost ? Citovat
Stringo Vloženo 1. Listopad 2018 Vloženo 1. Listopad 2018 Dunlop Winter Sport 4D (16") a taky spokojenost, i když Continental podle mě na sněhu zabírají lépe... Citovat
LukášCBR Vloženo 1. Listopad 2018 Vloženo 1. Listopad 2018 Dnes, ač nerad, přezuto opět na zimní 18”Golus. Pneumatiky Conti TS850. Holt se ta prokletá značka “zimní výbava” hojně vyskytuje všemi směry, kudy jezdím. Citovat
Velda Vloženo 2. Listopad 2018 Vloženo 2. Listopad 2018 Zakoupil jsem nové Michelin ALPIN 6 225/45 R17... Zatím asi nejtišší zimáky, které jsem měl - sice vyšly na cca 12.000,- Kč, ale Michelin věřím, že vydrží :-) Citovat
Pawouk Vloženo 2. Listopad 2018 Autor Vloženo 2. Listopad 2018 Mám stejné a ve stejném rozměru, jen je ještě nemám na autě. Citovat
Cidling Vloženo 2. Listopad 2018 Vloženo 2. Listopad 2018 Sice je nemám, jsem na zimu zastáncem Continental, ale sam jsem na ty nové Michelin Alpin 6 zvědavý jaké budou. Citovat
ji6006 Vloženo 3. Listopad 2018 Vloženo 3. Listopad 2018 V 23. 10. 2018 na 18:53, ji6006 napsal: Tak jsem už obul nový botičky. :- ) Tak už má poklice. Je to 100% lepší. :- ) 1 1 Citovat
LukášCBR Vloženo 3. Listopad 2018 Vloženo 3. Listopad 2018 Tyto poklice se designově povedly![emoji106] Citovat
ji6006 Vloženo 3. Listopad 2018 Vloženo 3. Listopad 2018 A za tu cenu. No nekup to. Celá sada do litru. ? Citovat
PistaTT Vloženo 4. Listopad 2018 Vloženo 4. Listopad 2018 (editace) naplnenie pneumatiky inertnym plynom (ci uz dusikom alebo nejakym mixom dusika a ineho plynu) namiesto bezneho vzduchu sice nieco stoji, no prinasa aj vyhody: 1. vzduch obsahuje 21% kyslika, ktoreho molekuly su male a lahsie unikaju cez mikropory pneumatiky, t.j. samovolne sa znizuje tlak v pneumatike a treba castejsie kontrolovat a dofukovat pneumatiky. molekuly dusika su vacsie a neunikaju cez mikropory. 2. pneumatika naplnena inertnym plynom ma teda vyrovnanejsi tlak, z toho potom plynie, ze ak mas pneumatiky spravne nahustene, mas optimalny vplyv na spotrebu paliva ako aj jazdne vlastnosti za mna - radsej par eur za inertny plyn, ako kazde 2-3 tyzdne dofukovat (cas su peniaze). s inertnym plynom mam tu skusenost, ze tlak v pneumatike sa nemeni pocas dlheho obdobia a solidneho najazdu a v podstate nie je potrebne pocas celej sezony pneumaitky dofukovat (co je u mna bezne >25 tisic km za letnu sezonu) Editováno: 4. Listopad 2018, autor: PistaTT Citovat
misor1994 Vloženo 4. Listopad 2018 Vloženo 4. Listopad 2018 Normalka, ze raz za mesiac skontrolujem aj tlak v pneu a to je jedno, ci mam nafukane obycajnym vzduchom, dusikom, heliom alebo cim. Kedysi bol taky boom, ze vsade v servisoch mali bomby s dusikom, ludia si to davali do kolies a zistili, ze nakoniec rozdiel nepoznaju ako bezni uzivatelia, tak 99% fuka obycajnym vzduchom. Dusik ma vyhodu, ze je menej teplovodivy ako vzduch. Navyse pri beznej kontrole tlaku a dohusteni ide do pneu opat vzduch, takze obsah dusika sa opat znizuje. Aby som nebol OT, vcera som prezul tiez na zimne (Dunlop WS5, 2254517). :) 1 Citovat
PistaTT Vloženo 4. Listopad 2018 Vloženo 4. Listopad 2018 no vidis. ja som s pravidelnou kontrolou prestal, tlak si strazi auto automaticky a pri pouziti inertneho plynu aj tak neklesa... ak by som mal kazdy druhy mesiac dofuknut kolesa, tak to radsej necham tie 2 eura 2x za rok v pneuservise. Citovat
Stringo Vloženo 4. Listopad 2018 Vloženo 4. Listopad 2018 Já foukám vzduchem. Nafoukám při nasazení pneu na auto a jednou za sezonu dofouknu. Nestává se mi, že by tlak z pneu utíkal. 3 Citovat
beuticek Vloženo 4. Listopad 2018 Vloženo 4. Listopad 2018 Jsem na tom stejně. Ale to už jsme asi fakt OT. Citovat
ZbyšekSU Vloženo 5. Listopad 2018 Vloženo 5. Listopad 2018 V 03.11.2018 na 15:22, ji6006 napsal: Tak už má poklice. Je to 100% lepší. :- ) Taky jsem dával letos tyto poklice, protože za devět stovek není co řešit a auto by bez nich bylo jako ještě větší obluda. Je pravda, že toto jsou snad jediné, co jsou v 16" na O3 pěkné. Tak a teď zase čekat na jaro, ať už tam konečně zase můžou jít letní kola. Jinak k tomu dusíku co se tu dále rozebíral. Sám jsem se na něj jednou nechal ukecat v pneuservisu a je pravda, že ta kola jsem od té doby do jejich vyzutí nepotřeboval foukat (tedy najeta 4 letní sezóny, každá cca 10 tkm (tedy dost málo, když se to tak vezme). Tedy ano, bylo to pohodlné a vždy jsem jen při nazouvání přeměřil, že je vše stále stejné, ale kdybych za to měl platit, asi bych si to také nedal (tehdy jsem to měl zdarma tak proč to nezkusit). Citovat
omicron Vloženo 8. Listopad 2018 Vloženo 8. Listopad 2018 V 4.11.2018 na 13:14, Aleš_BX napsal: u osobního auta nemá inertní plyn v podstatě žádný význam...u osobního auta a ještě k tomu u nízkoprofilových pneu na alektronech je to jen o jakémsi placebo dobrém pocitu a výdělku pneuservisů.... Peťo, byť s tebou obvykle souhlas, v tomto ne. Když pominu teorii, kde je vedle trvalého úniku vzduchu ve hře i např. vlhkost v obyčejném vzduchu (někdy i olej z kompresoru) a jeho možný vliv na kord pneumatiky, je zcela BEZ DEBAT, že celou sezonu na takovou pneu plněnou inertní směsí plynů nemusím ani šáhnout. NIKDY za cca 20-25 let (už ani nevím), kdy to používám. To je u pneu plněné běžným vzduchem zcela nepředstavitelné. Takže žádné placebo ☺️ U náklaďáků to je samozřejmě úplně jasné i z hlediska životnosti gumy. A za tento komfort, možná pro někoho drahý, těch pár kaček navíc nemám problém dát. K ceně auta to je zcela odpovídající... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.