Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já měl spinače dva a ne skrytý, ale pěkně na očích. Musel jsem šlápnout na brzdu a při tom bliknout dálkovými. Koho by to napalo a ani spolujezdci se toho nevšimnuli. Brzdová světla ani dálkové při tom nesvítila (neblikla). ;-)

super kombinace....

  • 3 týdny později...

možná mě zase bude někdo kamenovat, ale dovolím si jednu zkušenost, kterou jsem zjistil ve svém okolí a to vzhledem k tomu, že 80 % lidí nečte návody k obsluze....

 

Tlačítkem START probíhá automatické startování bez nutnosti držet START tlačítko po dobu startu... spousta lidí zvyklých např ze Superba II či jiných starších koncernových aut nebo prostě z klíčkového startování drží tlačítko START po celou dobu startování (nevadí to, ale je to zbytečné)...

 

Další, co kdo nečte návody neví a může někdy výjimečně potřebovat, je funkce nouzového vypnutí zapalování za jízdy (při rychlosti vyšší než 2 km/h), kdy po stisknutí startovací tlačítko na dobu delší než 1 s, nebo dvakrát během 1 s dojde k vypnutí motoru, přičemž se není třeba obávat, i při takto nouzově vypnutém zapalování zůstává řízení odblokované...

Upraveno od Hravec

To nouzové vypnutí kdo by chtěl zkoušet tak ať si uvědomí, že bez motoru přestane jít posilovač brzd.

Nepřestane.  :kol-32: Zásoba podtlaku stačí na několik zabrždění.  

McMatěj: a kolik těch zabrždění má být? ;)

dokud se nevyšlape podtlak přece  :kol-47:

tak si to zkuste v klid v praxi někde na letišti a uvidíte, kolik podtlaku tam budete mít. Zpravidla to stačí na jedno plné (NOUZOVÉ) zabrždění a zastavení/stání a následně už ten pedál neušlápnete. Ale to jen tak na okraj ;)

no to jistě, ale to je extrém, to už je tak trochu dělání z lidí blbce... to nemusím zkoušet na letišti, to si zkusím klidně na malém kopečku při rychlosti mnula nic a vím na čem jsem, budu rád že mám ruční brzdu abych zastavil....

Hravec - děkuji.

 

Pedál jde ušlápnout i bez posilovače (podtlaku). Jen se nesmí řidič leknout vyššího odporu a šlápnout opravdu vší silou. 

 

Pokud stojíš na pedálu, tak podltak neubývá, ubývá až po uvolnění pedálu. 

Upraveno od McMatej

pěkná featura. i když starší systém mě nevadil držení kessy, tak tohle dává větší smysl.

Upraveno od kokta7

přesně tak, o to tu šlo, co jsem chtěl napsat, ano - po nasednutí do auta sešlápnu spojku, jen zmáčknu tlačítko a mezitím se připoutávám a jedu.... myslím si že je to pohodlnější a rychlejší....

a ihned to nahodí motor, nebo čeká až zmizí pro řidiče kontrolky?

Upraveno od kokta7

Motor startuje hned, na kontrolky neceka - u TDi pouze podle teploty ceka/neceka na zhaveni.

Zdrzeni staru zhavenim se v praxi deje az kdyz je venku kolem 0°C a min a to o cca 1, max. 2 sekundy. Ve vetsich mrazech jsem jeste nemel moznost vyzkouset.

hm díky za info. u tsi to už na nic už tuplem čekat nebude ;)

zeda u některých zátěží levé přední sedačky na sepnutí myšlenkového toku před zahájením jízdy.... nadarmo se nemá hulit před jízdou, nicméně někteří za to nemůžou....

Upraveno od Hravec

Chtěl bych vidět jak to někdo brzdí při 120 km/h tunový auto bez posilovače, ale proč ne.......verze Flinstoun.

Mohl by to být na uzavřeném letišti zajímavý pokus, jsem tedy jednou brzdil z 50 km/h, dalo to práci, ale zastavil jsem. Nějaká kopretina by to už ale asi nedala.

  • 1 měsíc později...

Pánové jak startujete s KESSY?

Po nasednutí do auta sešlápnete spojku a poté hned tlačítko start, nebo nejdřív zmáčknout tlačítko, počkat až zhasnou kontrolky a pak teprve spojku a nastartovat dalším zmáčknutím tlačítka? 

no u O III jen zmáčknout tlačítko a přitom sešlápnutá spojka....

 

tedy myšleno zmačknout lehce - u O III není třeba držet po dobu startování, ale to nespíš každému dojde nebo si to přečte v návodu....

Upraveno od Hravec

pokud auto bude potřebovat žhavit (u TDI) udělá si prodlevu a pak nastartuje...

Přesně tak na nic nečekám. Spojka a start. Případné čekání na žhavení u dieselu si elektronika ohlídá sama. I mírné povolení spojky startováni přeruší.

Jak kdy,většinou teda rovnou startuji,takže hned se spojkou,ale občas zapnu jen zapalování a až pak startuju, to když vím, že se budu ještě třeba mrvit,tak ať mi hraje aspoň rádio:-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.