GLS Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Nikde jsme totu nenašel,chtěl bych se zeptat na tenhle motor.Říká se že je spolehlivý,ale myslím si že to bude asi docela líný motor na tak skoro velké auto.Myslím že ten motor bude docela líny na kombi.Hledal jsem nějaké ty recenze tady a nic jsem nenašel.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 jeden z nejlepších motorů do fabule.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GLS Vloženo 27. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 (editace) To určitě ale jak jsme psal tak myslím že je to slabý motor na kombi ne? Editováno: 27. Srpen 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 kombi je možná o 100 - 200 kg těžší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Ani ne,pro předfacelift je podle katalogu pohotovostní hmotnost v základním provedení bez mimořádných výbav pro krátkou Fabii 1.4 55kW 1060-1150 kg,pro Combi 1095-1185 kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 tento motor je vyhovujici ,[ kdyz neposloucham charakteristicky klepot 16V ktery zni mezi benzinem a naftou - motor se porad transformuje ale ne a ne se dotransformovat na naftak :-) ] ale tento motor ve fabii bych za zadny jiny nevymenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shrek_1.4 Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 Tak tak, mám tuhle motorizaci ve svém kombíku, brácha jí má ve krátké fábii a rozdíl v jízdě nepociťuji. Jediný, kdy mi motor nestačil, bylo při jízdě z Karlových Varů do Slavkova u Brna s plně naloženým autem (2 lidi a kemping výbava) + rakev na střeše. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 (editace) Pokud mohu přidat něco z praxe, tak uvedu, že jsem jezdil s tátovou 1,2 , 47 kw, cmbi Fabií a líbilo se mi , že je to živý auto, na mý 1,4 16v 55 KW mi začalo hučet ložisko převodovky ( kuželíkový), sháněl jsem převodovku GRZ, kterou jsem tam měl a to dlouho. Před měsícem jsem se rozhodl , že tam dám převodovku z 1,2 , 47KW - sice JJL - r.v. 2006 , byla za 2500,- Kč, z bouračky, oprava starý GRZ by se prodražila, GRZ r.v. 2003 mi na vrakovišti chtěli prodat za 5000,- , takže jse tam dal tu JJL- je jinak zpřevodovaná, 2.-5. stupeň a auto je živější než s původní převodovkou GRZ. Hodnotím to pozitivně. Jinak motor si hodně chválím, mám najeto 243500,- Km a jde v pohodě. Editováno: 6. Říjen 2013, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.